Bedževi stvaraju zabavno i zanimljivo radno okruženje. Bedževima se produktivnost u uredu prirodno povećava. Ljudi vole sakupljati i čuvati nagradne bedževe i nastoje se što prije riješiti negativnih. Nagrade i bedževi dio su Gamification funkcionalnosti.
Helpdesk menadžeri imaju jednostavan i brzi način na raspolaganju kako bi vidjeli tko ostvaruje najbolje rezultate, odgovara na najviše upita, tko prodaje najviše proizvoda ili tko zabušava i ima duge periode neaktivnosti.
Primjer
LiveAgent će dodijeliti bedž “Speedy Gonzales” onom agentu koji ima najkraće vrijeme odgovora.
Primjeri bedževa
Primjeri standardnih bedževa (svaki se može prilagoditi)
- Traffic controller – Transferirate najviše Ticketa. (Evaluira se svaki dan i dodijeljuje agentu koji je prebacio najviše ticketa u posljednjih 7 dana.)
- Siesta – Vrijeme pauze najduže je od svih. Zaista uživate u svojoj siesti. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je proveo najviše vremena u pauzi u posljednjih 7 dana.)
- Buntovnik se bez razloga – imaš najviše negativnih ocjena. Preispitajte svoje odgovore. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je dobio najviše ukora u posljednjih 7 dana.)
- Inspektor – Temeljito ste pročitali tickete. Prosječno vrijeme pregleda ticketa najdulje je od svih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu čije je prosječno vrijeme otvaranja karata bilo najdulje od prethodnog dana.)
- Brzi Gonzales – Vaše reakcije na nove poruke brže su od ostalih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu čije je prosječno vrijeme odziva na nove poruke chatova bilo najbrže prethodnog dana.)
- Nagrađeni – Vi ste najnagrađivaniji agent. Kupci vas vole. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je dobio najviše nagrada u posljednjih 7 dana.)
- Kava – Pravite najviše pauza. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je najviše puta pauzirao u posljednjih 7 dana.)
- Romanističar – Napisali ste najduži odgovor jučer. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je napisao najduži odgovor dan ranije.)
- Tagger – Vi ste tagirali najviše ticketa. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je označio najviše ticketa u posljednjih 7 dana.)
- Quatrefoil – Quatrefoil bedž se pojavljuje vrlo rijetko i donijet će vam sreću. Ako imate ovu značku, kupci će vam postavljati samo jednostavna pitanja 🙂 (Procijenjeno nasumično i dodijeljeno nasumično jednom od agenata.)
- Express – Tickete otvarate i zatvarate brzom brzinom. Prosječno vrijeme pregleda ticketa je najkraće od svih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu čije je prosječno vrijeme otvaranja karata bilo najkraće prethodnog dana.)
- Vrijedan radnik – Odmorite se. Proveli ste najviše vremena online. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je većinu vremena bio na mreži u posljednjih 7 dana.)
- Brbljav – Jučer ste imali najduži chat razgovor. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je imao chat s najviše poruka u prethodnom danu.)
- Čistač – rješavate/brišete više ticketa od svih ostalih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je riješio ili zatvorio većinu ticketa u posljednjih 7 dana.)
- Pričljiv – Jučer ste uputili najduži poziv. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je obavio najduži poziv dan ranije.)
Ploča s rezultatima za bedževe
Agenti mogu vidjeti bedževe jedni drugima i natjecati se
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Discover the award-winning capabilities of LiveAgent, a leading software solution recognized for excellence in customer support, live chat, and more. Benefit from 24/7 support, no setup fees, and a free month trial. Join prominent users like Forbes and Airbus in enhancing your customer service experience.
Darovi zahvalnosti za korisnike
U današnje vrijeme financijska stabilnost gotovo svake tvrtke uvelike ovisi o zadovoljstvu kupaca. Saznajte više o darovima zahvalnosti kupaca.