Trebate pružiti podršku na više jezika? Postavite vaše widgete za chat, kontakt ili povratne informacije u jeziku koji vaši klijenti i agenti govore.
Primjer višejezične podrške
Ako pružate podršku klijentima na više jezika i želite preusmjeriti komunikaciju na agente koji govore specifičan jezik, možete to uraditi ako kreirate widgete za kontakt na prilagođenom jeziku. Onda možete preusmjeriti komunikaciju s tih widgeta na odjele kao što su “Engleski”, “Njemački”, “Španjolski” ili bilo koji drugi podržani jezik.
Postavljanje chat widgeta
Ako želite namjestiti jezike vaših chat widgeta, možete to uraditi u naprednim postavkama widgeta.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Prilagođene uloge u LiveAgent sustavu omogućavaju administratorima kreiranje specifičnih administratorskih uloga za agente korisničke podrške, prilagođavajući njihove dozvole za optimalno upravljanje odgovornostima. Dostupno u Large planu, ova funkcionalnost podržava učinkovito usmjeravanje poslovnih dužnosti. Posjetite našu stranicu i saznajte kako postaviti prilagođene uloge i odabrati potrebne dozvole za vaše agente.