Jeste li umorni od prebacivanja između sučelja kako biste pomogli svojim kupcima? Provođenje vremena u pretraživanju između platformi može smanjiti zadovoljstvo kupaca i učiniti vaše agente nervoznima.
Da biste pružili izuzetnu korisničku uslugu, morate imati prave alate za svoje agente. Oni su prve osobe s kojima kupci dolaze u kontakt. Kao rezultat toga, vaši agenti stvaraju imidž marke ili, drugim riječima, percepciju vaše tvrtke od strane kupaca.
Predstavnici vaših kupaca imaju moć ili stvoriti dugotrajne veze ili prepustiti kupce konkurenciji.
LiveAgent je kompleksan help desk softver koji je prilagođen korisnicima. Omogućuje vašim agentima da s jednog mjesta riješe sve upite kupaca. Sustav ima više od 170 značajki koje pomažu vašim agentima da osiguraju glatko korisničko iskustvo. Jedna od njih naziva se Online posjetitelji.
Što je značajka Online posjetitelji?
To je odjeljak/značajka LiveAgent-a u kojem na jednom zaslonu možete vidjeti sve posjetitelje koji pregledavaju vašu web stranicu. Dakle, možete provjeriti koje web stranice pregledavaju i koliko su vremena tamo proveli. Štoviše, možete saznati preporučitelje posjetitelja, IP adresu i zemlju kako biste se lakše pripremili prije razgovora u Chatu.
Kako možete koristiti značajku online posjetitelja?
Značajka online posjetitelja donekle je slična Google Analyticsu ili drugim platformama koje vam prikazuju podatke o posjetiteljima vašeg web mjesta. Ne morate mijenjati platforme kada želite imati brzi pregled svojih online posjetitelja.
Čak štoviše, odjeljak online posjetitelja izvrstan je izvor informacija za vaše agente prije nego što počnu razgovarati s kupcima. Budući da u LiveAgent-u možete koristiti proaktivne pozivnice, te podatke možete iskoristiti kasnije ili odmah u razgovoru kako biste pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.
Što možete vidjeti u odjeljku Online posjetitelji?
- Zemlja posjetitelja
- Vrijeme
- IP adresa
- Stvarna web lokacija posjetitelja
- Preporučitelj posjetitelja
Kako posjetitelje možete pozvati na razgovor?
Vaši ih agenti mogu ručno pozvati na chat klikom na gumb Pokreni chat. Nakon toga, s padajućeg popisa možete odabrati prozor chat pozivnice (pozivnica za chat prikazuje se na stranici koju posjetitelj trenutno pregledava).
Prednosti:
- Pregled vašeg trenutnog prometa na web stranici
- Izvor informacija
- Bolji proaktivni pristup chatu
- Poboljšano zadovoljstvo kupaca
- Bolji tijek rada agenta
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Komplementarne značajke help desk chata:
Ugrađeno praćenje chata
Ako želite pratiti sve podatke o chatu u Google Analyticsu kako biste vidjeli utjecaj chata uživo na vašoj web stranici, imamo dodatak koji vam omogućuje sinkronizaciju podataka o chatu.
Saznajte koje LiveAgent informacije možete pratiti u Google Analyticsu.
Distribucija chata
Pobrinite se da vaši agenti rade učinkovito tako što ćete postaviti usmjeravanje chata u LiveAgentu. Na primjer, možete nasumično dodijeliti agente ili stvoriti organizirani tijek rada. Dakle, oni će se moći učinkovito nositi s upitima korisnika na chatu.
Saznajte više o Opcijama distribucije chata – LiveAgent.
Proaktivne chat pozivnice
Ova je značajka usko povezana s online posjetiteljima. To je učinkovit način da kontaktirate online posjetitelje i ponudite im pomoć ukoliko je to potrebno.
Doznajte više o LiveAgent – Proaktivne chat pozivnice.
Resursi iz baze znanja
Ako želite saznati više, pročitajte kako možete napraviti gumb za online chat.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Otkrijte najbolje prakse za uključivanje klijenata s našim email predlošcima koji pretvaraju potencijalne u vjerne klijente. Naučite personalizirati poruke i optimizirati dobrodošlice emailove kako biste osigurali uspjeh i zadovoljstvo kupaca. Posjetite LiveAgent i isprobajte besplatno!
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!