Značajka Spajanje Tiketa korisna je kada ste primili nekoliko različitih razgovora o istoj problematici i trebate ih kombinirati u jedan tiket.
U slučaju da ste dobili više tiketa o istom problemu i želite ih kombinirati ili na neki način trebate povezati različite tikete, to možete učiniti Spajanjem.
Značajka Spajanje omogućuje spajanje tiketa kako bi se agentu olakšao rad. Ova funkcija ne spaja samo tekst već i oznake povezane s tiketom. Primjenom značajke Spajanja izbrisat će se izvorni tiket. Takva je radnja nepovratna, pa pripazite da tikete spajate samo kad je prijeko potrebno.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
Otkrijte kako integrirati Viber s LiveAgent-om i poboljšati korisničku podršku kroz jednostavno upravljanje porukama s jedne upravljačke ploče. Isprobajte besplatni probni rok i doživite besprijekornu komunikaciju s vašim korisnicima putem Vibera. Posjetite stranicu i saznajte više o prednostima integracije koje će unaprijediti produktivnost vašeg tima.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Otkrijte najbolje prakse za uključivanje klijenata s našim email predlošcima koji pretvaraju potencijalne u vjerne klijente. Naučite personalizirati poruke i optimizirati dobrodošlice emailove kako biste osigurali uspjeh i zadovoljstvo kupaca. Posjetite LiveAgent i isprobajte besplatno!