Live chat je ključan alat za putničku industriju, omogućava jednostavnu i prilagodljivu komunikaciju u stvarnom vremenu. Pruža prednosti poput uštede vremena, integracije s CRM-om, sigurnosti podataka i poboljšanog korisničkog iskustva.
Čak i u vremenima ekonomske ili političke krize, putnička industrija se uvijek brzo oporavi i nastavlja privlačiti putnike. Način na koji je putnička industrija došla na vrh kao jedna od najprofitabilnijih industrija je njen naglasak na tehnološke inovacije.
Putovanje na bilo koju destinaciju je dostupnije i povoljnije nego ikad prije. S društvenim medijima, ljudi stvaraju veze s bilo kime na svijetu, što ih često potakne da se spakiraju i idu istraživati svijet.
Poslovni svijet koristi putovanja da proširi i stekne poslove u inozemstvu. Ali ono što svi putnici imaju zajedno je želja za odmorom i udobnosti kada odlučuju o sljedećoj destinaciji ili rezerviraju hotel.
Live chat može ostvariti to i još više.
Jeste li vezani? Polijećemo.
Live chat je vrijedan komunikacijski alat za instant razmjenu poruka između klijenta i predstavnika korisničke službe koji je lak za korištenje – potpuno temeljen na pretraživaču i dizajniran da odgovara na pitanja klijenata učinkovito i u realnom vremenu.
Live chat ima značajne prednosti nad telefonskom i email podrškom.
Iako su podrška putem telefona i emaila i dalje široko rasprostranjene, statistika govori sama za sebe. Više od 60% klijenata preferira korištenje chata za dobivanje odgovora na upite u odnosu na tradicionalne kanale, a to nije isključivo zbog milenijalaca. 45% ljudi koji imaju 55 ili više godina je potvrdilo da su koristili live chat na web stranici barem jednom.
Putovanja su ogromno i dinamično tržište. Svake godine, milijuni ljudi putuju diljem svijeta, neki i više puta godišnje. Svaki od tih potencijalnih ili čestih putnika zaslužuje najugodniju online podršku, prilagođenu njima, koju agencija može pružiti.
Live chat je dizajniran upravo u tu svrhu
Dogovor rezervacije je prije bio dugotrajan proces i za klijenta i za agenciju, te je u većini slučajeva zahtijevao dolazak u agenciju. Popularnost online pretraživača je to promijenila.
Putnička industrija je ostala jedna od industrija s najbržim tehnološkim razvojem, s jasno definiranom digitalnom strategijom. Da biste u potpunosti iskoristili mogućnosti zadovoljenja korisnika za moderne putnike, live chat je idealan izbor za komunikaciju u putničkoj industriji i za klijente i za putničke agente.
Sell dream holidays with LiveAgent
Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.
Neosporno je da live chat ima važan učinak na odluke klijenata. Ali odluka potencijalnog klijenta da na primjer, kupi paket aranžman od vaše agencije, ovisi o vještinama i profesionalnom pristupu vaših putničkih agenata.
Na početku svakog putovanja stoji motiv za putovanjem. Bilo zbog privatnih ili poslovnih razloga, klijenti će birati putničku ili prijevozničku agenciju temeljeno na tome mogu li mu ispuniti očekivanja.
Live chat nije samo za nove već i za iskusne putnike. Ako to još niste učinili, inovacija uvođenja live chata je način obnavljanja imidža kompanije u očima klijenata, dakle motiv za još veći angažman.
Za putničke agente, live chat predstavlja moćan alat za podršku, promociju i konverziju. Slijeđenjem točnih pravila live chat bontona, agenti mogu dostaviti ljudsku interakciju i odlična iskustva potencijalnim i redovnim klijentima.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Univerzalna ulazna pošta
Svaka chat sesija je konvertirana u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Bilo koji agent s pristupom može pretraživati bilo koji korisnički profil ili povijest interakcije.
Prilagodljiv gumb za chat
Različiti, unaprijed postavljeni dizajni unutar galerije chat gumba i fiksnih prozorčića ili mogućnost kreiranja potpuno novog widgeta.
