LiveAgent nudi opciju otvaranja više tiketa u isto vrijeme. Lako se prebacujte s jednog tiketa na drugi i riješite ih sve u isto vrijeme.
Ako želite ograničiti vaše agente da rade na jednom po jednom tiketu, možete to učiniti prebacivanjem na “To solve” algoritam.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
To solve gumb
Klikom na ”To solve” gumb, agenti otvaraju listiće koji su im dodijeljeni i trebaju biti riješeni.
Također postoji i opcija postavljanja značajke kad će vaši agenti moći isključivo odgovarati na tikete otvorene “To solve” gumbom. U ovom slučaju, agenti neće moći odgovarati na tikete otvorene s popisa tiketa. Moći će otvarati samo jedan po jedan tiket i kartice za više tiketa neće biti omogućene, te će agenti morati rješavati tikete po redu.
Email predlošci za povećanje cijene
Otkrijte kako obavijestiti klijente o povećanju cijena bez gubitka njihove vjernosti uz naše savjete i 7 učinkovitih email predložaka. Poboljšajte komunikaciju i zadržite klijente koristeći najbolje prakse za B2B sektore. Posjetite LiveAgent za više informacija i besplatno isprobajte našu platformu!
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Uvođenje tiketnog sustava unapređuje korisničku podršku organiziranjem zahtjeva, konsolidacijom interakcija, automatizacijom procesa i poboljšanjem timske suradnje. Povećava učinkovitost agenata i zadovoljstvo korisnika praćenjem KPI-jeva. Otkrijte glavne prednosti i unaprijedite svoju uslugu već danas!