Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Avoxi?
Avoxi je pružatelj komunikacijskih i VoIP usluga u oblaku. Pruža usluge za pozivne centre, hotele, turističke operatere i globalne kompanije. Njihova je vizija pomoći timovima na svjetskoj razini da komuniciraju učinkovitije i da im pruže kontrolu i fleksibilnost za svoje komunikacijske potrebe.
Avoxi nudi besplatne brojeve iz mnogo zemalja kao i lokalne brojeve. Imaju iskustva u mnogo industrija, uključujući turizam, osiguravanje suglasnosti, igraću industriju, podršku za IT, financije, osiguranje ili outsourcing.
Avoxi i LiveAgent su VoIP partneri. Možete koristiti Avoxi u svojstvu svog VoIP pružateja usluge u LiveAgent softveru za službu za korisnike.
Kako mogu koristiti Avoxi?
Avoxi vam može pružiti VoIP uslugu za ostvarivanje poziva preko interneta. LiveAgent može upravljati svim zadacima pozivnog centra i pomoći vam upravljati odnosima s korisnicima.
LiveAgent-ov komplet alata vam može pomoći brinuti se o komunikaciji preko poziva i njihovom preusmjeravanju, omogućujući vam upravljanje vašim pozivnim centrom u oblaku, povećanje kvalitete komunikacije s vašim korisnicima i povećanje uključenosti korisnika.
Sve je ovo moguće zahvaljujući naprednim značajkama kao što su IVR stabla, gumbi za poziv na vašim web stranicama, preusmjeravanje poziva,, video pozivi i neograničeno snimanje poziva.
Stoji li išta integracija s Avoxi?
Avoxi je neovisna kompanija koja naplaćuje svoje usluge. No, LiveAgent integracija s Avoxijem je besplatna i može joj se pristupiti u bilo kojem trenutku bez ikakvog dodatnog plaćanja.
Koje su prednosti kod korištenja Avoxi?
- Besplatna integracija s LiveAgent-om
- Pozivi s različitih uređaja
- Poboljšan proces korisničke podrške
- Pouzdano rješenje za telefon u oblaku
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial today and start improving your customer service!
Kako integrirati Avoxi s LiveAgent-om?
LiveAgent sadrži Avoxi kao ugrađenu značajku te nema potrebe za dodacima ili rješenjima treće strane. Značajka je uključena u vašu LiveAgent tarifu i sve što trebate uraditi jest spojiti svoj Avoxi broj telefona na svoj LiveAgent račun. Pogledajte vodič kako biste naučili kako se to radi.
- Ako nemate svoj Avoxi račun, napravite ga ovdje. Avoxijev predstavnik će vas kontaktirati da se dogovorite kakvo rješenje trebate. Kada dobijete pristup svog računu, trebat će vam korisničko ime, lozinka i vaš prilagođeni broj telefona za sljedeće korakte.
- Na svom računu morat ćete konfigurirati nekoliko postavki na sljedeći način:
- Dodaj novi SIP URI gdje:
- Protokol: UDP
- Naziv glavnog računala preuzet je iz opisa predloška. URI mora izgledati ovako
sip:{+E.164}@1-sip-la-us-tx.ladesk.com:5060
- Dodajte SIP URI-je ciljevima pravila usmjeravanja (brojevi)
- Dodajte SIP Trunk gdje:
- VRSTA PROVJERE: Osnovna
- PROTOKOL: UDP\TCP
- Idite na svoj LiveAgent račun i zatim idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na narančasti gumb kako biste napravili novi broj. Odaberite Avoxi s popisa pružatelja usluge.
- Sada trebate napraviti brzu konfiguraciju. Unesite svoje korisničko ime, lozinku i svoj Avoxi broj telefona u odgovarajuća polja. Možete i odabrati odjel u koji će se pozivi preusmjeravati, predbroj broja, prilagođeni naziv za Avoxi broj telefona i mogućnost snimanja svojih poziva. Kada ste završili, kliknite Add.
Vaš Avoxi broj telefona je spojen na LiveAgent i možete ga koristiti.
Želite li integrirati još aplikacija koje svakodnevno koristite? Pogledajte našu stranicu s integracijama i saznajte više o zajedničkim radnim tokovima. Možete pogledati i sve značajke i alate koje LiveAgent nudi ili pogledati naš video o proizvodima.
Elevate your call center capabilities with LiveAgent's AVOXI integration
Handle incoming and outgoing calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard.
Frequently Asked Questions
Što je Avoxi?
Avoxi je pružatelj komunikacijskih i VoIP usluga u oblaku s naprednim značajkama pozivnog centra i prilagodljivim tarifama za tvrtke svih veličina.
Koliko stoji Avoxi integracija u LiveAgent-u?
Avoxi integracija u LiveAgent je već uključena u tarifu i nema dodatnih naknada za njezino korištenje. Možete dodati svoje Avoxi brojeve telefona i uspostaviti svoj pozivni centar za korisničku podršku bez dodatnih naknada.
Kako mogu integrirati Avoxi s LiveAgent-om?
Ne trebate integrirati Avoxi s LiveAgent-om jer je već ugrađen. Samo trebate dodati svoj Avoxi broj i informacije o računu. Idite na Configuration > Call > Numbers u LiveAgent-u Napravite novi broj i odaberite Avoxi kao svog pružatelja VoIP usluge Unesite svoje ime, lozinku, broj i ostale informacije Kliknite na Add i gotovi ste
OptiTELECOM nudi vrhunska IP rješenja kao što su virtualne telefonske centrale, a njihova integracija s LiveAgent-om poboljšava funkcionalnost vašeg pozivnog centra. Otkrijte kako ova nativna integracija može unaprijediti vaše poslovanje putem stabilnih i inovativnih VoIP usluga. Isprobajte besplatno i doživite prednosti modernih kontaktnih centara.