Pružanje izvrsne korisničke podrške ono je što čini razliku, pomaže brandovima da se istaknu od konkurencije i održavaju kupce lojalnima.
Ako svoje poslovanje vodite na WordPress web stranici, pružanje brze i učinkovite podrške mnogo je lakše uz LiveAgent-ov help desk i widget za live chatt. Proaktivno se povežite sa svojim kupcima i potencijalnim klijentima, ponudite trenutnu podršku, poboljšajte zadovoljstvo kupaca i potaknite konverzije.
Odabir pravog dodatka za WordPress help desk ne mora biti nemoguć zadatak. Pomoću dodatka LiveAgent lako možete dodati widget za live chat na svoju web stranicu ili WordPress blog. S širokim spektrom uobičajnih i posebnih live chat funkcionalnosti, možete iskorisiti:
Budući kako današnji potrošači imaju velika očekivanja od brzine korisničke podrške, izgradili smo najbrži widget za chat na tržištu koji se prikazuje za samo 2,5 sekunde. Osim toga, u potpunosti je prilagodljiv – tako da možete prilagoditi izgled kako bi se uklopio u vašu web stranicu.
Poboljšajte angažman proaktivnim pozivanjem svojih potencijalnih klijenata i kupaca na razgovor s vašim agentima dok pregledavaju vašu web stranicu. Postavite pozivnice za chat za prilagođene URL-ove – kao što su cijene ili stranice za plaćanje – i povećajte broj konverzija kao nikada prije. LiveAgent također osigurava da se proaktivne pozivnice pojavljuju samo kad imate dovoljno dostupnih agenata na mreži.
LiveAgent usmjerava dolazne chatove pravim članovima vašeg tima i dinamički prilagođava dostupnost chata dok se vaši agenti prijavljuju i odjavljuju tijekom njihovih smjena. Uz to, napredno usmjeravanje chata osigurava da su chatovi dodijeljeni agentima koji su prethodno imali interakciju s kupcima zbog preciznije i relevantnije komunikacije.
Pratite tko pregledava vašu web stranicu, kako se kreću i koliko su vremena provode. Naoružani pravim informacijama – poput stvarne web lokacije posjetitelja, preporuke, države i trenutnog vremena – možete ih proaktivno pozvati na chat kad god smatrate prikladnim kako biste bili sigurni da je vaša pozivnica za chat relevantna.
Impresionirajte kupce s kojima čavrljate pružajući odgovore još brže s malo čarolije “pregleda tipkanja u stvarnom vremenu”. Pogledajte u stvarnom vremenu što posjetitelj utipka u chat prije nego što ga pošalje i počnite razmišljati o odgovoru. Pripremite odgovor prije nego što se pitanje stvarno pošalje, kako biste oduševili svoje kupce brzom uslugom.
Nemate odgovor ili ne možete odmah riješiti problem? Odmah se povežite s kolegama agentima putem internog chata kad god vam zatreba pomoć članova vašeg tima. Također možete pozvati svoje kolege na tekuću sesiju chata, poslati im tekstualne poruke ili pisati bilješke, vidljive samo vama i ostalim agentima.
Live Chat i dalje raste kao komunikacijski kanal. Očekuje se da će globalno tržište softvera za chat uživo do 2023. dosegnuti vrijednost od 997 milijuna dolara.
Live Chat ima najvišu razinu zadovoljstva u usporedbi s drugim kanalima korisničke službe i to73%, u usporedbi s 61% za e-mail i 44% za telefonsku podršku.
79% tvrtki ističe kako je nuđenje podrške putem chata svojim kupcima imalo pozitivan učinak na prodaju, prihod i lojalnost kupaca.
Osim što ima dodatak za chat za WordPress , LiveAgent nudi cjelovito rješenje za višenamjensku službu za pomoć koje uključuje preko 180 značajki, 40+ integracija i mnoštvo dostupnih opcija prilagodbe.
Robustan sustav upravljanja ticketima s automatizacijom, virtualnim ulazom & amp; centar za odlazne pozive ugrađen izravno u vašu službu za pomoć, izvorni live chat, integracije društvenih medija i solidne mogućnosti samoposluživanja, uključujući portal za korisnike, višestruku bazu znanja i korisničke forume – sve to imamo u jednom alatu s univerzalnom ulaznom poštom.
Štoviše, LiveAgent-ov help desk & softver za live chat je potpuno zasnovan na oblaku. Budući kako je help desk jedna od “najtežih” aplikacija za korisničke usluge, rješenje u oblaku bolji je način iz više razloga.
Ne zahtijeva preuzimanje, već operira i pohranjuje podatke na udaljenim poslužiteljima i ne napuhava vašu bazu podataka, pa je i dalje možete koristiti čak i kada je web stranica nedostupna.
Jeste li znali kako je LiveAgent osvojio prvo mjesto u kategoriji help desk-a za MSP u 2019. i 2020. godini?
Započnite potpuno funkcionalno, 14-dnevno besplatno testiranje i detaljnije proučite kako sve to funkcionira i kako vam može pomoći da svoju korisničku podršku podignete na višu razinu. Kreditna kartica nije potrebna.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Jednostavan help desk softver za bolju korisničku podršku! Besplatno probno razdoblje, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte sada!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.