Navedite IP adrese posjetitelja u LiveAgent-u kojima želite zabraniti pristup kako biste ih spriječili da dosađuju vašim agentima.
Zabrana je primjenjiva na:
Chatovi Posjetitelj može vidjeti gumb za chat, ali ne može pokrenuti razgovor s dostupnim agentom. Isključeni posjetitelj može ostaviti izvan mrežnu poruku koja će automatski biti označena kao neželjeni sadržaj.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Obrasci za kontakt Poruka koju putem obrasca za kontakt ostavi isključeni posjetitelj automatski će biti označena kao neželjeni sadržaj.
Pozivi Pozivi putem widgeta (gumba za poziv) bit će preusmjereni na govornu poštu (i označeni kao neželjeni sadržaj) ili će poziv odmah biti prekinut – u skladu s vašim IVR postavkama.
Prijedlozi/Objave na forumu Isključeni korisnici ne mogu se registrirati i objavljivati na forumu ili dodavati prijedloge s onih IP adresa kojima je zabranjen pristup.
Povijest zabrana – Spremljene informacije
- Datum zabrane (Kad je stupila na snagu)
- Valjanost (Vrijedi do)
- Isključena IP adresa
- Napomena koja sadrži razlog isključenja
- Zabranio/la (Ime agenta)
- ID tiketa
Kako dodati zabranu
- Prilikom razgovora s napornim posjetiteljem
- Dodajte zabranu u LiveAgent odjeljku Postavke/Zaštita
Resursi iz baze znanja
Kontakti službe za pomoć tvrtke HiBid
Kako kontaktirati korisničku službu HiBida putem e-pošte, podrške putem chata uživo, telefonskog broja, podrške na društvenim medijima i samoposlužne podrške.