Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu za službu za korisnike preko društvenih mreža!Kreditna kartica nije potrebna.
|
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
|
Zoho Desk
Usporedi Zoho Desk i LiveAgent.
|
Groove
Usporedi Groove i LiveAgent.
|
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Zoho Desk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Groove je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.4
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Groove je dobio ocjenu 4.5 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
Groove je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.0
Groove je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
Help Scout je dobio ocjenu 4.6 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$9-$49/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$59-$199/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$18-$45/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$25-$40/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$25-$40/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
Instagram
Integracija za Instagram koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Instagram.
|
Zendesk ne nudi integraciju za Instagram.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Instagram.
|
Groove ne nudi integraciju za Instagram.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Instagram.
|
Facebook
Integracija za Facebook koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Facebook.
|
Zendesk nudi integraciju za Facebook.
|
Zoho Desk nudi integraciju za Facebook.
|
Groove nudi integraciju za Facebook.
|
Help Scout nudi integraciju za Facebook.
|
Messenger
Integracija za Facebook Messenger koja dohvaća sve izravne poruke i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na izravne poruke iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
Zendesk nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
Groove nudi integraciju za Facebook Messenger.
|
nije navedeno
|
Twitter
Integracija za Twitter koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Twitter.
|
Zendesk nudi integraciju za Twitter.
|
Zoho Desk nudi integraciju za Twitter.
|
Groove nudi integraciju za Twitter.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Twitter.
|
Whatsapp
Integracija za Whatsapp koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
Dolazi uskoro
LiveAgent nudi integraciju za WhatsApp.
|
Zendesk nudi integraciju za Whatsapp.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Whatsap.
|
Groove ne nudi integraciju za Whatsapp.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Whatsapp.
|
Viber
Integracija za Viber koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
|
LiveAgent nudi integraciju za Viber.
|
Zendesk ne nudi integraciju za Viber.
|
Zoho Desk ne nudi integraciju za Viber.
|
Groove ne nudi integraciju za Viber.
|
Help Scout ne nudi integraciju za Viber.
|
Praćenje komunikacije
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu i na kojoj su stranici.
|
LiveAgent nudi praćenje komunikacije.
|
Zendesk nudi praćenje komunikacije.
|
Zoho Desk nudi praćenje komunikacije.
|
Groove nudi praćenje komunikacije.
|
Help Scout nudi praćenje komunikacije.
|
Komunikacija na više kanala
Povezuje se s nekoliko linija komunikacije (kao što su e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar i društvene mreže) kako bi usmjerio sve poruke i omogućio agentima da odgovaraju na njih iz softvera za korisničku službu preko društvenih mreža.
|
LiveAgent podržava komunikaciju na više kanala.
|
Zendesk podržava komunikaciju na više kanala.
|
Zoho Desk podržava komunikaciju na više kanala.
|
Groove podržava komunikaciju na više kanala.
|
Help Scout podržava komunikaciju na više kanala.
|
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku u određene odjele i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
|
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Ograničeno
Zoho Desk nudi ograničen broj (do 5, 15 ili 30) pravila automatiziranog preusmjeravanja zahtjeva za podršku ovisno o cijeni tarife.
|
Groove ne nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
|
Mjerenje učinkovitosti
Omogućava korisnicima stvaranje izvještaja o učinkovitosti prema kanalu, odjelu i agentu.
|
LiveAgent nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Zendesk nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Zoho Desk nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Groove nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Help Scout nudi mjerenje učinkovitosti.
|
Upravljanje grupama
Omogućava agentima kreiranje grupa za kontakt za segmentaciju za marketing i prodaju.
|
LiveAgent nudi upravljanje grupama.
|
Zendesk nudi upravljanje grupama.
|
Zoho Desk ne nudi upravljanje grupama.
|
Groove ne nudi upravljanje grupama.
|
Help Scout ne nudi upravljanje grupama.
|
Označavanje na društvenim mrežama
Omogućava agentima označavanje kupaca kada odgovaraju na njihove upite preko društvenih mreža preko softvera za korisničku podršku za društvene mreže.
|
LiveAgent nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Zendesk nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Zoho Desk ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Groove nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Help Scout ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
|
Praćenje brenda
Omogućava korisnicima praćenje određenih ključnih riječi na Twitteru slanjem svakog Tweeta koji sadrži ključnu riječ u softver u obliku zahtjeva za podršku.
|
LiveAgent nudi praćenje brenda.
|
Zendesk ne nudi praćenje brenda.
|
Zoho Desk ne nudi praćenje brenda.
|
Groove ne nudi praćenje brenda.
|
Help Scout ne nudi praćenje brenda.
|
Suradnja
Omogućava agentima zajednički rad kako bi rješavali zahtjeve za podršku.
|
LiveAgent podržava suradnju.
|
Zendesk podržava suradnju.
|
Ograničeno
Zoho Desk značajke za suradnju su ograničene na tarife za profesionalce i kompanije.
|
Groove podržava suradnju.
|
Help Scout podržava suradnju.
|
Upravljanje s više računa
Omogućava korisnicima povezivanje nekoliko računa društvenih mreža (na primjer, dva računa s Facebooka ili tri računa s Twitter) sa softverom korisničke službe preko društvenih mreža.
|
LiveAgent podržava upravljanje s više računa.
|
Zendesk ne podržava upravljanje s više računa.
|
Ograničeno
Ograničen broj računa e-pošte, widgeta za povratne informacije, obrazaca za web i računa društvenih mreža može biti spojen sa sustavom Zoho Desk.
|
Groove podržava upravljanje s više računa.
|
Help Scout ne podržava upravljanje s više računa.
|
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava stvaranje izvještaja o učinkovitosti.
|
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
|
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
|
Ograničeno
U sustavu Zoho Desk pristup do upravljačke ploče za izvještavanje/analitiku ograničen je u svim tarifama u tarifi Enterprise.
|
Groove nudi izvještavanje/analitiku.
|
Help Scout nudi izvještavanje/analitiku.
|
Budite brend o kojem svi govore! Poboljšajte preporuke preko usmene predaje i povećajte prodaju pružanjem odlične korisničke podrške putem društvenih mreža. Počnite pokazivati svoju jaku online prisutnost pomoću naše alternative za službe za korisnike društvenih mreža već danas!