Proaktivna chat pozivnica
Pop-up poruka koja može proizvesti povećanje ROI-a. Agenti mogu kreirati jednu ili više pozivnica i voditi potencijalne kupce kroz proces kupnje.
Nadzorom trenutnog URL-a posjetitelja live chata, dobro tempirane pozivnice također mogu ponuditi promotivne putničke pakete, putničke aranžmane ili druge personalizirane prijedloge za putnike. LiveAgent omogućuje korištenje proaktivnih chat pozivnica samo kada ima dovoljno dostupnih agenata.
Neobavezna ali korisna značajka za agente koji preferiraju biti korak ispred klijenata. Agent može vidjeti što klijent tipka i pripremiti odgovor i prije nego što je dobio poruku.
Standardni odgovori usmjeravaju tijek rada upotrebljavajući predefinirane kratke tekstualne replike i spremajući ih za buduću upotrebu.
Vrsta chat zapisa sa spremljenim detaljima prethodnog razgovora
Agenti ili chat administratori mogu birati između tri predefinirane opcije ruta da bi osigurali brzu i točnu komunikaciju:
Maksimalni red čekanja se može postaviti u postavkama chat gumba da automatski sakrije widget s web stranice kada je limit dosegnut, s ciljem smanjivanja korisničkog vremena čekanja.
Kao i eksterna chat komunikacija s klijentima, live chat daje agentima mogućnost slanja trenutnih poruka između sebe. Interni chat je vidljiv samo za pošiljatelja i primatelja.
Oznake mogu biti dodane ručno ili automatski za specifične riječi ili fraze, tako kreirajući prilagođeni tijek rada za pojedinačnog agenta.
Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od strane klijenta kao i rangiranje efikasnosti agenta ili cjelokupnog zadovoljstva chat sesijom
Live chat je dio LiveAgent-ovog omnikanalnog help desk softvera i stoga dodaje dodatne značajke koje su korisne raznim putničkim agencijama..
Recimo da kompanija ima određeni set korporativnih politika putovanja za svoje zaposlenike koji putuju, kao što su zrakoplovne linije, zrakoplovne kompanije, hoteli i automobili. LiveAgent-ov ugrađeni CRM sustav može pohraniti sve te uvjete, dostupne svima s pravom pristupa.
Agent može prikvačiti i slati dokumente, kao što su zahtjevi za vizu, putem chata klijentima koji putuju na odmor u novu državu.
Ako klijent želi kontaktirati agenciju izvan radnog vremena, može popuniti kontakt obrazac i bit će mu dodijeljen određeni agent ili tim čim oni budu opet online. Chat gumb se također može prilagoditi jezicima različitih tržišta.
Similar to the other agencies, but different in its use of automation. Due to online automation, online agencies can benefit from live chat using automated features such as rules to assign chats to relevant departments.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Integracija live chat gumba ne može biti lakša. Jedini uvjet je da kopirate i zalijepite kratki HTML kod s vašeg LiveAgent računa na vašu web stranicu i to je to. Nema potrebe za preuzimanjem dodatnog softvera, ali integracija sa softverom treće strane ili aplikacijom je podržana.
Zaštita podataka, sigurnost računa i pitanja privatnosti su ključne teme za sve koji posluju i upravljaju svojim poslom online. LiveAgent nije drugačiji. Ovo su neke od top sigurnosnih značajki.
Ako želite naučiti više, krenite do naše baze znanja za dodatne informacije.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-30 day trial, no credit card required
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!
Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Otvorite vrata poboljšane komunikacije s korisnicima uz Live chat za obrazovne i nevladine organizacije. Otkrijte kako ovaj moćan alat može unaprijediti vašu marketinšku strategiju, povećati ROI i omogućiti učinkovito upravljanje računima. Iskoristite prednosti brze, efikasne i prilagodljive podrške kako biste povećali zadovoljstvo korisnika i stvorili dugoročne veze. Saznajte više i modernizirajte svoju korisničku službu već danas!
Live chat za e-commerce i usluge
Poboljšajte zadovoljstvo klijenata i prodaju uz LiveAgent live chat za e-commerce i usluge. Pružite 24/7 podršku i personalizirano iskustvo bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno i pretvorite podršku u snažan marketinški alat!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team