Što je To Solve gumb?
To Solve gumb je posebna LiveAgent funkcija koja obavještava agente o tiketima s visokim prioritetom koji trebaju biti riješeni. Tiketi koji se pojave u To Solve gumbu su već dulje vrijeme neodgovoreni ili vezani za SLA (sporazum o razini usluga). U osnovi, To Solve gumb osigurava da se nijedan tiket ne zaboravi, kao ni SLA rok.
Zašto je To Solve gumb bitan?
To Solve gumb preuzima ulogu upravitelja zadacima koji ukazuje na tikete koji su dulje vremena neodgovoreni ili vezani za SLA. Poduzeća koja koriste ovu funkciju mogu imati sljedeće koristi:
- Povećano zadovoljstvo korisnika
- Ispunjeni SLA
- Bolje upravljanje vremenom
- Poboljšana efikasnost
- Brže vrijeme rješavanja
- Veća životna vrijednost klijenata
Kako vi možete koristiti To Solve gumb?
Ako ste LiveAgent korisnik (i imate potrebne dozvole), možete postaviti To Solve gumb po vašem ukusu. Na primjer, možete odrediti o čemu želite biti obavještavani, što uključuje:
- Tiketi visokog prioriteta sa statusom “Otvoren”
- Tiketi visokog prioriteta sa statusom “Nov”
- Tiketi visokog prioriteta iz određenih odjela
- Bilo koji tiket koji je posebno dodijeljen vama
Ako vam je To Solve funkcija uključena, gumb (smješten uz vašu profilnu sliku) će vas automatski obavještavati o broju neodgovorenih tiketa koji zahtijevaju vašu pažnju.
Dodatno, s pozicijom administratora, možete postaviti vaš To Solve gumb da prikazuje neodgovorene tikete po važnosti (prioritet tiketa, datum primitka, SLA).
Korištenje gumba
Kada kliknete na To Solve gumb, sustav će otvoriti tiket s najvišim prioritetom. Ako zatvorite tiket a da ga niste riješili, kada kliknete na gumb, sustav će otvoriti isti tiket.
Ovaj način rada osigurava da rješavanje tiketa s visokim prioritetom ne bude odgađano jer ih agenti preskaču/biraju lakše tikete. Međutim, ako ne znate riješiti To Solve tiket, možete ga jednostavno ponovno dodijeliti drugom odjelu ili agentu.
Kako To Solve gumb radi?
To Solve algoritam definira poredak tiketa u To Solve redu. Algoritam:
- Daje prioritet po vremenu u redu (kada je tiket zaprimljen)
- Daje prioritet po SLA ugovorima
- Daje prioritet zadnjem agentu ( To Solve gumb će usmjeriti tikete visokog prioriteta agentu koji je zadnji radio na njima)
Manage SLAs with ease
Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.
Postavljanje To Solve gumba
Biranje metode distribucije tiketa
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija.
- Kliknite na Sustav.
- Kliknite na Općenito.
- Idite na odjeljak To Solve algoritam.
- Izaberite Prioritet po vremenu ili Prioritet zadnjem agentu.
Ako izaberete “Prioritet po vremenu”, tiketi će biti nasumično raspodijeljeni među agentima. Najstariji neodgovoreni tiket će imati najveći prioritet. Ako ste postavili neka SLA pravila, ona će također biti uzeta u obzir.
Ako izaberete “Prioritet zadnjem agentu”, sustav će preusmjeriti tikete agentu koji ih je zadnji rješavao. Aktiviranje ove postavke neće promijeniti redoslijed tiketa u redu.
Dodavanje tiketa dodijeljenih vama u To Solve gumb
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija.
- Kliknite na Sustav.
- Kliknite na Općenito.
- Idite na “dodijeljeni meni” odjeljak tiketa.
- Označite kućicu.
- Kliknite Sačuvaj.
- Ponovno pokrenite aplikaciju.
Ograničavanje agenata da rješavaju samo tikete iz “To Solve” gumba
Ova postavka vrijedi samo za agente, ne i za administratore.
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija.
- Kliknite na Agenti
- Odaberite određenog agenta i kliknite Uredi
- Kliknite na Odjeli
- Označite drugu kućicu, Može odgovarati samo na tikete otvorene iz ‘To Solve’ gumba.
- Kliknite Sačuvaj.
Odabir iz kojih odjela želite primati tikete
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na To Solve gumb
- Odaberite odjele iz kojih želite primati tikete.
- Kliknite Sačuvaj.
Kako To Solve gumb može poboljšati vaše poslovanje?
Ispunjeni SLA vode k povećanom zadovoljstvu klijenata i njihovoj većoj vrijednosti životnog vijeka.
Ako koristite SLA, postavili ste određene standarde. Vaši klijenti plaćaju dodatno za bolje korisničko iskustvo i ne očekuju da ih iznevjerite. Ako neprestano izvršavate vaš dio dogovora i poštujete SLA rokove, vaši klijenti će biti zadovoljni.
Zauzvrat, vaši klijenti će ostati vjerni vašem brendu, što dovodi do dugotrajnih dobrih odnosa i povećane vrijednosti životnog vijeka kupca. Dakle, uvijek trebate težiti ispunjavanju vaših SLA rokova i čak nadmašiti očekivanja klijenata. Pružite uslugu što je brže moguće, budite stručni i pružite osobno, nezaboravno iskustvo.
Najbolji način za to je posjedovanje upravitelja zadacima kao što je To Solve gumb. On osigurava ispunjenje svih rokova i reduciranje stresa vaših agenata.
Happy customers are the best customers
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Bolje upravljanje vremenom i poboljšana efikasnost
Pošto To Solve gumb daje prioritet tiketima koji trebaju biti riješeni, vaši agenti neće morati analizirati prioritet svakog tiketa. Mogu jednostavno kliknuti na gumb i početi s radom, što će im uštedjeti hrpu vremena i poboljšati produktivnost.
Dodatno, ova značajka vam štedi novac. Što manje vremena vaši agenti provode u administrativnom poslu, više vremena imaju za rješavanje tiketa na čekanju.
Izvori baze znanja
- Saznajte više o To Solve gumbu
- Postavljanje Odjela
- Postavljanje SLA i SLA stupnjeva
- SLA izvješća o usklađenosti
Spremni se uhvatiti u koštac s tiketima visokog prioriteta?
Ispratite sve poruke vaših VIP klijenata s našom To Solve značajkom. Isprobajte danas. Kreditna kartica nije potrebna. Započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period.
Otkrijte kako integrirati Viber s LiveAgent-om i poboljšati korisničku podršku kroz jednostavno upravljanje porukama s jedne upravljačke ploče. Isprobajte besplatni probni rok i doživite besprijekornu komunikaciju s vašim korisnicima putem Vibera. Posjetite stranicu i saznajte više o prednostima integracije koje će unaprijediti produktivnost vašeg tima.