Nadzorni dnevnik je kronološki skup zapisa koji pruža dokumentirane dokaze o aktivnostima koje su poduzeli agenti za podršku.
Nadzorni dnevnik automatski prati radnje poput:
- Korisnik – Promijenjeno stanje
- Korisnik – Prijavio se
- Korisnik – Odjavio se
- Općenita radnja
- Korisnik – Pregledava tiket
- Korisnik – Izašao iz tiketa
- Tiket – Status
- Tiket – Poruka
- Tiket – Interna poruka
- Tiket – Datoteka
- Tiket – Transfer
- Tiket – Poruka sustava
- Tiket – Promijenjene oznake
- Tiket – Glasovna poruka
- Tiket – Napomena
- Tiket – Ocjena
- Tiket – Podijeljen
- Tiket – Ostalo
- Tiket – Poziv
- Tiket – Chat
- Tiket – Facebook
- Tiket – Proslijeđen
- Tiket – Baza znanja
- Tiket – Izvan mreže
- Tiket – Tvit
- Tiket – Podijeljen
- Tiket – Tencent
- Tiket – Transfer
- Tiket – Weibo
Prilagođeni filter nadzornog dnevnika
Koristite prilagođeni filter za prikaz samo određenih radnji ili odaberite agenta, odjel i vremenski okvir za dohvaćanje određenih podataka.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!