Povećajte zadovoljstvo klijenata u automobilskoj industriji uz Live chat. Nudi besplatno postavljanje, 24/7 podršku, video chat, predefinirane odgovore, i sigurnu analitiku. Integrirajte ga za bolju komunikaciju i povećanje online prodaje.
Budućnost automobilske industrije je svijetla.
S brzim razvojem tehnoloških dostignuća u proizvodnji automobila, auto kuće se fokusiraju na modernizaciju korisničke službe i online prodaje automobila.
Sve veći broj korisnika obavi vlastito online istraživanje prije nego osobno dođu pogledati automobile.
Web stranica auto kuće se ne posjećuje više samo zbog kontakt podataka. To je danas profinjeni izložbeni prostor sa svim mogućnostima svoje fizičke verzije.
I baš kao u fizičkom izložbenom prostoru, morate dočekati vaše potencijalne i trenutne klijente te ih navoditi koristeći pristupačne, prijateljske i stručne asistente.
Dakle, kako možete povećati vašu online prodaju i povećati zadovoljstvo vaših klijenata te brzinu odgovora?
Rješenje koje tražite je live chat.
Jeste li spremni ubaciti ga u brzinu?
Cijeli proces kupnje je postao digitaliziran. Zahvaljujući mobitelima i drugim pametnim uređajima, ljudi su online uvijek, bilo gdje i bilo kad, posebno milenijalci
Kupnja automobila je emocionalan i osobni događaj za mnoge klijente. Od prvog automobila do zadnjeg modela, korisnici pažljivo i strpljivo razmatraju sve opcije prije nego se odluče na kupnju svog automobila iz snova.
Moderni potrošači žele inteligentnu online podršku i personaliziran pristup kada razmatraju kupovinu novog automobila.
Uz live chat softver, možete im pomoći tijekom cijelog puta i značajno utjecati na njihovo donošenje odluka.
U prošlosti, chat je bio poprilično običan. Kako su se zahtjevi klijenata i navike online kupnje promijenile, softver za podrčku putem live chata je doživjeo značajan razvoj.
Ono što je nekad bilo samo jedna od opcija z akomunikaciju s podzuećem je postalo najpopularniji kanal i nešto što očekujete da poduzeće ima.
Gdje započeti?
Svaka konverzija počinje klikom na live chat gumb. Ponekad se naziva i live chat widget a izgleda kao mjehurić ugrađen u stranicu, obično u donjem desnom kutu.
Najčešća pozicija je na naslovnoj stranici ili na stranici proizvoda, ali preporučujemo da ih stavite na stranice koje ostvaruju najveću posjećenost ili imaju stratešku vrijednost.
Umjesto poziva ili posjete auto kućama i dogovaranjasastanka uživo, korisnici sada mogu imati online chat sa stvarnim predstavnikom.
Auto saloni mogu također pružiti informacije koje korisnici možda ne znaju ili ne očekuju (npr. auto kuća vam možda može reći je li neki određeni automobil pod garancijom ili imaju li dobre šanse za kredit za kupnju automobila).
Osjećaj vožnje u novom autu budi emocije povezane sa slobodom.
Kako bi dobili taj osjećaj, LiveAgent vam nudi slobodu prilagodbe chat widgeta tako da odgovara imidžu i stilu vašeg brenda te učini vašu web stranicu vizualno dinamičnom i živopisnom.
Možete birati neke od najpopularnijih predložaka u galeriji chat gumba ili kreirati svoju chat ikonu.
Svaka opcija je potpuno prilagodljiva za mobilni prikaz, tako da vaš dizajn bude dosljedan na svim uređajima.
Dobra je ideja planirati unaprijed i dizajnirati skriptirani odgovor koji vaš tim za chat podršku treba slijediti kada klijent zatraži pomoć putem chata.
Olakšali smo vam i pripremili neke predloške ovdje.
Jedna od najčešćih žalbi kupaca je da ne mogu odmah dobiti odgovor kada kontaktiraju korisničku službu putem telefona ili e-maila.
Svaka odgoda može značiti gubitak kupaca i postotka od prodaje.
Razlozi se kreću od nedovoljnog broja osoblja do nedostatka odgovarajućeg softvera za korisničku službu .
