Kreirajte pozitivno CX o kojem će vaši klijenti pričati.
Poboljšajte stopu prvog odgovora s automatskim usmjeravanjem tiketa
Smanjite navalu tiketa podrške s bazom znanja
Uštedite vrijeme i novac minimizirajući broj alata koje koristite za pružanje odlične korisničke usluge.
Konvertirajte kvalitetne potencijalne klijente u mušterije i generirajte više od 500% prihoda koji uložite.
Zaštitite podatke vaših klijenata uz najsuvremenije sigurnosne mjere koje uključuju HTTPS enkripciju, DDoS mitigaciju i više.
Klijenti žele pristup informacijama odmah i odgovore na pitanja što je prije moguće. Implementacijom live chata u realnom vremenu na vašu web stranicu možete im pružiti munjevito brze odgovore, povećati njihovu vjernost vašoj kompaniji i povećati zadovoljstvo korisnika. Pošto je vrijeme novac i sve se vrti oko novca, zašto čekati?
Sa svom komunikacijom preusmjerenom na jedno mjesto, lako je provjeriti prošlost konverzacije. Ne sjećate se adrese ili dogovorenih uvjeta? Nema veze. Uz LiveAgent možete jasno vidjeti sve prethodne informacije.
Nikad više ne pretražujte svoje stare mailove. Možete iskoristiti složenost LiveAgent upravljačkih ploča za različite projekte/klijente, korisnički portal za informacije o njihovim uslugama i live chat softver za direktne upite. Ne trebate trošiti sate i sate na komunikacijske probleme, već na vaš posao.
Budimo realni. Svaka kompanija želi imati minimalne troškove i maksimalni prihod na saldu. S live chatom u realnom vremenu vaš predstavnik korisničke podrške može rješavati 3 chata u isto vrijeme, što je puno efikasnije. LiveAgent za računovodstvo vam pomaže optimizirati troškove.
Investiranje novca u nešto nepoznato može biti zastrašujuće iskustvo za neke kompanije. Izračun iznosa eura/dolara i odlučivanje gdje ih investirati je prava borba. Sa svojim Sve-uključeno planom, LiveAgent je jedna od najsigurnijih investicija za vas. Ne samo da će vam donijeti sretne klijente, nego će i povećati prihod, dotok novca i vaš udio na tržištu. Računajte na LiveAgent.
Održavanje klijenata sretnima i zadovoljnima bi trebala biti osnova poslovanja. Sretni klijenti šire vijesti naokolo, bilo po digitalnom svijetu ili offline, kolegama i prijateljima. Jedan od načina za to postići je dostavljanje korisničke podrške za čistu peticu. U svojoj osnovi, LiveAgent je napravljen za klijente. Kombinirajte to dvoje i vidjet ćete pozitivan utjecaj na vaše poslovanje.
Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške na računovodstvenu i pravnu industriju.
Kako je broj klijenata i emaila za podršku rastao, prebacili smo se s Gmaila na Zendesk Support. Ali ubrzo smo shvatili da im treba vraški puno vremena za popraviti probleme i ponekad je to eskaliralo sve do rukovoditelja druge razine. Čak i nakon dosta uloženog vremena, novca i truda, ako vam alati nisu korisni, bolje se prebaciti na nove. To smo i uradili. Volimo cijene i podršku pruženu od strane LiveAgent-a.
Sumeet Mahendra, RTIwala Services
Analizirajte i usporedite LiveAgent s različitim rješenjima za korisničku podršku i izaberite ono s najvažnijim značajkama za vašu industriju i najboljom cijenom.
Pružite odličnukorisničku uslugu
Jednostavan help desk softver za bolju korisničku podršku! Besplatno probno razdoblje, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte sada!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.