Učinkovita komunikacija s kupcima ključ je uspjeha vašeg poslovanja. UI asistent za odgovore od LiveAgent-a omogućuje vašim agentima iz korisničke službe da poboljšaju vrijeme odgovora, povećaju produktivnost i ojačaju odnose s korisnicima.
Što je UI asistent za odgovore?
UI asistent za odgovore nova je značajka u softveru za korisničku službu od LiveAgent-a. Osmišljen je za pojednostavljenje i poboljšanje vaših odgovora putem e-pošte. Budući da je pogonjen ChatGPT-om i koristi vaš vlastiti OpenAI API ključ, UI asistent za odgovore generira sofisticirane odgovore na korisničke upite.
S obzirom da je ova značajka trenutačno u beta verziji, privremeno je nudimo besplatno u svim planovima pretplate, osim u planovima Small i Free, a dostupna je i za vrijeme probnog razdoblja.
Kako UI asistent za odgovore funkcionira
Nakon početnog postavljanja, koje ćemo detaljno opisati kasnije u ovom članku, možete pristupiti ovoj značajci u bilo kojem tiketu klikom na gumb “Asistent za odgovore” na dnu sučelja tiketa.
UI asistent za odgovore nudi više opcija za optimalne rezultate. Kako biste prilagodili formalnost svojih poruka, možete birati između tri tona pisanja (ležernog, neutralnog i poslovnog).
Osim toga, nudimo vam unaprijed postavljene opcije unaprjeđenja teksta: Poboljšanje, Proširivanje, Pojednostavljivanje i Asistenta za prilagođene odgovore. Prve tri opcije su same po sebi razumljive, ali pogledajmo četvrtu opciju, Asistenta za prilagođene odgovore.
Asistent za prilagođene odgovore
Prozor asistenta za prilagođene odgovore omogućuje vam unos vlastiti naredbi i upita za dobivanje personaliziranih rezultata. Možete unijeti vlastitu poruku za odgovor ili zatražiti UI asistenta da je pripremi za vas. Vidjet ćete dva prozora: jedan za vaš prilagođeni upit, a drugi za poruku koju želite korigirati.
Upotrijebite svoju kreativnost, a ako niste zadovoljni rezultatom jednostavno kliknite na gumb “Pokušaj ponovno“. Također možete promijeniti formalnost poruke i izvršiti daljnje izmjene pomoću dodatnih upita ili odabirom neke od unaprijed postavljenih opcija.
Kako postaviti značajku UI asistenta za odgovore?
Da biste koristili značajku UI asistenta za odgovore, morate je konfigurirati s modelom OpenAI. Imajte na umu da se ova značajka oslanja na vaš vlastiti OpenAI API ključ kako bi bila potpuno funkcionalna. U nastavku ćete pronaći vodič s detaljnim uputama o tome kako započeti.
1. korak – Postavljanje pružatelja usluge UI u LiveAgent-u
Idite na Konfiguracija > UI > Postavljanje pružatelja usluge UI. Trenutačno podržavamo samo pružatelja usluge OpenAI. Morate dodati API ključ koji možete besplatno generirati u sklopu svog OpenAI računa. API ključ kasnije možete promijeniti.
Možete izraditi vlastiti API ključ s besplatnim računom, ali treba napomenuti da OpenAI nudi pet razina upotrebe API-ja, s tim da svaka ima različita ograničenja i zahtjeve. Saznajte više o tome kako dobiti ključ ispod.
Da biste dobili svoj OpenAI API ključ:
Idite na “API ključevi” u sklopu svog OpenAI računa – Pronađite i kliknite na opciju “API ključevi” na lijevoj traci postavki.
Stvorite novi tajni ključ klikom na gumb “Stvori novi tajni ključ“. Pojavit će se skočni prozor u koji možete unijeti opisni naziv za svoj API ključ.
- Kopirajte API ključ i pohranite ga na sigurno u upravitelju lozinkama ili na drugom sigurnom mjestu; nikada ga ne dijelite ni s kim jer omogućuje pristup vašem ChatGPT računu.
2. korak – Omogućite UI asistenta za odgovore
U postavkama LiveAgent-a idite na odjeljak UI i omogućite opciju Asistenta za odgovore za svoje agente. Ne zaboravite ponovno učitati LiveAgent kako biste bili sigurni da UI asistent za odgovore radi ispravno.
3. korak – Testirajte značajku UI asistenta za odgovore
Otvorite tiket za podršku i trebali biste vidjeti novu ikonu UI asistenta za odgovore na dnu svakog tiketa. Kliknite na nju za istraživanje dostupnih opcija. Za korištenje unaprijed postavljenih opcija (Poboljšanje, Proširivanje, Pojednostavljivanje i Asistent za prilagođene odgovore), označite tekst na koji želite primijeniti upit i odaberite željenu opciju.
