OptiTELECOM integration
Što je OptiTELECOM?
OptiTELECOM jdjeluje od 2008. Fokusirani su na IP rješenja, prvenstveno na virtualne telefonske centrale i IP telefone.
OptiTELECOM neprestano nastoji ponuditi najinovativnija, ali stabilna rješenja za naše kupce, spektakularnom kombinacijom komercijalnih i tehničkih funkcija kako bi uvijek ponudio najbolja rješenja.
Imaju specijalizirani tim za tehničku podršku dostupan 24 sata dnevno kako bi podržao rad virtualne telefonske centrale vaše tvrtke, jer je poslovanje vašeg poslovanja naša briga.
Uslugu virtualne telefonske centrale, kao i povezane komunikacije, pruža nacionalni referentni operater koji je uredno registriran i ovlašten za rad u Portugalu.
Kako ga vi možete koristiti?
Ako tražite VoIP pružatelja usluga za povezivanje s vašim LiveAgent pozivnim centrom, OptiTELECOM je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i tickete, dok će OptiTELECOM osigurati ostalo. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje početnog pozivnog centra. Možda će vam trebati drugi hardver ako kasnije želite poboljšati kvalitetu poziva.
Kako možete iskoristiti LiveAgent call centar?
LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih značajki. Na primjer, možete stvoriti prilagođena IVR (interaktivni glasovni odgovor) stabla , koja će automatski usmjeravati vaše klijente do pravih odjela i agenata.
Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i stvara ugodno iskustvo za vaše kupce. Sve što trebaju učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako bi bili povezani s pravom osobom za taj posao.
Je li se vaš kupac slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva kako biste usmjerili kupca do jednog od kolega i uštedite im vrijeme.
S teškoćom se prisjećate što su rekli vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite ticket i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na pozive kupaca.
Želite više informacija o značajkama našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu značajki Call Center-a koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent-ovog pozivnog centra.
Kako integrirati OptiTELECOM VoIP s LiveAgent-om?
Ako želite kreirati vaš LiveAgent pozivni centar sa OptiTELECOM kao vašim VoIP pružateljem, slijedite ovaj jednostavan vodič.
- Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na narančasto Create dugme u vrhu.
- Odaberite OptiTELECOM s liste VoIP partnera
- Unesite ime i broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj broj prefiksa. Također možete potvrditi ili poništiti opciju za snimanje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Add na dnu.
Telefonski je broj u LiveAgent-u i spreman za upotrebu. Ako želite, možete dodati više OptiTelecom telefonskih brojeva ili brojeve drugih pružatelja VoIP usluga.
Doznajte više o LiveAgent-ovom Call centar softveru
Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, posjetite LiveAgent akademiju za više informacija u vezi s pozivnim centrima i drugim temama iz svijeta korisničke podrške.
Zanima vas što još LiveAgent može učiniti? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Što je OptiTELECOM?
OptiTELECOM je portugalski VoIP operator koji djeluje od 2008. Fokusirani su na IP rješenja, prvenstveno na virtualne telefonske centrale i IP telefone.
Koliko košta integracija OptiTELECOM-a u LiveAgent?
LiveAgent je već integrirans OptiTELECOM-om. Samim time, integracija je besplatna, ali imajte na umu kako OptiTELECOM naplaćuje svoje usluge.
Kako možete implementirati OptiTELECOM VoIP broj unutar LiveAgent-a?
Kako smo i prethodno spomenuli, OptiTELECOM je već dio LiveAgent-a. Jednostavno se prijavite i pratite korake ispod: 1. Idite na Configurations > Call > Numbers > OptiTELECOM 2. Dodajte VoIP broj i počnite ga koristiti odmah.