Otkrijte na kojoj je URL adresi vaš korisnik dok čavrljate pomoću naše značajke za praćenje posjetitelja web stranice. LiveAgent će vas također obavijestiti ako se korisnik prebaci na drugu stranicu.
Značajka praćenja posjetitelja web stranice je korisna pogotovo ako usmjeravate svoje korisnike na konkretnu adresu URL ili kada im želite dati najbolje moguće informacije. Na primjer, one koje se tiču cijena ili tehničkih pojedinosti vašeg proizvoda/usluge.
Prije nego bilo koja sesija čavrljanja uživo započne, možete vidjeti informacije o korisniku i mnoge druge pojedinosti, kao što je njihov Start URL. Start URL je obično mjesto s kojeg je korisnik ili agent započeo razgovor čavrljanja uživo.
Primjer:
U ovom primjeru možete vidjeti web stranicu; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Kako se čavrljanje nastavlja, korisnici mogu imati sve više i više pitanja. U našem je primjeru korisniku trebala pomoć sa sustavom IVR jer je to posljednji korak koji mu je potreban da ima u potpunosti integriran pozivni centar. Možete vidjeti kako su pretraživali različite članke u bazama znanja.
Osim toga, čavrljanju se kasnije pridružio još jedan kolega, nakon zahtjeva. Zapamtite da možete započeti interno čavrljanje u bilo kojem trenutku, a čak i možete ostaviti offline poruku svom suradniku.
Kada znate trenutačnu adresu URL vašeg posjetitelja čavrljanja uživo, možete pružiti najbolju i najtočniju podršku svojim korisnicima tako da vidite kako prelaze s jedne podstranice na drugu na vašoj web stranici.
Poslovne koristi
- Štedi vrijeme
- Odani korisnici
- Učinkovita korisnička služba
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Otkrijte ostale značajke čavrljanja uživo
Raspodjela čavrljanja
Potrudite se da se vaša korisnička podrška učinkovito bavi upitima preko čavrljanja uživo. Značajka raspodjele čavrljanja vam omogućava da postavite konkretan način za usmjeravanje svih novih čavrljanja. Možete birati između usmjeravanja Randomly assigned (Slučajno dodijeljeno) do Max utilization (Maksimalno korištenje).
Online posjetitelji
Steknite uvid u trenutačni promet vaše web stranice pomoću LiveAgent-a. U dijelu koji se zove Online visitors, možete vidjeti posjetitelje uživo vaše web stranice. Ova funkcija omogućava vašim agentima da pozivaju posjetitelje uživo na čavrljanje.
Povijest čavrljanja
Kad god je potrebno, uvijek možete biti obaviješteni o prethodnim korisničkim upitima pomoću Povijesti čavrljanja. Ova LiveAgent značajka vam pruža informacije koje mogu spriječiti frustraciju korisnika. Možete vidjeti zemlju posjetitelja, ime korisnika i agenata te cijele prošle razgovore. Zbog toga vaš predstavnik korisničke podrške može brzo i učinkovito rješavati zahtjeve za podršku.
Baza znanja resursa:
Želite li postaviti gumb za čavrljanje uživo na svojoj web stranici?
Pogledajte ovaj vodič za detaljne informacije o tome kako napraviti online gumb.
Otkrijte sve ključne značajke korisničkog portala na LiveAgentu, uključujući bazu znanja, korisničke forume, povratne informacije, i još mnogo toga. Saznajte kako odabrati pravi softver za vaš portal i poboljšajte iskustvo korisničke podrške. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!
Djelujte u pravom trenutku sa softverom za praćenje korisnika
Isprobajte najbolji softver za praćenje korisnika na tržištu. LiveAgent je kontinuirano prepoznat kao najbolji alat za praćenje korisnika za male i srednje tvrke.