SLA (Ugovor o razini usluge) je dogovor za ispunjavanje ciljeva u odgovaranju na ticketepd strane vaših agenata za podršku.
Pružanje pomoći na temelju razine usluge osigurava pružanje kvantificirane usluge. Također pruža jasniji uvid kada se pojave problemi.
Izvještaj sa zapisima
LiveAgent nudi evidenciju ispunjenih i propuštenih SLA iz određenog vremenskog raspona i odjela. Pojedinačni unosi mogu se sortirati prema podnositelju zahtjeva, IDu ticketa, SLA vremenu početka, odjelu, agentu, datumu dospijeća, zatvorenom ticketu i preostalom/dospjelom SLA. SLA zapis može se izvesti u CSV datoteku.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Kako napisati sažetak projekta? (Primjeri i predlošci)
Saznajte kako napisati sažetak projekta uz praktične primjere i predloške! Otkrijte razlike između sažetka i izvršnog sažetka te primijenite najbolje prakse za učinkovito informiranje ključnih dionika o napretku vašeg projekta. Posjetite našu stranicu za korisne smjernice i gotove predloške.
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!
Izvještaj o usklađenosti sa SLA
Otkrijte kako LiveAgent-ov Izvještaj o usklađenosti sa SLA može unaprijediti vašu korisničku podršku. Pratite ispunjene i propuštene SLA ciljeve, analizirajte performanse agenata i optimizirajte uslugu s lakoćom. Isprobajte besplatno i poboljšajte efikasnost tima uz prilagodljiva SLA pravila.