Jira integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Jira Politika privatnosti
Što je Jira?
Jira je softver za praćenje programskih pogrešaka, problema i projekata. Danas je evoluirao u jedan od najsnažnijih alata za upravljanje poslom koji je dostupan na tržištu, a koriste ga timovi širom svijeta koji se fokusiraju na upravljanje proizvodima i projektima, agilnost, razvoj softvera, praćenje programskih pogrešaka i upravljanje zadacima.
Kako ga možete koristiti?
Jira ima višestruku svrhu i nudi različita rješenja za vaš tijek rada. Jira Software Cloud može vam pomoći u prodaji i praćenju problema ili upravljanju ažuriranjima, bilješkama, recenzijama korisnika ili više. Na vama je kako ćete koristiti ovaj softver za praćenje.
Praćenje i upravljanje problemima
Jira vam omogućuje da stvorite zadatke, dodijelite ih pojedincima i timovima, postavite prioritete i pratite njihov napredak. Omogućuje vam i premještanje zadataka između faza razvoja radi maksimalne transparentnosti tijeka rada.
Izvještavanje
Pomoću Jire možete stvoriti sveobuhvatna izvješća kako biste bolje razumjeli napredak određenih projekata. Na primjer, Jira može pratiti koliko trošite na svaki projekt kako biste svoj tijek rada prilagodili svom budžetu.
Scrum i Kanban
Jira nudi ploče Scrum i Kanban koje su spremne za upotrebu. Te ploče služe kao čvorišta za upravljanje zadacima koja sadrže različite zadatke u projektu. Korištenjem ovih ploča možete pružiti veću transparentnost tijeku rada različitih timova.
Prednosti
Kada povežite Jiru sa svojim LiveAgent računom, moći ćete:
- Vidjeti tikete povezane s Jira zadacima unutar LiveAgent-a
- Spojiti zadatke s tiketima određenih kupaca
- Pretraživati Jira tikete izravno u LiveAgent-u
Kako integrirati Jiru s LiveAgent-om
LiveAgent uključuje izvorni integracijski dodatak za Jiru, pa lako možete povezati dvije aplikacije s vaše help desk konfiguracije. Ne trebate imati vještine kodiranja, samo pratite ovaj vodič da biste naučili kako integrirati Jiru s LiveAgent-om.
Prvi korak je otići na vašu LiveAgent konfiguraciju. Idite na odjeljak dodataka i pronađite Jira. Kliknite na prekidač za aktiviranje da biste aktivirali dodatak. LiveAgent će se morati ponovno učitati nakon ovog koraka.
Pronađite aktivni dodatak Jira i kliknite na konfiguracijski kotačić da biste postavili integraciju.
Sada morate unijeti svoje podatke. Prvo polje mora sadržavati vaš Jira URL. Zatim u drugo unesite svoju e-adresu. Upotrijebite e-adresu koju ste koristili prilikom postavljanja svog Jira računa. Posljednje polje zahtijeva API token.
Ispod polja možete pronaći poveznicu. Kliknite na nju i generirajte svoj API token, a zatim ga kopirajte i zalijepite u polje API tokena u LiveAgentu.
Ne zaboravite kliknuti Spremi kad završite.
Sada je vaša Jira integracija spremna. Da biste vidjeli kako funkcionira, otvorite e-mail tikete ili bilo koje druge po vašem izboru i pogledajte ploču na desnoj strani. Ovdje možete vidjeti ikone svojih integracija (ako ste neke već aktivirali). Potražite logotip Jira u otvorenom tiketu.
Kada kliknete na njega, lako možete kreirati problem izravno iz prikaza tiketa. Nakon što kliknete na gumb Stvori, otvorit će se novi prozor Jira, u kojem možete unijeti detalje tiketa.
Kako integrirati Jira Software Cloud s LiveAgent-om putem Zapiera
Za integraciju putem Zapiera potrebno je samo par minuta. Doista je jednostavno. Zapier povezuje dvije značajke od dvije različite aplikacije. U ovom slučaju, aplikacije su Jira Software Cloud i LiveAgent-ov softver za korisničku podršku. Nije potrebno imati vještine kodiranja kako bi ih uskladili da rade zajedno, samo pratite ovaj jednostavan vodič ili pokušajte to sami napraviti na Zapieru.
Prije svega, trebat će vam Zapier račun. Ako ga nemate, možete ga stvoriti ovdje. Kada se prijavite, idite na stranicu za integraciju LiveAgent + Jira softvera u oblak.
Pomaknite se prema dolje na stranici dok ne vidite odjeljak Poveži LiveAgent + Jira Software Cloud za nekoliko minuta. Ovdje možete odabrati okidač i radnju. Okidač u jednoj aplikaciji aktivira radnju u drugoj, stvarajući integraciju. Odaberite one koji odgovaraju vašim potrebama.
Kao primjer, prikazat ćemo vam integraciju s okidačem Jira Novi Problem i LiveAgent radnjom Stvori Razgovor. Kada ste ih odabrali, nastavite klikom na plavi gumb.
U ovom odjeljku morate postaviti okidač za Jira Software Cloud. Prijavite se na svoj račun Atlassian/Jira i nastavite s postavljanjem. Morat ćete dati dopuštenje Zapieru za rukovanje vašim podacima.
Kliknite na Spremi & Nastavi kad ste gotovi.
Posljednji korak u postavljanju okidača je testiranje okidača. Možete preskočiti ovaj korak, ali toplo preporučujemo da prođete kroz test. Potrebno je samo nekoliko sekundi. U slučaju da naiđete na bilo kakve probleme, Zapier će vam ponuditi praktičan vodič za rješavanje problema koji će vam pomoći.
Sada morate postaviti LiveAgent radnju. Postupak je isti kao i prije, osim što trebate ispuniti još nekoliko polja, u našem slučaju da odredite razgovor koji će se stvoriti. Ispunite e-adresu pošiljatelja, e-adresu primatelja, predmet i poruku. U slučaju da želite detaljnije odrediti radnju, možete ispuniti i nepotrebna polja.
Kad završite, napravite posljednji test integracije.
Nakon uspješnog testa, idite na LiveAgent i pogledajte svoj odjeljak za tiketiranje. Svaki put kad se u Jira Software Cloud kreira novi problem, dobit ćete tiket s informacijama.
I to je to! Uspješno ste integrirali Jira Software Cloud s LiveAgent sustavom tiketiranja.
Frequently Asked Questions
Što je Jira?
Jira je softver za upravljanje projektima koji vam omogućuje da upravljate zadacima, projektima i proizvodima. Štoviše, ukazuje na moguće greške koje treba ispraviti.
Koje su prednosti upotrebe Jire?
- prilagodljiv - korisni dodaci - prilagođen korisnicima - povećava učinkovitost tijeka rada
Otkrijte kako Xero integracija s LiveAgent-om olakšava upravljanje računima, naplatama i fakturama te omogućuje primanje obavijesti o promjenama. Jednostavno integrirajte putem Zapier-a i iskoristite sve prednosti računovodstvene platforme za vaše poslovanje. Počnite već danas s besplatnim probnim razdobljem!
Haraka je otvoreni SMTP poslužitelj napisan u Node.js koji nudi izvrsnu učinkovitost i zaštitu od SPAM-a, idealan za web stranice s velikim prometom. Integrirajte Haraka s LiveAgentom za poboljšanu korisničku podršku i skalabilnost. Isprobajte besplatno i otkrijte kako optimizirati svoju email komunikaciju uz vrhunske performanse i fleksibilnost.