Trebate pružiti podršku na više jezika? Postavite vaše widgete za chat, kontakt ili povratne informacije u jeziku koji vaši klijenti i agenti govore.
Primjer višejezične podrške
Ako pružate podršku klijentima na više jezika i želite preusmjeriti komunikaciju na agente koji govore specifičan jezik, možete to uraditi ako kreirate widgete za kontakt na prilagođenom jeziku. Onda možete preusmjeriti komunikaciju s tih widgeta na odjele kao što su “Engleski”, “Njemački”, “Španjolski” ili bilo koji drugi podržani jezik.
Postavljanje chat widgeta
Ako želite namjestiti jezike vaših chat widgeta, možete to uraditi u naprednim postavkama widgeta.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Otkrijte kako integrirati Viber s LiveAgent-om i poboljšati korisničku podršku kroz jednostavno upravljanje porukama s jedne upravljačke ploče. Isprobajte besplatni probni rok i doživite besprijekornu komunikaciju s vašim korisnicima putem Vibera. Posjetite stranicu i saznajte više o prednostima integracije koje će unaprijediti produktivnost vašeg tima.
Prilagođene uloge u LiveAgent sustavu omogućavaju administratorima kreiranje specifičnih administratorskih uloga za agente korisničke podrške, prilagođavajući njihove dozvole za optimalno upravljanje odgovornostima. Dostupno u Large planu, ova funkcionalnost podržava učinkovito usmjeravanje poslovnih dužnosti. Posjetite našu stranicu i saznajte kako postaviti prilagođene uloge i odabrati potrebne dozvole za vaše agente.