Instagram je jedna od najpopularnijih platformi društvenih mreža, koja ima više od jedne milijarde aktivnih mjesečnih korisnika. Platforma se koristi za dijeljenje fotografija, kratkih videozapisa i priča koje ističu za 24 sata. Korisnici Instagrama također mogu koristiti značajku izravne razmjene poruka.
Zašto je korisnička podrška za Instagram važna?
Na početku se Instagram uglavnom koristio za dijeljenje fotografija s prijateljima i obitelji, ali kako je plaftormi rasla popularnost, korisnici su počeli slijediti slavne i javne osobe. Mnogi su korisnici Instagrama postigli slavu preko noći korištenjem odgovarajućih hashtagova i sami se reklamirali pa su kompanije brzo shvaitile da ova platforma može biti ključna za njihov uspjeh.
Danas je svaka moderna kompanija aktivna na Instagramu i koristi platformu za promociju svojih proizvoda i usluga pomoću prekrasnih fotografija, videozapisa i izjava korisnika. Kako je rastao broj poslovnih stranica na Instagramu, Instagram je vidio priliku i razvio svoj proizvod dodavanjem značajke “Marketplace” koja omogućava korisnicima kupnju proizvoda izravno iz Instagram aplikacije.
No, budući da se Instagram smatra kanalom koji je uvijek aktivan, a marketing je na najvišim razinama, mnogi korisnici koriste plaftormu kao kanal korisničke podrke i postavljaju pitanja o promotivnim proizvodima, uslugama i poslovanju kao takvom.
Neki čak korisnici idu toliko daleko da upozoravaju druge ako su imali negativna iskustva s tvrtkom. I takvi komentari korisnika, pritužbe ili pohvale mogu učiniti da tvrtke naraste ili nestane. No, pravi je izazov odgovoriti na svako pitanje, poruku ili spominjanje bez ikakvih alata. Većina tvrtki prima stotine ili tisuće obavijesti i vrlo je jednostavno izgubiti se među njima. Dakle, kako možete ovladati svojom podrškom za Instagram?
Podrška za Instagram s LiveAgent-om
Instagram korisnička podrška može biti mačji kašalj s pravim alatima, posebno LiveAgent-om. Naša integracija s Instagramom vam omogućava da povežete svoju Poslovnu stranicu s našim softverom korisničke podrške. A rezultat? Svaki komentar ili spominjanje na Instagramu na vašoj stranici se automatski šalje u vaš softver korisničke podrške i pretvara u zahtjev za podršku.
Što možete uraditi sa spominjanjima?
- Pregledajte i odgovarajte na komentare izravno s vaše službe za korisnike
- Pregledajte i odgovarajte na spominjanja izravno s vaše službe za korisnike
- Odaberite na koji odjel želite preusmjeravati Instagram zahtjeve za podršku
- Povežite višestruke račune na Instagramu
- Arhivirajte Instagram zahtjeve za podršku
- Neka svi zahtjevi za podršku s Instagrama budu u jednoj upravljačkoj ploči
Kako to izgleda/radi u praksi?
Ako se pitate hoće li vaši korisnici moći vidjeti da koristite vanjski alat za odgovaranje, odgovor glasi ne. Pogledajte kako radi u ovom detaljnom videozapisu.
Kako integrirati Instagram s LiveAgent-om
Pratite ove korake i počnite odgovarati na komentare i spominjanja na Instagramu preko LiveAgent-a već danas!
Uzmite u obzir da morate imati stranicu na Facebooku kako biste integrirali Instagram. Ako vaš račun Instagramu još nije spojen sa stranicom na Facebooku, preporučamo da pogledate ovu uputu. (Možete spojiti bilo koji račun na Instagramu koji je spojen na stranicu na Facebooku čiji ste administrator.)
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite Configuration (ikona sa zupčanikom na traci lijevog izbornika)
- Kliknite Facebook and Instagram
- Kliknite Accounts
- Kliknite Connect
f. Pojavit će se novi skočni prozor i zatražiti da se prijavite u svoj Facebook račun. Unesite svoje informacije za prijavu, ili ako ste već prijavljeni, kliknite Continue As
g. Kada se pojavi poruka: ”LiveAgent would like to manage your Pages, publish as Pages you manage and access your Facebook Page’s messages.” pritisnite OK
h. Vratite se u LiveAgent i odaberite stranicu na Facebooku koja je povezana s vašim Instagramom. Odaberite dozvole koje želite dozvoliti. Možete odabrati sljedeće mogućnosti:
- Dohvatite komentare
- Dohvatite spominjanja
Uzmite u obzir da ova integracija ne podržava izravnu razmjenu poruka zbog politika Facebooka. Ovo znači da ne možete preusmjeriti izravne poruke na Instagram u LiveAgent.
- Odaberite odjele u koje želite preusmjeriti ulazne Instagram zahtjeve za podršku
- Kliknite “Save”
Koje su prednosti integracije?
