Što su Help Desk kontakti?
Kontakti službe za pomoć pohranjuju osnovne podatke o vašim klijentima, uključujući njihovo ime, e-poštu, telefonski broj i ostale osobne podatke. Uz to, softver službe za pomoć poput LiveAgent omogućuje vam stvaranje prilagođenih polja kontakata za pohranu jedinstvenih podataka o vašim kontaktima, poput veličine cipele ili modela automobila.
Koje podatke možete pohraniti u svoje kontakte?
Značajka kontakata LiveAgent može pohraniti sljedeće podatke o vašim kupcima:
- First and last name
- Avatar (fotografija/slika profila)
- Više e-mail adresa
- Više telefonskih brojeva
- Vremenska zona
- Spol
- Poduzeće i radna pozicija
- Jezik
- IP adresa
- Podaci o pregledniku (kao što je Google Chrome)
Grupe kontakata (Grupe kontakata kojima ste ih dodijelili, poput VIP klijenata ili govornika španjolskog)
- Privatne bilješke (interne bilješke koje vam mogu poslužiti kao podsjetnici – poput: ne zovete u 11:00)
- Kontaktovi ticketi (Svi ticketi koje su poslali putem različitih komunikacijskih kanala)
- Prilagodljive informacije
Gdje mogu pronaći moje kontakte?
Prijavite se u LiveAgent
Kliknite na Kontakti
Kako biste kreirali novi kontakt, jednostavno kliknite narančasti gumb Kreiraj. Da biste pogledali/dodali/uredili postojeće podatke o kontaktu, kliknite željeni kontakt i ispunite/prilagodite potrebne podatke.
Kako kreirati jedinstvena kontakt polja?
Prijavite se u LiveAgent
Kliknite na Konfiguracija
Kliknite na Sustav
Kliknite na Kontakt polja
Kliknite na narančasto Kreiraj dugme
6. Postavite naziv koda za svoje prilagođeno polje za kontakt. To može biti nešto poput “hair_color” ili “country”. Napominjemo kako kôd može sadržavati samo mala slova, brojeve, crtice ili donje crte. Nije dopušten razmak.
Imenujte svoje prilagođeno polje za kontakt. Ovoga puta možete ga nazvati “Boja kose” ili “Zemlja” bez ikakvih ograničenja oblikovanja.
Kliknite Vrsta i odaberite opciju unosa koja vam najviše odgovara. Možete birati između unosa za tekstni okvir, okvira s popisom, okvira za potvrdu, grupe potvrdnih okvira ili poštanske adrese.
Neobvezno: Kliknite opis i postavite opis za prilagođeno polje za kontakt. Opis može pružiti dodatne informacije u vezi s poljem za vas i vaše osoblje.
Kliknite Vidljivost i odaberite želite li da prilagođeno polje kontakta bude vidljivo svaki put kada stvorite kontakt.
Kliknite Kreiraj
Možete i stvoriti jedinstveno polje kontakta izravno u kontaktima. Kako biste to učinili, molimo:
Prijavite se u LiveAgent
Kliknite na Kontakti
- Kliknite na željeni kontakt
Kliknite na Dodaj polje
Kliknite na Kreiraj polje
Slijedite korake 6-11 iz gornjih uputa.
- Imajte na umu ako u koraku 10 ne odaberete “Uvijek vidljivo”, morat ćete kliknuti na “Dodaj polje” da biste vidjeli/odabrali polje za kontakt koje ste stvorili u budućnosti.
Zašto je korisno stvarati profile kupaca putem značajke kontakata službe za pomoć?
Usluga s više znanja
Stvaranje temeljitih kontaktnih kartica može vašim agentima pomoći u pružanju bolje usluge za svoje klijente. Što više podataka prikupite, to će vam biti lakše pružiti upućene i relevantne odgovore na pitanja kupaca.
Na primjer, recimo da radite u automobilskoj industriji. Potencijalni kupac zainteresiran je za Mercedes AMG, ali još uvijek je neodlučan oko kupnje. Ako ove podatke zabilježite na njihovu kontakt karticu, uključujući sve dodatne specifikacije u odjeljku s bilješkama, moći ćete ih iskoristiti u budućnosti.
Sljedeći put kad vas kontaktiraju, možete ih impresionirati prisjećanjem na model i marku automobila koji su ih zanimali. Neće morati ponavljati svoje želje i potrebe, što većina kupaca smatra lošom korisničkom uslugom.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Personaliziranija usluga
Ispunjavanje kontakt kartica također vam može pomoći prilagoditi prodaju, marketing i podršku. Na primjer, recimo kako vas potencijalni kupac kontaktira e-mailom. Imaju pitanje o određenom paru cipela, odnosno njihovoj cijeni.
Potencijalni kupac želi znati postoji li popust i hoće li ga biti u budućnosti. Spremanjem ovih podataka na njihovu kontakt karticu, moći ćete ih proaktivno kontaktirati nakon što proizvod bude na akciji. To biste mogli učiniti tako da odgodite ticket u svom ticketing sustavu dok promocija ne bude aktivna.
Možete ići korak dalje pa čak i provjeriti njihovu veličinu cipela na njihovoj kontakt kartici. Tada biste mogli kontaktirati kupca i reći kako je proizvod koji su gledali prije nekoliko tjedana napokon na akciji, a vi imate par u njihovoj veličini. Ova vrsta korisničke usluge je ono što kupci žele – ulažući dodatni napor, kako navodi Shep Hyken, legenda korisničke službe. Štoviše, možete biti sigurni da ćete nakon ove vrste interakcije steći vjernog kupca i zagovornika robne marke.
Poboljšano zadovoljstvo korisnika
Stvaranjem izuzetnih korisničkih iskustava s personaliziranom i dobro informiranom uslugom, zadržat ćete kupce zadovoljnima vašom tvrtkom Ako ih učinite sretnima, to može dovesti do dugoročnih veza i pružiti dodatne prednosti kao što su povoljne recenzije, zagovaranje robne marke i ponovljene kupnje.
Više prodaje
Što su vaši kupci zadovoljniji vašom uslugom i marketinškim naporima, to više kupuju. Oni također dovode nove kupce preporučujući vašu tvrtku i dijeleći svoja pozitivna iskustva s prijateljima i obitelji. Ako i dalje pružate iznimna korisnička iskustva, stvorit ćete prekrasan ciklus sretnih, vjernih kupaca koji dovode nove kupce koji stvaraju novi prihod.
Resursi baze znanja
Želite li saznati više o help desk kontaktima? Pogledajte našu bazu znanja, akademiju i blog koji pokrivaju sve što trebate znati.
Spremni ste postaviti vaše kontakte?
Otkrijte koliko je jednostavno pružiti znalačku i personaliziranu uslugu pomoću kontakt kartica službe za pomoć. Isprobajte danas besplatno s našim besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem. Kreditna kartica nije potrebna.
Frequently Asked Questions
Što su help desk kontakti?
Help desk kontakti spremaju bitne informacije o vašim kupcima kao što su ime, e-mail, telefonski broj i druge osobne informacije.
Koje informacije možete pohraniti u vašim kontaktima?
Uz osobne informacije, help desk softver LiveAgent omogućuje vam kreiranje prilagođenih polja za spremanje jedinstvenih informacija o vašim korisnicima, kao npr. veličinu stopala ili model automobila.
Zašto je korisno izrađivati profile korisnika kroy funkcionalnost help desk kontaktata?
Omogućuje vam pružanje znalačke i personalizirane podrške.