Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Politika privatnosti
Kako bi integrirali Nicereply s LiveAgent-om, slijedite korake ispod.
- Osigurajte administratorska prava za LiveAgent i Nicereply račune
- Potpuni integracijski vodič je ovdje: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Mjerite zadovoljstvo klijenata
Mjerite zadovoljstvo klijenata uz ňNicereply – CSAT anketni alatom izgrađen za LiveAgent. Anketirajte svoje klijente izravno iz LiveAgent-a. Pogledajte podatke o zadovoljstvu klijenata pretvorene u LiveAgent tikete bez napuštanja aplikacije.
Ako imate ikakvih pitanja o Nicereply-u za LiveAgent, pitajte nas na contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kako radi?
Mjerite zadovoljstvo klijenta putem ankete na kraju svakog emaila ili postavite okidač nakon rješavanja tiketa ili chata. Birajte između mjerenja zadovoljstva korisnika, vjerojatnosti za preporuku ili potrebnog truda korisnika. Odgovori se šalju natrag u LiveAgent kao komentari promijenjene vrijednosti polja.
Ključne značajke:
- Mjerite metriku koja je bitna. Izaberite između CSAT-a, NPS-a i CES-a. Kombinirajte ako je potrebno.
- Prilagodite izgled i osjećaj vaših anketa. Promijenite paletu boja, dodajte logo i pitajte dodatna pitanja.
- Birajte ljestvicu rejtinga koja vam odgovara – zvijezde, smješko, palci – odluka je vaša.
- Odlučite kada anketirati vaše klijente. Poslije svake interakcije? Poslije rješavanja tiketa? Koliko brzo? Odmah, poslije sat vremena ili idući dan? Sve je na vama.
- Vidite izvedbu različitih agenata, timova i odjela.
- Iskopajte više uvida s analitikom i njenim značajkama ljestvica, histograma, grafikona trenda i više.
- Pogledajte sve povratne informacije vezane za tiket odmah u LiveAgent-u.
- Ne plaćajte za neodgovorene ankete. Plaćate samo za prave rezultate – odgovore na anketu. Nicereply uživa povjerenje stotina kompanija:
Saznajte više o integraciji LiveAgent-a s Nicereply-om. Započnite besplatni 14-dnevni probni period.
Frequently Asked Questions
Što je Nicereply?
Nicereply je platforma za upravljanje klijentima koja vam pomaže mjeriti zadovoljstvo klijenata, vjerojatnost za preporuku i potrebni trud korisnika kroz prikupljanje povratnih informacija.
Kako možete integrirati Nicereply s LiveAgent-om?
Prvi korak je imati račune za Nicereply i LiveAgent. Drugi korak je integracija. Imamo detaljni vodič za Nicereply integraciju.
Sipcall nudi inovativna VoIP rješenja za poslovne potrebe s virtualnim telefonskim sustavima i certificiranim SIP računima. Integrirajte se jednostavno s LiveAgent pozivnim centrom i iskoristite bogate funkcionalnosti za poboljšanje korisničkog iskustva. Poslujemo od 2005. i nudimo švicarske telefonske brojeve i višejezičnu podršku. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoj pozivni centar uz Sipcall i LiveAgent!
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!