Ticket polja su prilagođena polja koja se obično koriste za prikupljanje više informacija o vašim ticketima. LiveAgent vam omogućuje stvaranje neograničenih prilagođenih polja za tickete.
Primjer
Kad vas kupac kontaktira zbog problema s njihovom narudžbom. Spremanjem ID-a narudžbe u prilagođeno polje možete uštedjeti vrijeme ako ove podatke imate na raspolaganju.
Kada odgovarate ili izmjenjujete ticket možete dodati više informacija tako što će te dodati nova ticket polja s vašim tekstom.
Dodavanje ticket polja
Dodavanje ticket polja unutar ticket postavki
Ticket polje – ID narudžbe dodan u ticket
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za osTicket na tržištu. Isprobajte naš bogat paket alata i integracija kako biste poboljšali korisničku podršku bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Uživajte u besplatnom probnom periodu od 30 dana, uz podršku 24/7. Podignite zadovoljstvo korisnika i konverzije s našim naprednim značajkama kao što su live chat, pozivni centar, integracije s društvenim mrežama i još mnogo toga. Pridružite se uspješnim tvrtkama poput Forbesa i Airbusa, i unaprijedite svoj poslovni tijek rada.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.