Izvještaj o performansama je izvještaj je o radu organizacije, grupe ili pojedinca. Izvješća o performansama rutinski se izrađuju kako bi se utvrdila područja poboljšanja unutar organizacije ili poduzeća.
Zašto biste trebali kreirati rutinske izvještaje o performansama?
Izvještaji o performansama mogu vam pomoći odrediti točna područja vašeg poslovanja koja trebaju poboljšanje. Pronalaženje “zaostalih” područja koja se mogu optimizirati uvijek je sjajno jer pruža priliku za:
- Poboljšajte performanse vaših agenata
- Pruža dodatni trening onima kojima je potreban
- Poboljšajte zadovoljstvo korisnika, iskustvo korisnika i prodaju.
- Re-alocirajte resurse
- Poboljšajte kanale podrške
- Pronađite povoljnije načine rješavanja problema
Uz to, analitički pregled može prikazati i područja vašeg poslovanja koja napreduju. Ovo je važno jer:
- Nećete morati preispitati cijelu strategiju poslovanja podrške
- Moći ćete nagraditi najbolje djelatnike
- Djelatnici s lošijim performansama moći će učiti od najboljih
Što LiveAgent-ova funkcionalnost izvješćivanja o performansama radi?
Izvještaji o performansama prikazuju izvedbu vaših agenata za podršku. Svako izvješće o performansama sadrži ukupan broj otvorenih chatova, razriješenih ticketa, poziva i još mnogo toga (vidi dolje). Izvještaji o performansama mogu se prikazati u obliku grafikona i segmentirati po danu, tjednu, mjesecu, godini ili čak prilagođenom datumu.
Otkrijte tko je najproduktivniji, tko više voli odgovarati na e-mailove nego na live chat i tko konstantno ostvaruje dosljedne rezultate.
Opcije prikaza izvještaja o performansama
Možete filtrirati vaše izvještaje o performansama po:
- Vrijeme
- Odjel
- Agent
- Oznaka
Svi izvještaji o performansama mogu se modificirati kako bi prikazivali dodatne podatke kao što su:
- Datum
- Odgovori
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Odlazni pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Nije ocijenjeno
- Nije ocijenjeno %
- Pozitivne ocjene
- Pozitivne ocjene %
- Negativne ocjene
- Negativne ocjene %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Odabir kako su podaci prikazani u izvještaju o performansama
LiveAgent može predstaviti sve gore navedene podatke u više formata, uključujući grafikone područja, linijske grafikone, trakaste grafikone i tortne grafikone. Štoviše, svi se podaci mogu izvesti u CSV datoteke, što olakšava dijeljenje s drugima.
Kako pronaći izvještaje o performansama u LiveAgent-u?
Izvještaji o performansama vidljivi su samo administratorima. Ako imate ulogu administratora možete ih pronaći klikom na Izvještaje(ikona kruga) u lijevom izborniku (desno između poziva i kupaca) i odabirom s popisa izvještaja.
Imajte na umu kako svi agenti mogu vidjeti svoje osobne statistike/izvještaje o performansama nakon prijave na LiveAgent.
Korištenje izvještaja o performansama s API-em
Koristite LiveAgent REST API kako bi dohvaćali vrijednosti u izvještajima o performansama.
Izvori baze znanja
Kako biste saznali više o različitim vrstama izvještaja dostupnih na našoj analitičkoj nadzornoj ploči, pogledajte naše članke iz baze znanja:
Spremni ste otkriti više o vašem poduzeću?
Započnite poboljšavati izvedbu podrške, prodaju i zadovoljstvo kupaca već danas s našim besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem. Nije potrebna kreditna kartica.
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!
Izvještaj o usklađenosti sa SLA
Otkrijte kako LiveAgent-ov Izvještaj o usklađenosti sa SLA može unaprijediti vašu korisničku podršku. Pratite ispunjene i propuštene SLA ciljeve, analizirajte performanse agenata i optimizirajte uslugu s lakoćom. Isprobajte besplatno i poboljšajte efikasnost tima uz prilagodljiva SLA pravila.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.