Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Optimal Call?
Optimal Call je slovački pružatelj VoIP i komunikacijskih usluga. Nude usluge kompanijama i individualnim klijentima iz Slovačke i Češke. Osim glasovnih poziva, Optimal Call nudi mogućnost kupnje ekskluzivnih brojeva telefona koje je jednostavno zapamtiti, na temelju različitih geografskih lokacija.
Druge usluge uključuju pozivni centar, zajedničku vezu s drugim kompanijskim sustavima kao što su telefonske mreže CRM, SIP Trunking i CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Kako mogu koristiti Optimal Call s LiveAgent-om?
Ako tražite pružatelja VoIP usluge, Optimal Call može obrađivati internetske pozive i dati vam telefonski broj. Možete dodati ovaj broj telefona u LiveAgent kako biste napravili službu za korisnike na više kanala s pozivnim centrom.
Kada dodate svoj broj u LiveAgent, možete ga početi koristiti u svojstvu svog glavnog softvera za pozivni centar. LiveAgent nudi mnogo značajki za olakšavanje vaših radnih tokova te olakšava upravljanje pozivima korisnika, zahvaljujući značajkama pozivnog centra i automatizaciji.
Koliko stoji integracija Optimal Call s LiveAgent-om?
Iako je Optimal Call usluga koja se plaća s posebnim tarifama, integracija s LiveAgent-om ne stoji ništa dodatno. Možete besplatno dodati svoj Optimal Call broj telefona u LiveAgent službu za korisnike i početi s pozivima.
Koje su prednosti korištenja Optimal Call?
- Pristupačne cijene tarifa
- Mnogo usluga za pojedince i kompanije
- Ekskluzivni brojevi telefona koji se lako pamte
- CPBX i SIP veze
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Kako mogu integrirati Optimal Call s LiveAgent-om?
Optimal Call je već uključen u vaš LiveAgent račun, stoga nema potrebe ni za aktivacijom dodataka ni stvaranjem integracija s uslugama treće strane. Dodajte svoj Optimal Call broj i počnite pozivati. Ovako ćete to uraditi.
- Trebat će vam vaše Optimal Call korisničko ime, lozinka i broj telefona. Prijavite se u svoj Optimal Call račun ili napravite novi. Primit ćete e-poštu sa svojim novim korisničkim imenom, lozinkom i brojem telefona nakon završetka registracije.
- Informacije možete pronaći i u dijelu profila svog Optimal Call računa. Pripremite informacije za sljedeće korake.
- Otvorite svoj LiveAgent račun i idite na Configuration > Call > Numbers narančasti gumb kako biste dodali novi broj u LiveAgent i odaberite Optimal Call s popisa pružatelja VoIP usluge.
- Unesite svoje korisničko ime, lozinku i Optimal Call broj u sljedećem odjeljku. Broju možete dati i naziv, odabrati predbroj za biranje vanjskih brojeva, odjel koji će obrađivati pozive s ovog broja i upaliti snimanje poziva. Kada završite, kliknite na Add na dnu prozora.
Vaš Optimal Call broj telefona je sada spojen s LiveAgent-om te možete početi uspostavljati i primati pozive. Želite li saznati više o LiveAgent-u? Pogledajte video kako biste vidjeli koje mogućnosti nudimo.
Frequently Asked Questions
Što je Optimal Call?
Optimal Call je slovački pružatelj VoIP i komunikacijskih usluga. Nudi usluge za korisnike u Slovačkoj i Češkoj.
Koliko stoji integracija Optimal Call u LiveAgent-u?
Intergracija s Optimal Call je uključena u tarifu i nema dodatnih troškova. Možete dodati svoj broj i početi s pozivima bez dodatnog plaćanja.
Kako mogu integrirati Optimal Call s LiveAgent-om?
Optimal Call je ugrađen u LiveAgent te nema potrebe ni za dodacima ni uslugama treće strane. Sve što trebate uraditi jest dodati svoj broj i unijeti neke informacije o računu. Idite na Configuration > Call > Numbers u LiveAgent-u Napravite novi broj i odaberite Optimal Call kao svog pružatelja VoIP usluge Unesite svoje korisnično ime, lozinku, broj i ostale pojedinosti Kliknite na Add i gotovi ste
Sipcall nudi inovativna VoIP rješenja za poslovne potrebe s virtualnim telefonskim sustavima i certificiranim SIP računima. Integrirajte se jednostavno s LiveAgent pozivnim centrom i iskoristite bogate funkcionalnosti za poboljšanje korisničkog iskustva. Poslujemo od 2005. i nudimo švicarske telefonske brojeve i višejezičnu podršku. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoj pozivni centar uz Sipcall i LiveAgent!