Povećano zadovoljstvo korisnika i poboljšana odanost brendu
Održavanje zadovoljstva korisnika je najvažanija stvar u korisničkoj podršci. Spremanjem svih zahtjeva za podršku s Instagrama u svoju službu za korisnike, možete jednostavno pristupiti komunikaciji iz prošlosti u bilo kojem trenutku.
Više ne trebate pregledavati pojedinačne objave i tražiti nove komentare. Sva je vaša prethodna komunkacija uvijek sigurno spremljena u arhivi i možete joj jednostavno pristupiti s upravljačke ploče.
Pomoću LiveAgent-s moći ćete zadiviti svoje klijente svojim znanjem o njihovim prethodnim upitima i pojedinostima kupnje, pokazujući im da vam je zbilja stalo do njih. Ovo će zauzvrat povećati odanost brendu, cjeloživotnu vrijednost korisnika i zadovoljstvo korisnika.
Brže rješavanje problema
Danas to što imate odličan proizvod ili cijenu nije jedino što je bitno. Korisnici žele iskustvo personalizirane kupnje bez problema i posebice brze odgovore na svoja pitanja. Ako vam vaši korisnici postave pitanje na Instagramu ali ne dobiju odgovor unuar jednog sata (većina korisnika očekuje odgovor unutar jednog sata nakon što ga je postavila) vrlo je vjerojatno da će vas napustiti i otići konkurenciji.
Dajte svojim korisnicima ono što žele i očekuju s LiveAgent-om — personaliziranu, brzu podršku bez problema. LiveAgent-ov softver službe za podršku će vas obavijestiti svaki put kada dobijete novi zahtjev za podršku s Instagrama, zahvaljujući čemu možete vrlo jednostavno odgovarati na sve korisničke upite.
Bolja učinkovitost tijeka rada
Odgovaranje na korisničke upite preko LiveAgent-a poboljšava učinkovitost agenta. Zašto?
- Vaši agenti neće trebati stalno nadzirati višestruke račune i uređaje
- Vaše agente neće ometati sadržaj na Instagramu
- Vaše agente neće ometati rastući broj obavijesti
- Vaši će agenti moći upravljati višestrukim poslovnim računima odjednom
Snažnija prisutnost brenda
Ako vaši korisnici pregledavaju vaš Instagram, postoji šansa da su spremni na kupnju. Samo trebaju odgovore na nekoliko pitanja ili ih zanima kako tretirate svoje korisnike online. Zapravo, 85 % korisnika istražuje proizvod/uslugu online prije kupnje.
Zašto ih ne biste pridobili pokazujući im da pravovremeno odgovarate na sva korisnička pitanja?
Veća sigurnost, manje kršenja sigurnosti podataka
Odgovaranje na Instagram poruke preko LiveAgent-a je sigurnije. Zašto? Instagram zahtjevi za podršku se pohranjuju u zajednički univerzalni pretinac ulazne pošte i mogu im pristupiti svi agenti podrške. To znači da se nećete morati brinuti o:
- zajedničkom korištenju informacija za prijavu u Instagram među nekoliko zaposlenika
- tome da ste ostali prijavljeni na javim uređajima
- da ćete izgubiti uređaje koji su prijavljeni u vaš Instagram račun
Kompetitivna prednost
Iako podrška za Instagram postaje sve popularnija, još uvijek postoji mnogo tvrtki koje ju ne pružaju. Steknite kompetitvnu prednost već danas, tako da jednostavno povežete svoj Instagram račun s LiveAgent-om.
Jeste li spremni isprobati integraciju s Instagramom?
Dozvolite da se mi pobrinemo o teškim poslovima i logistici kako biste se vi mogli usredotočiti na pružanje jednostavne i pouzdane podrške svim svojim korisicima. Započnite već danas svoj 14-dnevni besplatni probni rok. Kreditna kartica nije potrebna.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Instagram je platforma koja se koristi za razmjenu fotografija, kratkih videozapisa i priča koje istječu za 24 sata. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je važna Instagram korisnička podrška?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zato što su korisnici vrlo aktivni na Instagramu i očekuju da su i tvrtke aktivne. Očekuju pravovremenu uslugu kao i na čavrljanju uživo, e-pošti i telefonu, ako ne i brže.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što mogu uraditi s Instagram integracijom službe za korisnike?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “-Pregledajte i odgovarajte na komentare izravno s vaše službe za korisnike -Pregledajte i odgovarajte na spominjanja izravno s vaše službe za korisnike -Odaberite na koji odjel želite preusmjeravati Instagram zahtjeve za podršku -Povežite višestruke račune na Instagramu -Arhivirajte Instagram zahtjeve za podršku -Neka svi zahtjevi za podršku s Instagrama budu u jednoj upravljačkoj ploči ” } }] }Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Help desk značajke za društvene mreže
LiveAgent nudi help desk za društvene mreže. Unaprijedite svoju uslugu Instagram, Facebook, Twitter i Viber integracijama u LiveAgent.
Recite zbogom nejasnoćama uz softver za interakciju s korisnicima
Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.