Univerzalna ulazna pošta je ujedinjena pošta koja vam omogućuje pristup svim vašim porukama na jednom mjestu. Univerzalna ulazna pošta može dohvatiti i usmjeriti mailove, telefonske pozive, poruke s društvenih medija, tikete baze znanja i live chat poruke u jednu upravljačku ploču, čineći je neophodnim alatom za korisničke odjele za podršku.
Povrh toga, univerzalna ulazna pošta omogućuje korisnicima da odgovore na sve dolazne poruke izravno iz ulazne pošte (bez prijavljivanja na svaki pojedinačni komunikacijski kanal i uređaj).
Zašto je univerzalna ulazna pošta neophodna značajka za svako poslovanje?
Ujedinjena ulazna pošta je neophodna za sve kompanije, samostalne poduzetnike i poduzeća jer:
- Usmjerava sve poruke s više računa u jednu ulaznu poštu
- Organizira upite po važnosti i datumu primitka
- Omogućuje dijeljeni pristup (više korisnika može biti prijavljeno istovremeno zahvaljujući jedinstvenim podacima za prijavu)
- Poboljšava efikasnost agenata
- Sigurnija je
- Povećava korisničko zadovoljstvo i iskustvo (agenti imaju bolji pregled, što smanjuje repetitivne odgovore klijentima)
- Ubrzava vrijeme potrebno za odgovor
- Automatski dodjeljuje tikete odjelima i agentima
- Može se koristiti za podršku više brendova
Koje značajke LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta ima?
LiveAgent-ova ujedinjena ulazna pošta ima tonu korisnih značajki koje ju čine neophodnom.
Automatsko usmjeravanje tiketa
Svaka poruka zaprimljena u vašu univerzalnu ulaznu poštu će biti automatski dodijeljena prikladnom agentu za podršku, time eliminirajući zbrku ili prazan hod vašeg osoblja. Svaki agent će znati točno na koju poruku treba odgovoriti, što će rezultirati s većim stupnjem produktivnosti i s više efikasnosti.
Pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima
Univerzalna ulazna pošta može osloboditi vaše agente banalnih i repetitivnih administracijskih zadataka. Kreirajući specifična pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima, vaša ulazna pošta će moći izvršiti zadatke kao što su praćenje emailova ili označavanje tiketa kao spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Oznake i filtriranje
Pronaći tikete unutar vaše univerzalne ulazne pošte je lakše nego ikad, ako koristite prave oznake. Oznake se mogu dodati svakom tiketu, kao pomoć filtriranju uz dodatak brzog pregleda sadržaja svakog tiketa.
Pregled tipkanja u realnom vremenu i izvorni chat widget
Univerzalna ulazna pošta vam omogućuje prikaz u realnom vremenu sadržaja koji korisnici tipkaju u live chat widget smješten na vašoj stranici. Poviriti u poruku vašeg klijenta prije nego je pošalje daje vašim agentima dodatno vremena za pronaći informaciju koja je potrebna za impresionirati vaše klijente sa stručnom, osobnom i pravovremenom podrškom.
Ugrađeni CRM
Imati bitne korisničke informacije na dohvat ruke je neprocjenjivo. LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta ima ugrađeni CRM, što vam omogućava kreiranje prilagođenih CRM polja za pohranu svih potrebnih informacija o vašim klijentima, uključujući prethodne kupnje, tikete i više.
Mogućnost pozivnog centra
Kao što smo već spomenuli, univerzalna ulazna pošta može biti korištena i kao mješoviti pozivni centar.Ima sve mogućnosti modernog pozivnog centra, uključujući IVR, ACD, transfere poziva, ponovno pozivanje i više.
Interni chat
Univerzalna ulazna pošta ne bi bila potpuna bez opcije za suradnju u realnom vremenu. Baš kao i u Gmail-u, možete se dopisivati s online kolegama izravno iz LiveAgent pošte.
Otkrivanje sudaranja agenata
Univerzalna ulazna pošta je bolja od tradicionalnih email klijenata kao što su Outlook i Gmail jer vas upozorava kada stupite na teritorij drugog agenta. Na primjer, ako krenete odgovarati na tiket na kojem drugi agent već radi, sustav će vas automatski upozoriti.
Privatne bilješke i podsjetnici
Privatne bilješke su još jedna od odličnih značajki univerzalne ulazne pošte. Kad god se bavite tiketima, možete kreirati privatnu bilješku koju možete vidjeti samo vi i ostali agenti. To vam može poslužiti kao podsjetnik ili pomoć pri informiranju ostalih agenata.
