Telefonska podrška je i dalje među najvažnijim načinima pružanja brze i učinkovite podrške. Svaki bi ih help desk trebao imati, iako nije uvijek prikladno ili povoljno kupiti hardverske telefone. Softfoni rješavaju ovaj problem kako bi i vaš help desk mogao biti konkurirentan.
LiveAgent nudi mogućnost povezivanja i korištenja softfona (softverskih telefona). Omogućuje korisnicima upućivanje poziva putem računalna . Softfoni komuniciraju s davateljem usluga razmjene poziva putem SIP protokola (SIP trunking).
Pozive i dalje obrađuje, snima i zabilježava sam LiveAgent.
Softfon je neobavezna aplikacija treće strane koja radi u unisono s vašim call centrom . Ako već koristite nekakav softfon klijent, to je velika prednost.
Softfon klijenti
koji omogućuju korisnicima uspostavljanje VoIP poziva:
iOS i Android uređaji sa SIP funkcionalnošću
Resursi baze znanja
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja
Optimize your customer support with LiveAgent's FAQ software, enhancing user self-service and agent productivity. Empower customers to find quick, effective solutions independently, reducing repetitive queries and boosting satisfaction. Start your free trial today and discover how streamlined knowledge bases can elevate your support strategy!