Duocom integration
Što je Duocom?
Duocom je lider među španjolskim telekomunikacijskim poduzećima u polju virtualne telefonije i VoIP-a. Duocom Europe S.L. je telefonski operator sa sjedištem u Gran Canaria u Španjolskoj s licencom National Markets and Competition Commission (CNMC).
Tvrtka je razvila vlastitu inovativnu tehnologiju kombinirajući telefoniju i Internet kako bi virtualne usluge prilagodila posebnim potrebama svakog klijenta. Usluge koje pružaju veliku fleksibilnost, budući da korisnici mogu u bilo kojem trenutku odabrati uređaj (fiksni, mobilni, VoIP, Internet) i alate koji najbolje odgovaraju njihovim posebnim potrebama, uz mogućnost ponovne konfiguracije u stvarnom vremenu.
Duocom Europe nudi virtualne telefonske usluge koje – bez ulaganja ili troškova održavanja – optimiziraju produktivnost i upravljanje vašim komunikacijama, štedeći vam vrijeme i novac.
Kako ga i vi možete koristit?
Ako tražite VoIP davatelja usluga za povezivanje s vašim LiveAgent pozivnim centrom, Duocom je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i ticket , dok će ostalo osigurati Duocom. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje početnog pozivnog centra. Možda će vam trebati ako kasnije želite poboljšati kvalitetu poziva.

Kako možete iskoristiti LiveAgent call centar?
Iako neki ljudi više vole digitalna korisnička iskustva, drugi žude za dubljom osobnom vezom s brendovima s kojima komuniciraju. Pozivni centri izvrstan su način za poboljšanje odnosa s kupcima, prodaju proizvoda, pridobivanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.
Padom popularnosti tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.
Kako funkcionira LiveAgent call centar?
LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih značajki. Na primjer, možete stvoriti prilagođena IVR (interaktivni glasovni odgovor) stabla, koja će automatski usmjeravati vaše klijente do pravih odjela i agenata.
Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i stvara ugodno iskustvo za vaše kupce. Sve što trebaju učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako bi bili povezani s pravom osobom za taj posao.
Je li se vaš kupac slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva kako biste usmjerili kupca do jednog od kolega i uštedite im vrijeme.
Teško se prisjećate što su rekli vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite ticket i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na pozive kupaca.
Želite više informacija o značajkama našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu značajki Call Center-a koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent-ovog pozivnog centra.
Kako integrirati Duocom VoIP s LiveAgent-om?
Ako želite kreirati vlastiti LiveAgent call centar s Duocom kao vašim VoIP pružateljem, slijedite ovaj jednostavan vodič.
- Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na narančasto Create dugme na vrhu.
- Odaberite Duocom s liste pružatelja VoIP usluga.
- Unesite broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj prefiks. Također možete potvrditi ili poništiti opciju za snimanje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Add na dnu.
Telefonski je broj u LiveAgent-u i spreman za upotrebu. Ako želite, možete dodati više Duocom telefonskih brojeva ili brojeve drugih VoIP davatelja usluga.
Doznajte više o LiveAgent-ovom Call centar softveru
Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte LiveAgent akademiju za više informacija u vezi s pozivnim centrima i drugim temama iz svijeta korisničke podrške.
Zanima vas što još LiveAgent nudi? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.

Frequently Asked Questions
Što je Duocom?
Duocom je lider među španjolskim telekomunikacijskim poduzećima u polju virtualne telefonije i VoIP-a. Duocom Europe S.L. je telefonski operator sa sjedištem u Gran Canaria u Španjolskoj s licencom National Markets and Competition Commission (CNMC).
Mogu li integrirati Duocom s LiveAgent-om?
Duocom je jedan od pružatelja usluga Voice over Internet Protocol (VoIP) koji je dostupan i podržan od strane LiveAgent-a. Pozivni centar možete postaviti s Duocomom kao glavnim davateljem usluga, ako je to vaša želja.
Je li Duocom integracija besplatna?
Ne morate dodatno platiti s paketom All-Inclusive i možete odmah uspostaviti Duocom VoIP pozivni centar u LiveAgent-u.
OptiTELECOM nudi vrhunska IP rješenja kao što su virtualne telefonske centrale, a njihova integracija s LiveAgent-om poboljšava funkcionalnost vašeg pozivnog centra. Otkrijte kako ova nativna integracija može unaprijediti vaše poslovanje putem stabilnih i inovativnih VoIP usluga. Isprobajte besplatno i doživite prednosti modernih kontaktnih centara.
Monema je španjolski pružatelj telefonije specijaliziran za virtualne PBX sustave i pozivne centre, nudi besprijekornu integraciju s LiveAgent-om bez dodatnih troškova. Isprobajte besplatno i uživajte u inovativnim uslugama prilagođenim vašim potrebama s naglaskom na kvalitetu i korisničko zadovoljstvo. Posjetite stranicu i otkrijte prednosti Monema integracije!