Što su vremenska pravila?
Vremenska pravila su pravila automatizacije kojima okidač nije akcija nego vremenski uvjet. Najčešće su korištena u korisničkoj podršci za zadatke čišćenja, email podsjetnike ili nastavke komunikacije, rješavanje tiketa koji su neaktivni određeno vrijeme ili dodavanje oznaka. Mogućnosti su beskrajne.
Primjeri vremenskih pravila
Primjer #1
Kao LiveAgent korisnik, možete postaviti vremensko pravilo koje će automatski poslati email za nastavak komunikacije 24 sata od vaše zadnje interakcije s klijentom.
Primjer #2
Također možete postaviti vremensko pravilo koje automatski označava sve tikete koji su neodgovoreni deset dana kao riješene.
Primjer #3
LiveAgent će automatski obrisati tikete označene kao SPAM starije od 90 dana.
Kako vremenska pravila funkcioniraju?
Jednom kada postavite vremensko pravilo, sustav automatski izvršava pozadinske provjere u kratkim intervalima (obično svake minute) i provjerava jesu li uvjeti vremenskog pravila ispunjeni. Ako jesu, pravilo je automatski izvršeno.
Zašto su vremenska pravila važna?
Vremenska pravila mogu biti iznimno korisna za svaki posao koji ima velik obujam tiketa jer mogu riješiti agente stresa i izvršavati svakodnevne i repetitivne zadatke u kratkom vremenskom roku.
Glavne prednosti vremenskih pravila su:
- Poboljšana efikasnost/tijek rada agenata
- Poboljšano vrijeme odgovora
- Manje prostora za ljudske pogreške
- Manje stresa/manja šansa pregorijevanja
- Smanjeni troškovi podrške i sačuvano vrijeme
Koje ostale vrste pravila postoje u LiveAgent-u?
Neovisno od vremenskih pravila, LiveAgent korisnici mogu koristiti pravila automatizacije aktivirana okidačem i SLA (sporazum o razini usluge) pravila.
Akcijska pravila
Akcijska pravila su osnovna pravila kojima je okidač akcija. LiveAgent korisnici mogu postaviti okidač i akciju. Kada se uvjeti okidača ispune, akcija je izvršena. Na primjer, možete postaviti pravilo koje automatski dodjeljuje svaki tiket koji sadrži riječ “naplata” ili “plaćanje” u odjel za naplatu.
SLA pravila
SLA pravila se jedino primjenjuju za postavke SLA i vezana su za stupanj SLA. Promjer SLA pravila može biti promjena SLA stupnja tiketa ili zaustavljanje ostalih pravila da budu izvršena.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Što možete uraditi s vremenskim pravilima u LiveAgent-u?
Vremenska pravila mogu biti primijenjena kada:
- Tiket je stariji od određenog broja dana, sati ili minuta
- Status tiketa nije promijenjen određeni broj dana, sati ili minuta
- Tiket ističe za manje od određenog broja dana, sati ili minuta
- Tiket je istekao više od određenog broja dana, sati ili minuta
Uvjeti koji se mogu koristiti za vremenska pravila
- Status tiketa
- Tiket kreiran (datum)
- Tiket promijenjen (datum)
- Tiket izbrisan
- Startni referentni URL tiketa
- Prioritet tiketa
- Odjel tiketa
- Tiket dodijeljen
- Korisnička grupa
- Oznake tiketa
Akcije koje mogu biti izvršene vremenskim pravilima
- Premjesti tiket
- Riješi tiket
- Izbriši tiket
- Promijeni prioritet tiketa
- Promijeni SLA stupanj
- Označi kao spam
- Označi kao nije spam
- Očisti tiket
- Pošalji odgovor
- Promijeni predmet tiketa
- Pozovi URL
- Dodaj oznaku
- Makni oznaku
- Pošalji mail
- Zaustavi ostala pravila
- HTTP zahtjev
Kako vremenska pravila izgledaju u praksi?
Ako je pravilo primijenjeno na tiket, promjena će biti vidljiva u detaljnom pregledu tiketa (radi jasne odgovornosti za rukovanje tiketom). I administratori i agenti mogu vidjeti promjene na tiketu od strane aktivnih vremenskih pravila.
Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u?
- Prijavite se u LiveAgent.
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
- Kliknite na Automatizacija
- Kliknite na Vremenska pravila.
- Kliknite na Kreiraj.
- Kliknite na kućicu Aktivni status
- Kreirajte naziv vašeg pravila.
- Možete ostaviti dio s bilješkama prazan ili detaljnije opisati pravilo. Ovo polje je tu za lakše rukovanje.
- Izaberite ‘Primjeni kada’ varijablu
- Izaberite vremensku uvjete — nakon koliko dugo će vaše vremensko pravilo biti izvršeno?
- Neobavezno: Kliknite Otvori grupu uvjeta
- Izaberite uvjete po vlastitom izboru
- Izaberite polja izvršenja akcije po vlastitom izboru
- Kliknite Sačuvaj.
Prednosti vremenskih pravila
Manje prostora za ljudsku grešku i manja šansa pregorijevanja agenata
Automatizacija je precizna — ljudi nisu. Možete li zamisliti da vaši agenti moraju zapamtiti na koje tikete nisu dobili odgovor i nastaviti komunikaciju za njih?
Naravno, to bi bilo nemoguće a i stvorilo bi jako čudne situacije koje bi bile štetne za vaše poslovanje. Kao dodatak tome, ako moraju pamtiti kada je pravo vrijeme za nastavak komunikacije s klijentom, vaši agenti će pregorjeti brzo.
Postavljanje pravila automatizacije koja se brinu o administrativnim zadacima će sačuvati um i tijelo vaših agenata i omogućiti im da se fokusiraju na bitnije zadatke. Također će osigurati da nisu pod stresom i da mogu biti duže produktivni.
Poboljšano zadovoljstvo korisnika
Zadovoljni klijenti su kamen temeljac svakog poslovanja, jer utječu na preporuke, online ocjene, usmenu predaju i prodaju. Stoga, svako poduzeće treba nastojati držati klijente sretnima s odličnom uslugom, brzim odgovorom i osobnim pristupom.
Držanje klijenata sretnim je lako uz vremenska pravila. Neka sustav prati sve, a vaši klijenti će se osjećati važno i cijenjeno. Tako je lako!
Happy customers are the best customers
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Pravila automatizacije štede vrijeme i novac
Možete li zamisliti da morate ručno pregledati svaki neodgovoreni tiket? Ne samo da bi vam taj zadatak potrošio svo vrijeme, nego bi bio i iznimno skup.
Srećom, softveri za korisničku podršku kao što je LiveAgent mogu izvršiti bezbroj vremenskih pravila koja će dugotočno uštedjeti vašim agentima hrpu vremena. Ostavite logistiku nama, tako da se vaši agenti mogu fokusirati na ono to je bitno — njegovanje veza s klijentima.
Izvori baze znanja
Da bi saznali više o vremenskim pravilima, pogledajte naše izvore baze znanja:
Spremni kreirati vlastita vremenska pravila?
Uštedite do 15 sati posla svaki tjedan s prilagođenim vremenskim pravilima. Mogućnosti su beskrajne. Iskušajte ih danas. Kreditna kartica nije potrebna.Započnite vaš besplatni 30-dnevni probni period.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Help desk značajke za društvene mreže
LiveAgent nudi help desk za društvene mreže. Unaprijedite svoju uslugu Instagram, Facebook, Twitter i Viber integracijama u LiveAgent.