InvoiceBerry integration
Što je InvoiceBerry?
InvoiceBerry je softver za računovodstvo i praćenje troškova pogodan za vlasnike malih poduzeća, frelancere i samostalne poduzetnike. Fokusiran na pružanje jednostavnih mogućnosti fakturiranja za svoje klijente, kao i jednostavnije praćenje troškova. Možete kreirati svoj prvi račun u manje od 60 sekundi. InvoiceBerry također može pomoći u slanju računa, izradi izvještaja, upravljanju klijentima, praćenju plaćanja i korištenju funkcija više valuta za fakturiranje i praćenje.
Kako možete koristiti InvoiceBerry integraciju s LiveAgent-om?
Integracija između LiveAgent-a i InvoiceBerry-ja je savršena za automatiziranje vaših procesa naplate u korisničkoj službi. Ova integracija može biti prilagođena i kreirana putem Zapiera – usluge integracija treće strane koja vam omogućuje stvaranje prilagođenih radnih tokova za mnoge različite scenarije i slučajeve korištenja.
Zapier vam omogućuje da integrirate InvoiceBerry s LiveAgent-om i odaberete što se događa kada dodate novog klijenta u LiveAgent. Svaki put kada dodate novog klijenta u LiveAgent, InvoiceBerry može stvoriti novi račun, stvoriti klijenta ili stvoriti stavku. Odabir je vaš, ali možete koristiti i Zapier da stvorite više od jedne integracije.
Kakve su prednosti korištenja InvoiceBerry-ja?
- Jednostavno upravljanje računima
- Jednostavno praćenje troškova
- Izvještaji i mogućnosti upravljanja klijentima.
- Viševalutne značajke i praćenje plaćanja
Kako integrirati InvoiceBerry s LiveAgent-om putem Zapiera?
InvoiceBerry i LiveAgent mogu se integrirati zahvaljujući usluzi Zapier. Ako nemate račun na Zapieru, prvo ga trebate kreirati. Nakon što ga kreirate, možete odabrati koje ćete aplikacije koristiti s vašim računom na Zapieru. Obavezno dodajte LiveAgent i InvoiceBerry na svoj popis. Kada to učinite, možete stvoriti svoj prvi radni proces.

Izaberite LiveAgent i InvoiceBerry u bilo kojem redoslijedu koji želite, a zatim odaberite koju akciju biste željeli obaviti putem integracijskog radnog tijeka. Možete odabrati iz više opcija i prilagoditi radni tijek za svoj slučaj korištenja ili čak stvoriti više radnih tijekova. Kada odaberete ono što vam treba, potvrdite svoj odabir i gotovi ste.
