Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Kopano?
Kopano ONE je samosmješteno rješenje za email i kalendar i dizajnirano je za mala poduzeća. Kompanija također odvojeno nudi i groupware i softver za videkonferencije. Kopano cilja da bude rješenje za email poslužitelj s lakim pristupom i upravljanjem za sve koji ga trebaju. Dolazi kao web aplikacija, desktop aplikacija te Android i iOS aplikacija. Kopano nudi tri cjenovna plana s poštenim cijenama prikladna za poduzeća svih veličina, tako da možete izabrati jedan od njih bez preplaćivanja.
Kako možete koristiti Kopano?
Kopano cilja na to da bude rješenje za email poslužitelj koje je lako za korištenje, tako da je prikladan za poduzeća koja cijene intuitivni dizajn i jednostavnost. Također je vrlo praktičan jer ima kalendar, bilješke, zadatke i kontakte unutar jednog groupware rješenja. Nadalje, Kopano aplikacije su dostupne za iOS i Android, kao i web aplikacija koja je putem pretraživača dostupna za sve uređaje. Kopano također podržava integracije, što se može pokazati korisnim. Možete i integrirati svoje Kopano email adrese s LiveAgent tiketing sustavom i poboljšati mogućnosti vašeg help deska s namjenskim help desk rješenjem.
LiveAgent-ov tiketing sustav podržava više email računa i različite ponuđače email usluga. Dodatno, sustav vam pruža mogućnost organizacije vaše email prepiske i tako da ste spremni za rješavanje problema klijenata. Onog trenutka kada agent podrške dobije upit od klijenta, upit se pretvara u tiket. Tiketi su dostupni putem univerzalne ulazne pošte koja pohranjuje svu komunikaciju sa svih kanala.
Osigurajte da su svi tiketi usmjereni prikladnim agentima podrške uz pomoć značajki kao što su odjeli i automatska distribucija tiketa. Osim toga, možete koristiti oznake za grupne teme ili postaviti vlastito radno vrijeme kako bi bili sigurni da klijenti znaju kada ste online i možete odgovarati na njihova pitanja. To su samo neke od više LiveAgent značajki koje pomažu osigurati besprijekorno iskustvo.
Korisnički help desk nije samo poboljšan emailom, nego možete integrirati i pozivni centar, live chat widget, opsežnu bazu znanja i račune društvenih medija kao što su Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp i Viber. Provjerite cjelokupnu ponudu LiveAgent značajki koje možete koristiti za pružanje odlične korisničke podrške.
Koje su Kopano prednosti?
- Isplativ email poslužitelj
- Groupware mogućnosti
- Siguran i jednostavan za korištenje
- Podrška za integraciju
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Kako integrirati Kopano s LiveAgent-om?
Kopano se lako može integrirati s LiveAgent-om. Sve se može završiti koristeći LiveAgent konfiguraciju i usluge treće strane vam neće biti potrebne. Možete završiti proces za jako malo vremena, slijedeći korake opisane ispod.
Trebate li prvo postaviti Kopano? Dobijte ga s Kopano stranice klikom ovdje. Možete birati između tri plaćena plana ili prvo testirati softver koristeći demo. Kada postavite vaš Kopano email poslužitelj i dobijete vaš email, nastavite na idući korak.
Kada ste instalirali i konfigurirali Kopano, trebate se prijaviti u svoj LiveAgent račun (aktivirajte besplatnu probu kako bi započeli) i otići na Configuration > Email > Mail Accounts. Zatim trebate kliknuti na narančasti gumb Create i potom izabrati Other. U sljedećem prozorčiću kliknite IMAP/POP3 kao jednu od dvije opcije.
- Jedini korak koji vam je preostao je povezivanje vaše Kopano pošte s LiveAgent-om. Ovaj dio zahtijeva vaše Kopano pristupne informacije. Unesite svoje korisničko ime i lozinku, kao i vašu email adresu i ostale informacije. Izaberite vrstu prikupljanja i unesite informacije o poslužitelju i portovima. Pogledajte druge opcije, kao što je odjel koji će rješavati tikete klijenata poslane na ovu email adresu. Kada ste postavili sve po svojim željama, kliknite Save i gotovi ste.
Integracija je gotova i vaš Kopano email će se povezati s LiveAgent tiketing sustavom i prikupljati vašu komunikaciju. Pretražite i našu akademiju kako bi saznali više o temama povezanim s korisničkom podrškom ili pogledajte video ispod da vidite što još LiveAgent može.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Što je Kopano?
Kopano ONE rješenje za email i kalendar je samosmješteno i dizajnirano za mala poduzeća. Softver za videkonferencije je također dostupan, ali odvojeno. Kopano je dizajniran za pružanje cjenovno pristupačnog rješenja email poslužitelja koje je lako voditi i pristupačno je svima. Možete ga preuzeti kao web aplikaciju, desktop aplikaciju te Android i iOS aplikaciju.
Kako možete koristiti Kopano?
Kako bi ispunili potrebe kompanija koje cijene jednostavnost i intuitivni dizajn, Kopano nudi rješenje za email poslužitelj koje je lako za korištenje. Nadalje, veoma je korisno, jer je ovo groupware rješenje koje uključuje kalendar, bilješke, zadatke i kontakte. Dodatno, Kopano aplikacije su dostupne za iOS i Android, kao i web aplikacija kojoj se može pristupiti koristeći bilo koji uređaj. Kopano se također može integrirati s aplikacijama treće strane. Kopano email adrese se također mogu integrirati u LiveAgent tiketing sustav i koristiti kao help deskovi ako imate namjensko help desk rješenje.
Koje su prednosti Kopano integracije?
Prednosti su: isplativ email poslužitelj, Groupware mogućnosti, siguran i jednostavan za korištenje, podrška za integraciju.
Kako integrirati Kopano i LiveAgent?
Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Email > Mail Accounts. Kliknite na Create > Other > IMAP/POP. Unesite vaše MailServer informacije i kliknite Save.
Otkrijte kako Xero integracija s LiveAgent-om olakšava upravljanje računima, naplatama i fakturama te omogućuje primanje obavijesti o promjenama. Jednostavno integrirajte putem Zapier-a i iskoristite sve prednosti računovodstvene platforme za vaše poslovanje. Počnite već danas s besplatnim probnim razdobljem!