U usporedbi s telefonom i e-mailom, primjena live chata može ublažiti izazove korisničke podrške.
Chat operateri mogu pružiti trenutnu podršku klijentima putem live chata u stvarnom vremenu. Nema više čekanja na odgovor.
I ne samo to, već agenti mogu istovremeno rješavati više chatova. U tradicionalnim pozivnim centrima, agenti podrške budu ili na telefonima ili na e-mailu, ali rijetko oboje.
Kako bi spriječili umor vašeg tima za podršku, možete postaviti chat distribuciju i izabrati jedan od tri smjera automatskog usmjeravanja:
Da biste olakšali količinu posla, možete postaviti niži ili veći prioritet za određenog agenta, vrijeme usmjeravanja, vrijeme neaktivnosti ili čak vrijeme odmora.
U slučaju da zahtjevi za chat budu previše naporni, možete postaviti maksimalnu duljinu reda. Kada se dostigne ograničenje reda čekanja, gumb za chat automatski mijenja svoju dostupnost u offline način rada ili bude potpuno skriven s vaše web stranice.
Klikom na offline gumb kupci će aktivirati i ispuniti obrazac prije chata. Kad se vaš tim vrati u punu snagu, imat će sve potrebne informacije i moći će stupiti u kontakt s klijentom.
Ovako možete poboljšati učinkovitost svojih agenata i osigurati odgovor na svaki upit.
Povrh svega, integriranjem sa standardnim platformama društvenih mreža možete stupiti u interakciju s kupcima i smanjiti rizik od neodgovorenih poruka.
Da zaključimo, live chat je isplativiji način komunikacije od telefona ili e-maila iz sljedećih razloga:
Race ahead of your competition
Automobilska industrija visoko je konkurentan sektor. Stoga, osim proizvoda i cijena, svojim kupcima možete pokazati vrijednost putem svoje službe za korisnike.
Mary Barra – CEO of General Motors
Proces kupnje se može promatrati kroz pet različitih stadija:
Da biste prešli iz faze 1 u fazu 5, kupcima morate ponuditi izravnu komunikaciju sa svojim timom, posebno u ranim fazama prodajnog ciklusa.
Povezivanje s kupcima putem live chata prikladno je rješenje za rješavanje bolnih točaka kupaca na njihovom putovanju kroz prodajni lijevak.
Vođenjem svojih klijenata kroz različite stadije, razumjet ćete njihove potrebe i zauzvrat dobiti brojne prednosti.
Pogledajmo četiri glavne prednosti korištenja live chata za automobilsku industriju.
Vaša prodavaonica automobila možda neće raditi 24/7, ali to ne znači da vaši kupci neće posjećivati vašu web stranicu. Čak i kad ste offline, vaši bi vam kupci trebali moći poslati poruku.
Dodajte obrazac za kontakt na vašu web stranicu i omogućite klijentima da izaberu odjel koji žele kontaktirati. Na taj način ćete također pokupiti vrijedne inforemacije čak i ako vaše poduzeće trenutno ne radi, te ih kasnije iskorisiti u vašoj marketinškoj strategiji.
Postavite proaktivne chat pozivnice na strateški važne stranice, kao što je stranica za naplatu ili stranica sa cijenama, kako bi poboljšali angažman i povećali vaše konverzije putem live chata.
Proaktivne chat pozivnice su automatizirane pop-up poruke koje vam omogućuju ciljanje određene vrste klijenata, prilagodbu promocije ili preporuku sličnih proizvoda. Proaktivne chat pozivnice mogu sve to.
Možete kreirati više chat pozivnica za razčličite grupe klijenata, na primjer za nove klijente i one koji se vraćaju.
U kombinaciji s pregledom chata, možete dobiti sveobuhvatni uvid u stanje vaše chat platforme, na primjer broj posjetitelja u redu, dostupni agenti ili vrijeme koje su klijenti proveli pregledavajući određene stranice.
Pomoću prikupljenih podataka možete se proaktivno obratiti i pozvati kupce na chat.
Na primjer, ako vodite prodavaonicu rabljenih automobila, znate koliko je dugotrajno i zamorno potencijalnim kupcima pronaći pravu osobu na pravoj web stranici. Ali s live chatom možete izbaciti posrednika i izravno doći do svojih potencijalnih klijenata.
