Što je CTI?
Integracija računalne telefonije ili CTI je softver koji omogućuje računalima integraciju s telefonima u svrhu obavljanja telefonskih poziva. Drugim riječima, to je tehnologija koja povezuje računala i telefone u pozivnim centrima.
CTI ne zahtijeva postojanje fiksnog telefona, možete koristiti vaš VoIP telefonski sustav za pozivanje telefonskih brojeva, primanje telefonskih poziva i provođenje daljnjih akcija potrebnih za uspješne operacije pozivnog centra.
Međutim, nemojte misliti da CTI samo dodaje kontrole funkcija telefonije u sučelje agenta. To je puno više od onoga što vidite na prvi pogled. Pogledajmo neke od značajki koje CTI pruža i koje će podići iskustvo vašeg pozivnog centra na veću razinu.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR) – bez IVR-a, CTI ne bi mogao funkcionirati.
Iskačuju prozorčići – možete povezati CTI s vašim softverom za upravljanje vezama s klijentima (CRM). To znači da kada agent pozivnog centra odgovori na dolazni poziv, sustav automatski prikuplja informacije o klijentima i predstavlja ih agentima u pop-up prozorčiću.
Preusmjeravanje poziva – CTI prikuplja podatke iz CRM-a ili drugih poslovnih zapisa kako bi preusmjerio dolazni poziv na agenta u kontaktnom centru koji je najbolje opremljen za rješavanje problema klijenta. Preusmjeravanje na temelju vještina, pametno preusmjeravanje poziva i još mnogo toga obavlja se putem automatske distribucije poziva (ACD) koja je olakšana putem CTI-a.
- Creating records – call records can be automatically added to your CRM.
Izvještavanje – zbog mogućnosti povezivanja CTI-a s drugim poslovnim softverom, možete generirati izvještaje temeljene na robusnom bazenu podataka.
Andrej Saxon
ProdajaKako CTI funkcionira u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete postaviti CTI koristeći SIP Trunk. SIP ili protokol pokretanja sesije definira sve elemente poziva i stoga vam omogućava dolazne i odlazne pozive, video pozive, slanje poruka i slično.
Ako imate mjesečnu pretplatu na naš help desk softver, možete povezati bilo kojeg podržanog pružatelja VoIP usluga koji dopušta SIP Trunk integraciju. Vaši pozivi će i dalje biti rješavani i praćeni korištenjem LiveAgent-ove vlastite infrastrukture.
Zašto bi vi koristili integraciju računalne telefonije?
Postoji dosta načina na koje CTI može poboljšati iskustvo pozivatelja, ali i pojednostaviti i usmjeriti svakodnevne operacije pozivnog centra te vas dovesti bliže vašim poslovnim ciljevima.
Ali kako ga koristiti za vođenje pozivnog centra koji zapošljava smirene i angažirane agente koji razgovaraju sa zadovoljnim klijentima?
Ovo su neke od ključnih prednosti koje će CTI donijeti vašem poduzeću:
Poboljšano korisničko iskustvo
S pravim poslovnim alatima, vaši klijenti će se osjećati kao prioritet, neovisno o veličini vašeg kontakt centra.
CTI pravi ogromnu razliku u radnim procesima vašeg poduzeća i iskustvu klijenata. Značajke kao što je IVR brzo postaju neizbježan dio svakodnevnih aktivnosti kontakt centara. One omogućavaju šire samoposlužne mogućnosti koje ne zahtjevaju da klijenti izravno razgovaraju s predstavnicima korisničke podrške. Klijenti cijene kada poduzeće poštuje njihovo vrijeme, tako da omogućavanje da klijenti samostalno riješe svoje probleme i odgovore na vlastita pitanja ne samo da im daje osjećaj moći, nego i skraćuje omraženo vrijeme čekanja.
Nadalje, integrirajući CTI s ostalim poslovnim rješenjima kao što je CRM, možete pružiti puno veću razinu personalizacije. Kada su podaci klijenata spremni i dostupni, to omogućava vašim agentima za brigu o korisnicima da brzo pristupe informacijama kao što je broj narudžbe, prijašnje interakcije, pa čak i bilo kakve povezane bilješke.
Poboljšana produktivnost
Omogućavanje predstavnicima pozivnog centra da obavljaju pozive putem njihovih računala je ogromna pomoć samo po sebi.
Međutim, to nije sve što CTI može uraditi za povećanje produktivnosti vašeg pozivnog centra. Najučinkovitiji alat ovdje je IVR. Agenti se ne moraju osjećati preplavljenima kada navigiraju velikom količinom poziva i transferiraju ih na sve strane kada se rješenje kao što je IVR može pobrinuti za to.
U kombinaciji s ostalim naprednim značajkama kao što je inteligentno preusmjeravanje poziva ili automatski povratni pozivi, možete ukloniti ogroman teret s leđa vaših agenata.
