Što je raspored za uređaje za pozive?
Raspored za uređaje za pozive je značajka pozivnog centra koja omogućuje agentima izbor vremena i datuma kada su dostupni za poziv. Ova značajka će automatski uključiti ili isključiti dostupnost za pozive za određene uređaje na temelju izabranog vremena i datuma. Uz raspored uređaja, agenti korisničke podrške ne moraju ručno uključivati ili isključivati svoje stanje dostupnosti – značajka će to automatski odraditi.
Kako funkcionira raspored uređaja za pozive?
Kao LiveAgent korisnik, dok ste u aplikaciji, možee kliknuti na opciju za Glasovni Status (ikona telefona u gornjem desnom kutu u LiveAgent-u) i aktivirati značajku u postavkama izabranog uređaja. Možete izabrati razne prilagođene opcije na različitim uređajima, ako je potrebno. Jednom kada aktivirate ovu značajku, vaša dostupnost za pozive će se automatski promijeniti na temelju izabranog vremena i datuma. Klijenti vas neće moći kontaktirati telefonom izvan odabranog vremena i datuma. Ova značajka funkcionira za bilo koji povezani uređaj za pozive koji izaberete — softphone, mobilni uređaj, SIP telefon i drugi.
Zašto trebate koristiti raspored uređaja za pozive?
Raspored uređaja se brine o smjenama agenata pozivnog centra, tako da oni ne moraju ručno podešavati svoju dostupnost. Ova značajka će se automatski pobrinuti o dostupnosti agenta, tako da se mogu fokusirati na ostale zadatke bez straha da će agenti propustiti svoju smjenu ili nastaviti raditi dugo nakon završetka smjene. Raspored uređaja može pomoći u prevenciji više operativnih problema kao što su propušteni pozivi, preusmjeravanje na nedostupne agente i više, ovisno o posebnostima pozivnog centra kada su u pitanju pojedinačni klijenti. Ova značajka je također korisna za agente koji koriste više uređaja na različitim lokacijama i u različitim stanjima.
Zašto je raspored za uređaje važan?
Raspored za uređaje je važan jer može poboljšati vođenje pozivnog centra u više slučajeva. Kao prvo, olakšava rješavanje poziva klijenata tijekom povećanja broja uređaja u uredu ili kada je agent dostupan na više uređaja. Agenti korisničke službe s više uređaja mogu biti sigurni jer će primati pozive samo na onaj uređaj koji naša značajka postavi kao online. Telefonski pozivi unutar cijele organizacije će uvijek biti usmjereni samo na točne osobe i samo na online agente.
Ključne prednosti
Bolje upravljanje agentima – Raspored svih poziva će vam pomoći u efikasnom vođenju timova, neovisno o lokaciji agenta ili uređaja za pozivanje
Poboljšana organizacija poziva – Organiziranje uređaja za pozive pomaže agentima da nastave pružati osnovne usluge bez grešaka kao što su ostavljanje uređaja online kada bi trebao biti offline i slično.
Poboljšano upravljanje vremenom – Automatizacija rasporeda pozivnih uređaja omogućuje agentima fokus na telefonske pozive umjesto na upravljanje uređajima.
Kako aktivirati značajku za raspored uređaja za pozivanje?
Aktiviranje ove značajke je lako i zahtijeva samo par minuta. Slijedite kratki vodič ispod. Napomena: morate imati povezani SIP uređaj kako bi mogli aktivirati ovu značajku.
- Otvorite vaš LiveAgent i kliknite na opcije za Glasovni Status (ikona telefona u gornjem desnom kutu).
- Izaberite i kliknite na SIP uređaj na kojem želite postaviti raspored. Kliknite na gumb “Raspored novog plana” na dnu prozorčića.
- Izaberite vrijeme kada želite da vaš SIP uređaj bude dostupan za pozive i kliknite Sačuvaj na dnu prozorčića.
Frequently Asked Questions
Što je raspored za uređaje za pozive?
Raspored uređaja je značajka pozivnog centra koja omogućava agentima da izaberu vrijeme i datum dostupnosti za pozive. Ova značajka će automatski uključiti i isključiti dostupnost za pozive na određenim uređajima po izabranim vremenima i datumima. S rasporedom uređaja, agenti korisničke podrške ne moraju ručno uključivati ili isključivati svoju dostupnost – značajka će to automatski uraditi.
Kako mogu koristiti raspored uređaja?
Kao LiveAgent korisnik, dok ste u aplikaciji, možete kliknuti na opcije Status glasa (ikona telefona u gornjem desnom kutu u LiveAgent-u) i aktivirati značajku u postavkama uređaja po vašem izboru. Možete izabrati različita vremena i datume na različitim uređajima po potrebi. Kada aktivirate ovu značajku, vaša dostupnost za pozive će se automatski mijenjati na temelju željenih vremena i datuma.
Mogu li koristiti raspored uređaja za pozive na više uređaja?
Da, možete postaviti različita vremena dostupnosti na različitim uređajima, neovisno od toga koliko ih je. Postavite vaš telefon da bude dostupan izvan vašeg radnog vremena, postavite vaš SIP uređaj da bude dostupan tijekom radnog vremena ili kombinirajte po vlastitom izboru.
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.