Uključivanje više značajki u jednu strategiju izvrstan je način za smanjenje stope napuštanja kolica i hvatanje potencijalnih kupaca za vaš prodajni proces.
Recimo da želite znati stvarnu stopu konverzije vašeg live chata. Uz LiveAgent, možete. Aktiviranje plugina za praćenje chata vam omogućuje mjerenje sveukupnog utjecaja live chata na konverziju. Na taj način imate bolje razumijevanje prihoda koji live chat generira.
Ali to nije sve. Ako želite pregledati trud korisničke službe, možete generirati do 11 izvještaja korisničke službe. Rezultati mogu otkriti prilike za napredak.
S LiveAgent-om također možete izgraditi forum zajednice i bazu znanja, gdje klijenti imaju pristup člancima i komentarima ili čak i sami doprinositi. To je odličan način pružanja podrške čak i za klijente koji preferiraju samoposlugu.
Nemaksimalno iskorištavanje moći koju društveni mediji mogu imati na povrat ulaganja (ROI) jedna je od grešaka koje mnoge tvrtke još uvijek čine. Pročitajte naš članak Kako značajno povećati povrat ulaganja na društvenim medijima uz pomoć razgovora uživo kako biste saznali više.
Ljudi danas koriste društvene mreže za sve i jedino je logično imati alat za chat kojeg korisnici mogu koristiti za povezivanje s vašim prodajnim mjestom.
Integrirajte na svoj LiveAgent dashboard i odgovorite na svako spominjanje, objavljivanje ili recenziju.
Add new fuel to your customer service
Svaki chat operativac igra važnu ulogu u korisničkom iskustvu. Njihovi napori, profesionalni bonton i interakcije su ono što na kraju dovodi do poziitivnog cilja.
Iako marketing možda nije izravno uključen, zadovoljavajuće iskustvo potrošača korisno je za lead generation marketing. Ako kupci dobiju izvrsnu uslugu, spremniji su podijeliti svoje kontakt podatke.
No, čak i ako su vaši chat agenti strogo koncentrirani na pružanje usluge podrške korisnicima, od velike je važnosti trening o tome kako koristiti live chat i njegove značajke za stvaranje nezaboravnog i personaliziranog iskustva.
Zbog anonimne prirode chat sesije, agenti ponekad mogu postati nemarni i ne obraćati pažnju na to da je čovjek s druge strane. I to je ta ljudska interakcija koja razlikuje chat uživo od chatbota.
Dakle, koje su funkcionalnosti idealne za personalizirano korisničko iskustvo?
Obradujte klijente brzim i točnim odgovorima na njihova pitanja, čak i prije nego pošalju pitanje. Kako? S pregledom tipkanja u realnom vremenu agenti mogu promatrati što klijent piše u realnom vremenu i pripremiti odgovor.
Prethodna priprema je uvijek dobra strategija. Nadzirite ponašanje svojih ‘ iz koje su države ili koja je njihova IP adresa i iskoristite dobivene informacije u chat konverzaciji.
Značajka koja uistinu ispunjava filozofiju osobne interakcije. Ako želite svojim klijentima online pružiti iskustvo kupnje u poslovnici, vama treba video chat.
Postavite gumb za live video chat na svoju web stranicu i upotrijebite ga za zajedničko razgledavanje sa svojim kupcima.
Ovi odgovori spašavaju vaše agente od potencijalnih gramatičkih grešaka i zadržavaju stalni stil razgovora. Predefinirani odgovori i standardni odgovori za rutinske upite klijenata štede vrijeme i napor smišljanja novog odgovora za svaki upit.
Ako imate međunarodnu klijentelu, možete pružiti višejezičnu podršku.
Konfigurirajte chat widget prema preferiranom jeziku vaše baze klijenata i usmjerite komunikaciju prema specifičnom agentu koji zna taj jezik.
Prije početka sesije chata, vaši agenti mogu zatražiti kontakt podatke kupca putem ankete.
Uvijek ima mjesta za poboljšanje. Nakon svake sesije kupci mogu rangirati performanse agenta, ostaviti povratne informacije ili zatražiti prijepis.
Anketa poslije chata šalje poruku da vaša kuća cijeni mišljenje svoje baze klijenata.