Tko koristi UI asistenta za odgovore?
Tvrtke svih veličina koje posluju u raznim industrijama mogu koristiti UI asistenta za rješavanje korisničkih upita putem e-pošte. Bilo da upravljate velikim help deskom s više desetaka agenata ili sami vodite posao, UI asistent za odgovore može podići vaše iskustvo i iskustvo vaših korisnika na višu razinu,
Mala poduzeća – Male tvrtke i startupovi obično imaju ograničene budžete i često biraju kvalitetu umjesto kvantitete. Upravo tu UI asistent za odgovore igra važnu ulogu. Visokokvalitetna komunikacija pogonjena umjetnom inteligencijom izvrsna je opcija za sve koji žele uložiti u rješenje koje ne košta mnogo, ali ih neće iznevjeriti.
Srednja poduzeća – Veća klijentela znači više opterećenja za vaš tim korisničke podrške. Pa zašto im ne biste pomogli s asistentom koji je spreman kad god im zatreba pomoć i može ponuditi odgovore u roku od nekoliko sekundi?
Velika poduzeća – Kada upravljate velikom tvrtkom koja svakodnevno dobiva gomilu korisničkih upita, to košta puno vremena i novca. Iako možda imate visokokvalificirano i dobro obučeno osoblje, ponekad ni to nije dovoljno. UI asistent za odgovore može rasteretiti vaše agente i pružiti brzu i konkretnu uslugu vašim korisnicima.
Zašto biste trebali koristiti UI asistenta za odgovore
UI bilježi strelovit uspon u puno različitih industrija. Pogledajmo glavne razloge zašto biste već danas trebali implementirati značajke pogonjene umjetnom inteligencijom kao što je UI asistent.
Veće zadovoljstvo korisnika – U današnje doba koje pokreće tehnologija, kupci ne očekuju ništa manje od izvrsnosti kada je riječ o korisničkoj podršci. Brzi i točni odgovori s visokom razinom personalizacije više nisu neobavezan luksuz. UI asistent za odgovore može sve to pružiti vrlo brzo i učinkovito, što rezultira čvrstim odnosima s kupcima i lojalnom bazom klijenata.
Povećanje prihoda – Jeste li znali da prema Kolskyu, čak 72% kupaca dijeli svoja pozitivna iskustva s brandom sa 6 ili više ljudi? Uspostavljanje dobrog odnosa s klijentima kroz izvanrednu korisničku uslugu dovodi do ponovljenih kupnji, kontinuiranog povećanja broja kupaca i ukupnog porasta dobiti.
Smanjenje troškova – Asistent za odgovore pogonjen umjetnom inteligencijom nudi jedinstvenu priliku za brzu obradu velikog broja interakcija s korisnicima bez dodatnih troškova.
Bolja produktivnost agenata – Čak 61% zaposlenika tvrdi da im UI pomaže u poboljšanju produktivnosti. Ako vaši agenti ne moraju tipkati duge i ponavljajuće poruke, mogu se usredotočiti na zahtjevnije zadatke.
Manji rizik od ljudske pogreške – Ljudi griješe i to je činjenica. Korištenjem UI asistenta za odgovore možete smanjiti i spriječiti ljudske pogreške koje bi mogle narušiti ugled vaše tvrtke.
Bolja skalabilnost – Većina tvrtki doživljava vršne sate, dane ili čak tjedne kada su njihovi dijeljeni pretinci zatrpani e-porukama kupaca. Angažiranje novog tima za korisničku podršku posebno za ove situacije nije samo skupo, već je i vrlo nepraktično. Umjetna inteligencija može lako podnijeti ova povećanja u komunikaciji s korisnicima.
Veća sigurnost – Ako ste zabrinuti da će treće strane doći do podataka o vašim klijentima, LiveAgent vas pokriva. Možete odlučiti OpenAI-ju pružiti samo eksternu bazu znanja iz koje može učiti. Na ovaj način, jedini podaci o kupcima koje dobiva su postavljena pitanja.
Konkurentska prednost – Iako se nekima to ne sviđa, UI je budućnost. Zašto ne biste pravovremeno iskoristili njezine prednosti i bili ispred konkurencije s bržim vremenom odgovora, naprednijom personalizacijom i sveukupno boljim korisničkim iskustvom?
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give AI Answer Assistant a try!
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!
Medium kontakt korisničke podrške
Saznajte kako kontaktirati Mediumovu korisničku podršku putem e-maila i društvenih medija jer telefonska podrška nije dostupna. Posjetite našu stranicu za detalje i saznajte više o Mediumovim kontaktima i opcijama samoposlužne podrške.