Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Politika privatnosti
Što je Axigen?
Axigen je email poslužitelj i groupware s više značajki za suradnju dostupnima za svoje planove. Omogućuje korisnicima dijeljenje kalendara, datoteka i kontakta, kao i provjeru dostupnosti korisnika i pristup softveru s više uređaja. Axigen ima sigurnost u više slojeva i nudi laku administraciju, što ga čini idealnim za kompanije s manjim IT timovima.
Kako možete koristiti Axigen?
Axigen se može koristiti kao rješenje za suradnju unutar ureda, kao i email poslužitelj. Lak je za održavanje, tako da je idealan za kompanije koje traže jednostavno i pouzdano email rješenje s groupware funkcijama. Također je vrlo siguran, za one koji žele dodatnu zaštitu. Axigen pruža 24/7 korisničku podršku za svakog klijenta, tako da nemate brige o eventualnim problemima. Može se integrirati s LiveAgent-om. To je idealno za kompanije koje žele poboljšati svoj help desk s namjenskim rješenjem za korisničku podršku.
Dodajte sigurnu email komunikaciju LiveAgent-ovom tiketing sustavu i pružite najbolju korisničku podršku. Iskoristite email arhiviranje i povijest tiketa kako bi pratili komunikaciju s klijentima. LiveAgent nudi puno više od email poruka, tiketing sustav može rješavati live chat, pozivni centar, društvene medije i korisnički portal. Sve je podržano naprednim značajkama koje vam olakšavaju rad.
Univerzalna ulazna pošta s hibridnim tijekom tiketa vam može pomoći u održavanju organizirane komunikacije. Odgovarajte vašim kontaktima koristeći pametne poruke ili predefinirane odgovore za pružanje brže korisničke podrške. Postavite pravila za kreiranje automatizacija koje će se pobrinuti za obične ponavljajuće zadatke. Pogledajte cijelu ponudu tiketing značajki i vidite kako one mogu pomoći vašem help desku.
Koje su prednosti Axigen integracije?
- Lako održavanje
- 24/7 korisnička podrška
- Visoka razina sigurnosti
- Značajke za suradnju
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Kako integrirati Axigen u LiveAgent?
Axigen se može integrirati s LiveAgent tiketing sustavom korištenjem IMAP/POP3. Ovu opciju je lako pronaći unutar LiveAgent opcija konfiguracije. Pogledajte ovaj postupni vodič ispod da saznate kako integrirati Axigen s vašim tiketing sustavom.
Trebate li prvo postaviti Axigen? Idite na Axigen web stranicu i odaberite plan koji želite koristiti. Axigen nudi koristan odjeljak s dokumentacijom koji sadrži vodič za instalaciju i druge resurse koji bi vam mogli zatrebati. Kada dobijete pristup Axigen-u i postavite ga, prebacite se na LiveAgent i nastavite s idućim korakom.
Kada je Axigen postavljen i spreman za korištenje, idite na vaš LiveAgent račun. Prvo kreirajte vaš besplatni probni račun, ako još niste. Zatim idite na Configuration > Email > Mail Accounts i kliknite na gumb Create na samom vrhu. Otvorit će se popis pružatelja email usluga. Izaberite Other na dnu i kliknite na IMAP/POP3 u idućem prozorčiću.
- Sada morate unijeti vaše Axigen informacije u LiveAgent kako bi završili integraciju. Unesite korisničko ime, lozinku i email adresu. Zatim izaberite metodu prikupljanja, kao i informacije o poslužitelju i port. Nemojte zaboraviti izabrati odjel koji će biti zadužen za rješavanje tiketa pristiglih s ove email adrese. Kada ste zadovoljni konfiguracijom, završite klikom na gumb Save na dnu prozorčića.
Gotovi ste. LiveAgent će sada loviti Axigen emailove u vaš tiketing sustav. Pogledajte video ispod i vidite što još LiveAgent može. Također možete pretraživati stranicu s značajkama da vidite više opcija ili pogledati Academy stranicu da saznate više o korisničkoj podrški.
Looking for a seamless integration between your email server and help desk software?
With LiveAgent's integration with Axigen, you can easily manage all of your customer support tickets and emails in one centralized location, saving you time and streamlining your workflow.
Frequently Asked Questions
Što je Axigen?
Za svoje planove Axigen nudi email poslužitelje i groupware s više značajki za suradnju. Korisnici softvera mogu međusobno dijeliti kalendare, datoteke i kontakte, zajedno s provjerom dostupnosti korisnika i pristupom softveru s više uređaja. Sigurnost je u više slojeva, a administracija je laka uz Axigen, što ga čini savršenim za IT kompanije sa malim IT odjelom.
Kako možete koristiti Axigen?
Osim što je email poslužitelj, Axigen se može koristiti kao rješenje za suradnju unutar ureda. Pošto je jednostavan za održavanje, idealan je za kompanije koje traže pouzdano email rješenje sa groupware sposobnostima koje je lako za korištenje. Dodatno, ekstremno je siguran, za one koji traže dodatnu zaštitu. Axigen tim pruža 24/7 korisničku podršku svakom klijentu, tako da vas problemi neće brinuti. LiveAgent integracija je dostupna. Kompanije koje žele namjensko rješenje za korisničku podršku za svoj help desk će vidjeti da je ovo rješenje idealno.
Koje su prednosti Axigen integracije?
Prednosti su: lako održavanje, 24/7 korisnička podrška, visoka sigurnost, značajke za suradnju.
Kako integrirati Axigen i LiveAgent?
Idite u LiveAgent i otvorite Configuration > Email > Mail Accounts. Kreirajte novi email i odaberite Other. Odaberite IMAP/POP3, unesite vaše informacije i kliknite Save.
Otkrijte kako Xero integracija s LiveAgent-om olakšava upravljanje računima, naplatama i fakturama te omogućuje primanje obavijesti o promjenama. Jednostavno integrirajte putem Zapier-a i iskoristite sve prednosti računovodstvene platforme za vaše poslovanje. Počnite već danas s besplatnim probnim razdobljem!
Discover Axialys, a leading FrenchTech company offering comprehensive SaaS solutions for managing telephony and customer relations. Perfect for SMEs and large corporations, Axialys provides VoIP, call center, and SIP Trunk solutions. Learn how to seamlessly integrate Axialys with LiveAgent to enhance your call center operations. Create a personalized, efficient communication system with ease. Explore our guide to get started today!