Držite i internu komunikaciju otvorenom. Svaki agent ponekad treba pomoć, a korištenjem internog chata oni mogu kontaktirati kolege slanjem privatne poruke tijekom trenutnog chata.
Accelerate your customer service
Interni zaposlenici najbolje će znati o vašim proizvodima i uslugama, ali neka prodajna mjesta možda uopće nemaju proračun ili odjel kupaca.
Poželjno je da vaše kupce servisira vaš zaposlenik, baš kao u vašem standardnom izložbenom salonu.
Bitna karakteristika live chata je brzina. Kupci očekuju brzi odgovor, a ako to nije moguće, možda bi bilo najbolje prepustiti vanjskim partnerima.
Prije outsourcanja vaših live chat operativaca vanjskom timu korisničke službe, najvažniji dio je mjerenje efikasnosti vaše korisničke službe. Možete pratiti te metrike korisničke službe izravno iz vašeg LiveAgent računa.
Čak i kada se outsourcate eksternim live chat operativcima, još uvijek imate lak pristup datotekama vaših klijenata, zahvaljujući univerzalnoj ulaznoj pošti.
Pogonjena ugrađenim CRM-om, svaka chat sesija ili poruka je konvertirana u tikete i sačuvana na jednom mjestu.
Vaš outsource-ani tim i dalje može raditi kao produžetak vašeg auto salona, bez da zapostavlja vaše kupce. To bi trebalo uključivati i društvene mreže.
Mnogi vanjski chat operateri izvrsni su predstavnici korisničke podrške i stručnjaci za dodijeljenu temu.
Glavna misao ostaje ista – uvijek mora postojati netko tko će odgovarati na pitanja kupaca. Ako to možete učiniti na više platformi i brzinom munje, bit ćete nagrađeni vjernom bazom kupaca i najboljim ROI-jem .
Integracija ne može biti lakša. Ne morate imati iskustvo kodiranja ili biti vješt programer da biste integrirali chat na svoju web stranicu.
Kada se registrirate i dobijete podatke za prijavu na svoj LiveAgent račun, sve što morate učiniti je jednostavno kopiranje i lijepljenje kratkog HTML koda.
To je to – nema potrebe za preuzimanjem bilo kakvog dodatnog softvera.
Međutim, ako želite integrirajte sa nekim drugim softverom kako biste poboljšali iskustvo korisničke službe – to možete učiniti putem naših izvornih ili Zapier integracija.
Nijedna internetska stranica ne može se smatrati vjerodostojnom i pouzdanom bez odgovarajućih sigurnosnih značajki.
Zaštita podataka i cyber sigurnost najvažniji su za svako poduzeće koje želi biti vjerodostojno, pouzdano i privući vjernu bazu kupaca.
Sigurnosne značajke LiveAgent-a pružit će dodatni sloj cyber sigurnosti i zaštite podataka za vaše poslovanje i klijente.
Evo sigurnosnih značajki koje LiveAgent pruža:
Respond at a lighting speed
Ako želite saznati više o našem live chat softveru, idite na stranicu akademije za dodatne informacije ili pogledajte naš portal za korisničku podršku.
Potrošači nisu vezani samo za jedan komunikacijski kanal i često skaču s jednog na drugi.
Live chat samo je jedan dio kompleksnog help desk sistema koji uključuje tickete, pozivni centar, upravljanje društvenim mrežama i još mnogo toga.
Započnite razgovor telefonskim pozivom, nastavite s e-mailom i završite chat razgovorom – sve unutar jednog sučelja.
Potpuni help desk za trgovce automobilima i njegove značajke osnažuju vašu korisničku podršku za ostvarivanje veće produktivnosti i zapanjujuće rezultate.
Registrirajte se već danas i vidjet ćete rast prihoda i zadovoljstva.
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
Što je vrijednost za klijenta?
Saznajte kako stvoriti vrijednost za klijenta i zašto je to ključno za uspjeh u današnjem konkurentnom poslovnom okruženju. Otkrijte ključne prednosti, jednadžbu vrijednosti, i kako učinkovit prijedlog vrijednosti može povećati prodaju. Poznavanje stvarne vrijednosti koju proizvod nudi može biti vaša konkurentska prednost!
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team