Pregled razgovora jedna je od mnogih sjajnih značajki LiveAgent-a. Pruža važne informacije o posjetiteljima vaše web stranice i istovremeno vam omogućuje da poduzmete neku radnju.
Na primjer, možete vidjeti zemlju posjetitelja, URL koji on/ona trenutno pregledava, kao i koliko su vremena tamo proveli. Nakon toga možete ih proaktivno pozvati na chat.
Koje podatke možete vidjeti u pregledu chatova?
Online posjetitelji
Online posjetitelji predstavljaju broj posjetitelja koji trenutno pregledavaju vašu web stranicu. Pomoću ove značajke možete lako doći do njih i obavijestiti ih da ste im spremni pomoći ako je potrebno. Štoviše, svoju poruku možete posebno izmijeniti. Odjeljak online posjetitelja u LiveAgent-u nudi neke važne, općenite informacije koje vam mogu pomoći prije nego što im se obratite.
Pogledajmo primjer:
Sarah je neko vrijeme na vašoj stranici s cijenama i pregledava iste podatke. Ovo je izvrsna prilika da joj se obratite kako biste ju obavijestili da stojite na raspolaganju ako joj zatrebaju dodatne informacije. To je proaktivan, ali ne i iritantan pristup.
Posjetitelji u redu čekanja
Pregled chatova također vam daje uvid u broj posjetitelja koji čekaju da razgovaraju s agentima iz vaše korisničke službe. Kao rezultat toga, lako možete otkriti ima li vaša podrška dovoljno agenata koji će se nositi s brojem posjetitelja u redu čekanja.
Posjetitelji koji razgovaraju
Još jedna sjajna značajka pregleda Chatova je ta što možete vidjeti broj posjetitelja koji razgovaraju.
Dostupni agenti
Pogledajte koliko je agenata dostupno za chat i brzo prepoznajte ima li dovoljno zaposlenika u smjeni. Ova je značajka usko povezana s posjetiteljima u redu čekanja. Te dvije opcije vašem menadžeru mogu dati pregled kako bi odmah analizirao situaciju i potom postupio u skladu s tim.
Aktualna web stranica (URL) koju posjetitelj pregledava
Brzo i jednostavno saznajte koje URL-ove vaši posjetitelji trenutno pregledavaju i koliko su vremena tamo proveli. Što više informacija imaju vaši agenti, tim bolju uslugu/podršku mogu pružiti. Na primjer, mogli biste otkriti da neki URL-ovi trebaju poboljšanje kako bi pružili bolje korisničko iskustvo.
Primjer:
Ako je potencijalni kupac/posjetitelj dulje vrijeme na stranici za plaćanje, proaktivna pozivnica na chat može pomoći vašem prodajnom timu da zaključi posao. S druge strane, vaš tim može otkriti opetovani problem koji kupci doživljavaju tijekom svog korisničkog putovanja. Te situacije možete analizirati jednostavnim odlaskom na Pregled chatova u LiveAgentu.
Preporučitelj
Želite li saznati dolaze li posjetitelji od preporučitelja? Pregled chatova može vam otkriti upravo to. Na primjer, ako imate mnogo posjetitelja od preporučitelja kojem ste ponudili popust, možete ih proaktivno kontaktirati i pitati treba li im više informacija o ponudi.
Zemlja posjetitelja
Saznajte odakle dolaze vaši posjetitelji. Što više znate o svojim kupcima/posjetiteljima, to vaša korisnička usluga može biti bolja.
Karta posjetitelja
Pregledajte online posjetitelje koji pregledavaju web stranicu na karti (crvena oznaka) i posjetitelje koji razgovaraju s agentima (plava oznaka).
Napomena: *Google je počeo naplaćivati upotrebu ugrađenog API-ja Maps. Stoga, da biste imali ispravno prikazanu kartu posjetitelja, morat ćete stvoriti račun za naplatu na platformi Google Maps.
Koje su funkcije pregleda chatova?
Pogledajte trenutni chat razgovor između agenta i posjetitelja
Proaktivno pozovite posjetitelja na chat (pozivnica na chat bit će prikazana na stranici koju posjetitelj pregledava)
Prihvatite i započnite razgovor s posjetiteljem koji čeka u redu
Poslovne koristi:
- Učinkovitost radnog procesa korisničke službe
- Zadovoljstvo kupaca
- Štedi vrijeme
- Korisničko iskustvo
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.
Primjer iz stvarnog života
Na donjoj slici možete vidjeti 3089 posjetitelja na mreži. Postoji nekoliko agenata koji razgovaraju s posjetiteljima. Na primjer, agent Dmytro istovremeno razgovara s kupcima iz Francuske i Njemačke.
Klikom na gumb u obliku oka možemo vidjeti i o čemu agenti razgovaraju s posjetiteljima. Također možete kliknuti na gumb u obliku ruke kako biste pozvali posjetitelje da razgovaraju s vama.
Također možete vidjeti posjetitelja iz Španjolske koji pregledava web stranicu: “https://support.ladesk.com/“. Ispod ovih podataka nalazi se prethodna web stranica s koje je kupac pristupio vašoj web stranici. U ovom slučaju to je: “https://google.es/”. Međutim, ako pogledate kupca koji se zove Amelia, možete vidjeti da tu nema takvih podataka. Samim time, bit će prikazana kao BEZ PREPORUČITELJA.
Resursi iz baze znanja
Da biste doznali više, pročitajte Kako stvoriti gumb za chat uživo – LiveAgent.
Kako chatbotovi mogu poboljšati korisničku službu?
Chatbotovi poboljšavaju korisničku službu automatizacijom jednostavnih upita, smanjuju troškove i vrijeme čekanja, ali imaju svoja ograničenja.
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!