Želite li vidjeti podatke o konverziji Google Analyticsa iz svog chata uživo?
Pa, to je moguće i lako učiniti s LiveAgent-om.
Chat uživo u LiveAgent-u ima veliki broj značajki. Ugrađeno praćenje chata omogućuje vašoj tvrtki praćenje konverzija iz chata uživo, što vam može pomoći u analizi ukupnog utjecaja online gumba.

Za što se koristi ugrađeno praćenje u chatu?
Koristi se za praćenje događaja u sesijama chata uživo u Google Analyticsu. ahvaljujući podacima možete procijeniti utjecaj chata uživo na konverzije na vašoj web lokaciji. Štoviše, možete vidjeti utjecaj svojih agenata na prodaju.
Koje su opcije koje možete pratiti?
- Započni chat
- Završi chat
- Svaka poruka agenta
- Svaka poruka kupca
Kako funkcionira ugrađeno praćenje chata?
U LiveAgent-u možete jednostavno otići na dodatke i aktivirati praćenje chata uživo. Nakon toga slijedite jednostavne upute i odmah pogledajte analitiku chata.

Ali da budemo precizniji, događaji generiraju javascript koji zapovijeda izravno na vašoj web stranici, gdje je chat započeo. Dodatak bi se mogao koristiti za;
- signaliziranje događaja iz chata u vašoj web aplikaciji
- pokretanje određenih funkcija javascripta
- promijenite sadržaj svoje web stranice na temelju aktivne sesije chata
Za detaljne informacije idite na Google Analytics integracija – LiveAgent.
Prednosti:
- Kompetitivna prednost
- Bolje razumijevanje tržišta/kupaca
- Svi podaci na jednom mjestu
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Ostale značajke chata u LiveAgentu:
Povijest chata
Dobijte brz pregled nad problemima kupaca u povijesti chata i spriječite njihove frustracije. Tako možete brže analizirati problem i znati tko je odgovoran za svaki tiket.
Maksimalna duljina reda
Stvorite učinkovit tijek korisničke službe postavljanjem maksimalne duljine reda u chatu uživo. Na taj se način vaša korisnička služba može učinkovito nositi s upitima kupaca i neće biti preopterećena. Ovo također sprječava loše korisničko iskustvo. Ako to dopustite, chat uživo prikazat će se samo određenoj količini ljudi, a ostali će dobiti mogućnost kontaktiranja putem obrasca.
Trenutni URL posjetitelja chata uživo
Pružite najbolju korisničku uslugu s trenutnim URL-om posjetitelja chata uživo. Ova značajka u LiveAgentu pokazuje vam web stranicu koju posjetitelj trenutno pregledava. Stoga, dajete svojim agentima više uvida u ono što kupci traže i traže. Također vam pokazuje je li se posjetitelj prebacio na drugi URL.

Za više informacija pogledajte sve LiveAgent – Značajke.
Resursi iz baze znanja:
Jeste li spremni implementirati dodatak za praćenje chata uživo?
Saznajte više pojedinosti o praćenju događaja u Google Analyticsu.
Nema razloga za brigu, evo detaljnog članka za stvaranje chat gumba u LiveAgent-u?
Nema razloga za brigu, evo detaljnog članka za stvaranje chat gumba u LiveAgent-u
Pružite odličnukorisničku uslugu.
LiveAgent: pružite vrhunsku korisničku podršku uz višekanalni help desk softver. Započnite 30-dnevno besplatno probno razdoblje bez kartice!"