Time tracking lets you track time spent by each Agent supporting customers and thereby gain a deeper visibility of the overall help desk performance. The time spent is tracked automatically for each ticket when this feature is turned on. Additionally, you can force agents to submit the time spent manually, and add a note if necessary.
Vrijeme se bilježi samo ukoliko je agent aktivan na ticketu (bilježenje se zaustavlja nakon 30 sekundi neaktivnosti).
Vremenski izvještaj
LiveAgent omogućuje izvještavanje o vremenu provedenom na svim ticketima u određenom vremenskom rasponu. Pojedinačni unosi mogu se sortirati prema agentu, ticketu , kupcu, tvrtki, datumu izvještaja, datumu naplate, vrsti (ručno, automatski). Vremenski izvještaj može se izvesti u CSV datoteku.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.