Alternative za službe za korisnike društvenih mreža su vaše tajno oružje za organizaciju i jasnost na različitim društvenim mrežama. Usmjerite svaku poruku, komentar i spominjanje u jedinstvenu objedinjenu upravljačku ploču kako biste osigurali da ste odgovorili na sve poruke. Besprijekorna usluga vas čeka!
Komunicirajte s korisnicima preko Vibera i povećajte prodaju! Jednostavno odgovarajte na poruke o prodaji, promocijama i posebnim ponudama.
Iskoristite naše alate za osluškivanje društvenih mreža koji vam omogućavaju nadzor jedinstvenih ključnih riječi. Zanima vas što se govori o vašim konkurentima? Jednostavno ih nadzirite ih na Twitteru zahvaljujući našoj alternativi za službe za korisnike društvenih mreža.
Navlače vas uznemireni korisnici? Reagirajte prije nego bude prekasno i prije nego vas otkažu! Nadzirite sva spominjanja svog poslovanja/brenda na Twitteru (čak i kada niste izravno označeni) i pridružite se razgovoru. Počnite ispravljati nedostatke već danas!
Dijeljenje informacija za prijavu je stvar prošlosti! Osnažite svoje agente podrške pomoću dijeljenog stolnog računala za agente koji im omogućava suradnju i odgovaranje na pitanja s društvenih mreža bez potrebe da se prijave u svaku pojedinu platformu.
Poboljšajte produktivnost svog tima preko 35 % pomoću alternativa za službe za korisnike društvenih mreža. Uklonite ometanja koja sažeci sadržaja na Instagramu, Twitteru i Facebook predstavljaju odgovaranjem na sve poruke i obavijesti sa svog stolnog računala za agente. Podravite se s memeovima i beskonačnim pregledavanjem!
Ne vidite širu sliku? Alternative za službe za korisnike društvenih mreža vam omogućavaju da uvijek budete u toku! Pratite put rješavanja svakog korisničkog problema preko čavrljanja uživo, društvenih mreža, e-pošte ili telefona u jednom razgovoru zahtjeva za podršku. Tako je jednostavno!
Iskoristite napredne značajke koje nude alternative za službu za korisnike društvenih mreža kao što su ugrađeni CRM ili unaprijed pripremljene poruke. Uštedite do 15 sati svaki tjedan tako da imate sve korisničke informacije kod sebe i pripremljene odgovore.
Moderna vremena zahtijevaju moderna rješenja. Odgovarajte na upite s društvenih mreža u pokretu pomoću naše mobilne aplikacije koja je dostupna na Google Play i App Store.
Alternative za službe za korisnike društvenih mreža nude bogate mogućnosti automatizacije. Automatizirajte dosadne zadatke koji se ponavljaju kao što je praćanje i dodjela zadataka ili oznaka i ostalo. Mogućnosti su beskonačne.
Poboljšajte svoju uslugu (kao i korisničko iskustvo koje pružate) pomoću naših značajki za analitiku i izvještavanje. Učite iz podataka u stvarnom vremenu i prilagodite svoju strategiju pružanja usluga prema tome.
Nećemo vas ostaviti na cjedilu! Tu smo za vas 24/7 i nudimo podršku na nekoliko jezika. Kontaktirajte nas preko čavrljanja uživo, e-pošte ili preko telefona u bilo kojem trenutku.
Saznajte koliko možete uštedjeti na značajkama službe za pomoć na društvenim mrežama uz našu zgodnu usporedbu cijena za LiveAgent i njegove konkurente.
Prelazite sa sustava Bitrix24 na LiveAgent?
Migrirajte s Bitrix24 na LiveAgent i iskoristite moćan tiketing sustav uz besplatni probni period. Isprobajte već danas!
TražiteConnectWise alternativu?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za ConnectWise! Uz besplatno postavljanje, korisničku službu dostupnu 24/7 i bez potrebe za kreditnom karticom, LiveAgent nudi sveobuhvatno tiketing rješenje s integracijama za e-mail, chat, društvene mreže i još mnogo toga. Isprobajte besplatno 14-dnevno probno razdoblje i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za LivePerson! Iskoristite napredne alate i značajke za poboljšanje korisničke podrške bez troškova prijave ili kreditne kartice. Započnite besplatno probno razdoblje danas i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Pridružite se tisućama zadovoljnih tvrtki širom svijeta koje su prešle na LiveAgent.
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Dixa alternativa! Uživajte u višekanalnom tiketnom sustavu bez naknade za postavljanje, korisničkoj službi dostupnoj 24/7, i 30-dnevnom besplatnom probnom periodu – bez potrebe za kreditnom karticom. Pridružite se vodećim kompanijama poput Forbes i Airbus i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team