Imate li problema s visokom stopom napuštanja početne stranice na vašoj web stranici? Ili se možda pitate kako možete poboljšati svoju korisničku podršku?
Jeste li znali da; “Pozivnice na proaktivni chat mogu donijeti povrat ulaganja od 105% i milijune dolara pozitivne poslovne koristi?”
Pozivnice na proaktivni chat mogu jednostavno pomoći posjetiteljima web stranice tijekom različitih faza korisničkog putovanja pozivajući ih na chat uživo s vašim agentima.
LiveAgent je napredni sustav koji osigurava da posjetitelji budu pozvani na razgovor samo onda kada imate dovoljno dostupnih agenata za online chat uživo.
Primjer iz stvarnog života:
Na primjer, možete pozvati kupce na razgovor tijekom postupka naplate. Kao rezultat toga, možete im stvoriti samopouzdanje prilikom kupnje, poboljšati iskustvo kupovine i pretvoriti ih u kupce koji plaćaju. Sve to, jednostavno im dajući stvarnu osobu s kojom mogu razgovarati.
Više funkcija pozivnica na proaktivni chat
Stvorite razne chat pozivnice za različite grupe korisnika
Kreirajte više pozivnica na proaktivni chat kako biste ciljali različite vrste kupaca. Iako su pozivnice na proaktivni chat automatizirane, uvijek biste trebali težiti personaliziranom iskustvu. Stvorite gumb za poziv na chat za nove kupce, kao i za one stalne. Koristite jedinstvenu poruku dobrodošlice za različite stranice na vašoj web stranici.
Jednostavno kreirajte proaktivne chat pozivnice na više jezika
Djelujete li u više zemalja? Ili možda, trebate pružiti višejezičnu korisničku uslugu/podršku. U svakom slučaju, LiveAgent omogućuje vam prilagodbu gumba za proaktivni chat za svaki jezik, koji također možete dodijeliti ispravnom odjelu za učinkovit tijek rada.
Pitate se koje jezike nudi LiveAgent? Provjerite višejezičnu značajku LiveAgent-a.
Doprite do kupca za vrijeme njegovog korisničkog putovanja
LiveAgent-ove pozivnice na proaktivni chat omogućuju vam da postavite preferirane URL-ove kako biste osigurali maksimalni angažman kupaca. Na primjer, možete ciljati kupce na strateškim URL-ovima/Stranicama;
- Stranica za često postavljana pitanja
- Stranica s cijenama
- Stranica s proizvodima
- Stranica za naplatu
Postavite određeno vrijeme za pozivnicu na proaktivni chat
Velik broj tvrtki obično pričeka oko 30 sekundi prije nego što pristupi kupcu. Pustite kupca da malo pregledava i nakon toga ga kontaktirajte.
Automatizirajte svoje proaktivne komunikacijske poruke
Iako je automatizacija korisna značajka, imajte na umu da je ljudska interakcija ta koja čini razliku. Stoga poruku pokušajte učiniti osobnijom. Nemojte zvučati kao robot.
Napravite razliku između novih i stalnih korisnika
Sljedeća izvrsna funkcija je sposobnost prepoznavanja stalnog i novog korisnika. Gumb za poziv na chat možete prilagoditi za obje vrste korisnika.
Poslovne prednosti pozivnica na proaktivni chat
- Kupci koji sudjeluju u proaktivnim chatovima više su zainteresirani za kupnju nego kupci koji to ne čine
- Praktičnost za posjetitelje u stvarnom vremenu
- Chatu uživo u prosjeku povećava konverzije za 23%
- Kompetitivna prednost
- Povećano zadovoljstvo korisnika
- Kupci imaju neposredan pristup pomoći.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Opcije dizajna pozivnica na proaktivni chat
- Strana
- Kut
- Sredina
- Prilagođeno
Da biste provjerili sve mogućnosti dizajna, pogledajte Galeriju proaktivnih pozivnica.
Prilagođavanje
- Slika
- Tekst (Naslov, poruka dobrodošlice)
- Položaj online gumba za proaktivni chat
- Boje gumba
Dostupne postavke
- Omogućavanje ostavljanja poruka izvan mreže
- Sakrivanje ponovnog pokretanja gumba za online proaktivni chat
- Omogućavanje sakrivanja poruke dobrodošlice
- Odabir jezika
- Odabir željenog odjela
Bonus savjeti za efikasno korištenje pozivnica za proaktivni chat
Nemojte biti nametljivi
Proaktivna pozivnica za internetski chat trebala bi djelovati kao opcija, stoga je nemojte forsirati. To lako može dosaditi, a kupac može odlučiti napustiti vašu web stranicu i otići kod konkurenta. Dakle, ako kupac odluči odbiti chat, nemojte slati lančane poruke da biste stupili u kontakt s njim. Obavijestit će vas ako mu zatreba vaša pomoć.
Isprobajte značajku
Ako niste sigurni kada, gdje ili kako proaktivno kontaktirati svoje kupce, jednostavno testirajte i isprobajte značajku. Ali dobro je pravilo pustiti kupca da malo pregledava, po mogućnosti 30 sekundi. Nakon toga, jednostavno se predstavite i obavijestite potrošača da ste tu kako biste mu pomogli ukoliko mu to zatreba. Testirajući ovu značajku, otkrit ćete preferencije svojih kupaca. Možda ćete doći do zaključka da proaktivni internetski chat trebate koristiti samo na određenim URL-ovima, poput stranica za naplatu ili cijene.
Resursi iz baze znanja
Evo detaljnog vodiča za implementiranje pozivnice na proaktivni chat uživo.
Niste sigurni koje poruke dobrodošlice upotrijebiti? Ovdje su Predlošci za proaktivni chat uživo koje možete kopirati i zalijepiti.
Želite li saznati više? Pogledajte 25 najboljih chat dodataka za WordPress.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!