Što će se sve naći u univerzalnoj ulaznoj pošti?
- Emailovi s više email adresa
- Live chatovi
- Telefonski pozivi (može registrirati neograničeno VoIP telefonskih brojea)
- Facebook poruke i komentari (može se povezati s više Facebook računa)
- Instagram komentari i spominjanja (može se povezati s više Instagram računa)
- Tvitovi i Twitter komentari/spominjanja (može se povezati s više Twitter računa)
- Viber poruke
- WhatsApp poruke
- Povratne informacije i prijedlozi
- Poruke s obrasca za kontakt
Kako to izgleda/radi u praksi?
Što je univerzalna ulazna pošta? Ako se pitate hoće li klijenti primijetiti da koristite univerzalnu ulaznu poštu za odgovaranje na njihove telefonske pozive, live chatove, Viber poruke, WhatsApp poruke, tvitove ili mailove, odgovor je ne. Pogledajte kako to radi u ovom detaljnom video tutorijalu.
Priprema vaše univerzalne ulazne pošte
Da bi bili sigurni da koristite puni potencijal univerzalne ulazne pošte, morate je povezati sa svim vašim email računima, profilima na društvenim mrežama i telefonskim brojevima. Također trebate postaviti naš live chat widget na vašu stranicu i kreirati LiveAgent portal za podršku. Ne znate kako? Pogledajte ovaj vodič za početak.
Postoji mnogo načina na koje univerzalna pristigla pošta može učiniti vašu korisničku podršku učinkovitijim rješenjem za izdavanje ulaznica i poboljšati zadovoljstvo vaših kupaca.
Koje su koristi univerzalne ulazne pošte?
- LiveAgent-ova ujedinjena pošta vam štedi i vrijeme i novac jer će vaši agenti provoditi manje vremena nadzirući više računa i uređaja.
- Može vam pomoći pri bržem pružanju podrške
- Može vam pomoći u davanju osobnijih odgovora zahvaljujući našem ugrađenom CRM-u koji je uvijek pri ruci kada odgovarate na upite klijenata.
- Odgovaranje na upite klijenata kroz LiveAgent univerzalnu ulaznu poštu je sigurnije jer su svi tiketi spremljeni u dijeljenoj univerzalnoj ulaznoj pošti kojoj svaki agent podrške ima pristup. To znači da se ne morate brinuti oko:
- Dijeljenja email/Facebook/Instagram/Twitter informacija za prijavu s više zaposlenika
- Toga da ste ostali prijavljeni na javnim uređajima
- Gubitka uređaja koji su prijavljeni na vaš email ili račune društvenih mreža
- Kompetitivna prednost — LiveAgent je jedna od rijetkih univerzalnih ulaznih pošti koja se može integrirati i s Instagramom, WhatsAppom i Viberom
Izvori baze znanja
- Kako dodati agente i korisnike
- Postavljanje email računa
- Kreiranje chat gumba
- Povezivanje Twittera
- Povezivanje Instagrama
- Povezivanje Vibera
- Povezivanje Facebooka
- Povezivanje WhatsAppa
- Postavljanje centra za pozive
- Kreiranje korisničkog portala
Spremni isprobati univerzalnu ulaznu poštu?
Otkrijte koliko je lako pružiti osobnu, pravovremenu i stručnu podršku s LiveAgent univerzalnom ulaznom poštom. Započnite vaš 30-dnevni besplatni probni period danas. Kreditna kartica nije potrebna
Tired of managing multiple communication channels?
LiveAgent's Universal Inbox feature is your solution! Discover how you can effortlessly consolidate emails, chats, social media messages, and more in one unified inbox.
Universal Telecom, poznata španjolska tvrtka za digitalnu telefoniju, nudi prilagođene VoIP usluge poput pozivnih centara i prijenosa podataka. Sada možete besplatno integrirati Universal Telecom VoIP brojeve s LiveAgent-om za poboljšanu korisničku podršku. Isprobajte jednostavan postupak instalacije i uživajte u vrhunskoj kvaliteti usluge bez potrebe za fizičkom opremom. Posjetite stranicu kako biste saznali više i započeli besplatno probno razdoblje!
Predlošci za korisničku službu
Poboljšajte korisničku podršku uz besplatne email predloške LiveAgent-a za brze i profesionalne odgovore. Isprobajte odmah!