CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je CloudItalia?
CloudItalia je talijanska tvrtka za telekomunikacijske usluge, koja također pruža usluge VoIP poziva za poslovne klijente od 2012. Cilj tvrtke je pružiti usluge koje su: “pouzdane, jeftine i odličnih performansi.”
Kako povezati CloudItalia s LiveAgent-om?
Ako želite povezati svoj CloudItalia VoIP broj s LiveAgent-om, možete to jednostavno učiniti u LiveAgent-u. Kliknite na:
1. Konfiguracije
2. Poziv
3. Brojevi
4. + (gumb)
5. Potražite CloudItalia
6. Unesite VoIP broj (iz CloudItalia)
7. I odmah ga upotrijebite
Cijene integracije:
Budući da je CloudItalia već ugrađen u LiveAgent, nisu uključeni troškovi integracije. Dakle, ako imate pretplatu na LiveAgent, nema dodatne naknade. Međutim, imajte na umu da CloudItalia posebno naplaćuje svoje VoIP usluge.
Prednosti:
- poboljšano iskustvo korisnika
- bolja produktivnost službe za korisnike
- dolazni i odlazni pozivi putem internetske veze
- besplatna integracija
- ekonomičnost
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently Asked Questions
Što je CloudItalia?
CloudItalia je tvrtka koja pruža VoIP usluge poslovnim korisnicima.
Kako integrirati CloudItalia?
Da biste integrirali CloudItalia s LiveAgent-om, potreban vam je samo vaš VoIP broj. Nakon što ste ga nabavili, prijavite se na svoj LiveAgent račun i idite na Brojevi da biste umetnuli VoIP broj iz CloudItalia.
Koliko LiveAgent naplaćuje za CloudItalia integraciju?
LiveAgent ima mnogo VoIP partnera. Imajte na umu da svi VoIP partneri rade neovisno, uključujući CloudItalia. Stoga, CloudItalia svoje usluge posebno naplaćuje. Ali LiveAgent integracija besplatna je za sve klijente s pretplatom na LiveAgent.
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.