Izbjegnite pružanje loše korisničke podrške dopuštajući svojim kupcima ocjenjivanje odgovora agenatavaše korisničke podrške . Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i reagirajte u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Agent ranking in live chat
Vaši kupci mogu pružiti povratne informacije o svom iskustvu podrške ocjenjivanjem svoje komunikacije s predstavnikom korisničke podrške. Dopustite svojim kupcima da ocjenjuju agentove odgovore putem Chata i e-maila.
Pregled ocjena agenta
LiveAgent nudi izvješće s priloženim komentarima o agentima koji dobiju pohvale ili primjedbe od strane korisnika. Izvješće možete izvesti u formatu CSV datoteke.
Učeći više o svojim agentima, možete nagraditi svoje najbolje agente i podržati one koji su trenutno neuspješni. Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i ponašajte se u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurs baze znanja
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!