Značajka za pop-up prozorčić i CRM integracija vam također mogu spasiti život u užurbanom kontakt centru. To vam omogućava pružanje veće razine zadovoljstva klijenata, kao i omogućavanje agentima da se potpuno fokusiraju na pružanje najbolje korisničke usluge.
Nemojte zaboraviti ni da je CTI ono što vam omogućava postavljanje pozivnog centra ma gdje bili. Bez ove tehnologije, rad na daljinu ne bi bio moguć za većinu timova za podršku ili prodaju.
Smanjeni troškovi
U današnje vrijeme, rad pozivnog centra isključivo na temelju fiksnih linija jednostavno nije moguć. CTI je puno jeftiniji za instalaciju u održavanje u odnosu na tradicionalne PBX sustave.
Nadalje, sustavi temeljeni na CTI-ju su lako skalabilni, tako da omogućavaju vašem poduzeću da raste. Većina tih softverskih rješenja je temeljena na pretplati, tako da možete prilagoditi svoj pozivni centar za rješavanje promjenjive količine poziva.
Kontrola tijeka poziva
Preusmjeravanje poziva, ACD, redovi za poziv i druge opcije vam daju veću kontrolu nad tijekom poziva, čak i u vrijeme najprometnijih dana.
Prilagodite kretanje vaših klijenata tako da mogu riješiti svoje upite brzo i učinkovito, dok vaši agenti imaju i dalje sve pod kontrolom.
Poboljšajte izvedbu vašeg pozivnog centra
Postoji hrpa metrika koje možete pratiti i izvještaja koje možete generirati. Iskorištenost agenata, sveukupna produktivnost pozivnog centra, SLA, prosječno vrijeme rješavanja poziva i mnoge druge metrike vam omogućavaju proučavanje svega vezanog za operacije pozivnog centra.
Pronicanje u rane analitike pozivnog centra i ključne pokazatelje uspješnosti (KPI) i njihovo razumijevanje je ono što vam omogućuje donošenje stručnih odluka i poboljšava učinkovitost vašeg kontakt centra.
Kako postaviti integraciju računalne tehnologije u LiveAgent-u
LiveAgent je pripremio izvorne integracije za velik broj pružatelja VoIP usluga. Kako bi iskoristili puni potencijal njegovih značajki i mogućnosti, preporučujemo vam da izaberete naš najpopularniji All-inclusive plan mjesečne pretplate.
- Prijavite se u vaš LiveAgent račun
- Kliknite na Configuration
- Kliknite na Calls
- Kliknite na Numbers
- Kliknite na Add number
- Izaberite pružatelja usluga
- Popunite slijedeće informacije: broj, SIP host, port, korisničko ime, lozinka
Enjoy LiveAgent with a computer telephony integration system
If you want to set up an efficient call center while keeping your operating costs low, sign up for a free 30-day trial right now. No need to provide your credit card information.
Frequently Asked Questions
Što CTI znači?
CTI znači integracija računalne tehnologije. To je tehnologija koja besprijekorno povezuje zajedno računala i telefonske sustave. Možete je koristiti za dolazne i odlazne pozive, slanje poruka, obavljanje video poziva itd.
Koje su funkcije CTI-ja?
Među najvažnijim i najmoćnijim funkcijama CTI-ja je IVR, automatsko preusmjeravanje, snimke poziva, iskačući prozorčići i napredno izvještavanje. Možete izabrati i kombinirati te značajke kako bi dobili najviše od CTI tehnologije, a istovremeno uštedjeli vrijeme i novac.
Zašto pozivni centri trebaju CTI integraciju?
U današnje vrijeme postoji potreba za pojednostavljenjem tijekova rada vašeg pozivnog centra što je više moguće. CTI ima velik broj prednosti nad tradicionalnim fiksnim linijama. Neke od njih su ušteda troškova, povećana produktivnost agenata, veće stope zadovoljstva klijenata i povećana sveukupna izvedba pozivnog centra.
Integrirajte TelefonBG s LiveAgent-om za poboljšanu VoIP komunikaciju! TelefonBG nudi telefonske brojeve iz preko 60 zemalja, omogućujući jednostavnu implementaciju call centara i poboljšanu interakciju s korisnicima. Iskoristite prednosti neograničenih snimanja poziva i jednostavne integracije bez dodatnih troškova uz All-Inclusive paket. Prijavite se i započnite besplatno probno razdoblje!
Integrirajte WhatsApp s LiveAgent-om i poboljšajte komunikaciju s klijentima! Naša integracija omogućuje brzo i učinkovito odgovaranje na poruke iz vaše upravljačke ploče, povećavajući zadovoljstvo klijenata i optimizirajući radne tokove. Isprobajte našu besplatnu integraciju i pružite izvrsnu korisničku uslugu već danas!