Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Kerio Connect?
Kerio Connect je kompaktno rješenje za suradnju s mogućnostima email poslužitelja. Funkcionira na Windows, Mac OS i Linux platformama. Nudi izbor značajki za suradnju kao što su raspored, upravljanje kontaktima i dijeljeni kalendar. Email je ključni dio ovog integriranog tijeka rada.
Kako možete koristiti Kerio Connect?
Kerio Connect služi kao idealna platforma za suradnju i rješenje za email poslužitelj za mala i srednja poduzeća. Cjenovno je vrlo pristupačan i lak za postaviti, održavati i upravljati, čak i za kompanije s manjim IT timovima. Softver se može postaviti i instalirati za samo 10 minuta i čini vašu komunikaciju sigurom s antivirusom i SPAM filterima. Kerio Connect se može integrirati s LiveAgent help desk sustavom za poboljšane mogućnosti korisničke podrške koje mnogi help deskovi trebaju za efikasno obavljanje posla.
LiveAgent vam može pomoći s većim brojem zadataka korisničke podrške, pokazati svjetlo na kraju tunela i organizirati vašu komunikaciju s klijentima tako da bude efikasnije rješavana. Možete automatizirati zadatke i odgovarati brže sa značajkama kao što su pametne poruke ili predefinirani odgovori. Rangirajte agente po njihovoj izvedbi i koristite značajke gamifikacije za kreiranje naprednog help desk radnog okruženja. Kako bi očuvali razinu energije, agenti mogu pauzirati kako bi se odmorili i koristiti bilješke i oznake kako bi bili u toku kada se vrate.
Help desk značajke nisu samo za email komunikaciju, nego i za ostale komunikacijske kanale. Podignite svoj help desk na nivo više koristeći live chat na vašoj web stranici, potpuno opremljen digitalni pozivni centar, korisnički portal s bazom znanja ili čak mogućnostima za društvene medije. Dodajte Facebook, Twitter, Instagram, WhatsAppi Viber račune i budite tamo gdje vaši klijenti budu.
Svaki kanal je podržan s vlastitim setom značajki koje osiguravaju besprijekorne komunikacijske procedure za svakog agenta. Pogledajte stranicu sa značajkama za svaki od njih i saznajte više o tome što čini LiveAgent moćnim help desk rješenjem za svaku industriju.
Koje su Kerio Connect prednosti?
- Sučelje je lako za korištenje
- Zbirka sigurnosnih značajki
- Lako postavljanje i instalacija
- Poštena cijena
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Kako integrirati Kerio Connect s LiveAgent-om?
Kerio Connect se može integrirati u LiveAgent zahvaljujući opcijama konfiguracije i IMAP/POP3. Možete završiti ovaj proces u samo par minuta. Ovaj postupni vodič će vam pokazati kako integrirati LiveAgent s Kerio Connect-om.
Trebate li prvo instalirati Kerio Connect? Na njihovoj stranici možete naći više informacija, kao i poveznice za preuzimanje i vodiče za konfiguraciju koji će vam pokazati kako ćete ga instalirati. Kad završite s time, pređite na slijedeći korak i nastavite s postavkama integracije.
Jeste li završili sve korake? Ako jeste, idite na vaš LiveAgent račun (ako ga još nemate, započnite besplatnu probu) i kliknite na Konfiguracija > Email > Email računi. Na vrhu odjeljka, kliknite na narančasti gumb Kreiraj i izaberite Ostali s popisa email ponuđača. S liste opcija za integraciju izaberite IMAP/POP3.
Povezivanje Kerio Connect-a u LiveAgent će omogućiti dohvat tiketa. Popunite Kerio Connect detalje u ovom odjeljku. Unesite svoje korisničko ime, lozinku i email adresu. Izaberite vrstu prikupljanja i detalje o poslužitelju. Kada završite, sačuvajte svoje postavke.
Provjerite svoj tiketing sustav i emailove s vaše Kerio Connect adrese. Sada vaši klijenti mogu pristupiti brzoj i pouzdanoj korisničkoj službi kad god je trebaju. Idite na našu stranicu akademije i čitajte članke o pružanju korisničke podrške ili saznajte više o help desk softveru. Kreirajte više integracije koristeći LiveAgent ili pogledajte kratki video obilazak da istražite njegove mogućnosti.
Looking for an easy and efficient way to manage your Kerio Connect email?
With LiveAgent's Kerio Connect integration, you can view and respond to all of your emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently Asked Questions
Što je Kerio Connect?
Jedinstveno komunikacijsko rješenje s email poslužiteljem, Kerio Connect je kompaktno rješenje. Ovaj proizvod je dostupan za Windows, Mac OS i Linux. Dostupne su razne značajke za suradnju, uključujući raspored, upravljanje kontaktima i dijeljene kalendare. Email je važan dio ovog integriranog tijeka rada.
Kako instalirati i konfigurirati Kerio Connect?
Kerio Connect se može lako instalirati putem njihovog čarobnjaka za instalaciju. Za to vam je potrebno samo dobiti poveznicu za preuzimanje s Kerio Connect web stranice i instalirati softver u vaš sustav. Poslije toga možete slijediti ovaj praktični vodič da saznate kako ga konfigurirati.
Koje su prednosti Kerio Connect integracije?
Prednosti su: sučelje proizvoda je lako za korištenje, skup sigurnosnih značajki, lako postavljanje i instalacija, poštena cijena
Kako integrirati Kerio Connect s LiveAgent-om?
Ideite u LiveAgent i ozvorite Konfiguracija > Email > Email računi. Kreirajte novi email i izaberite Ostali. Izaberite IMAP/POP3, popunite podatke i kliknite na Sačuvaj.