Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Politika privatnosti
Što je Sinch?
Sinch je globalni VoIP pružatelj usluga koji nudi bogate opcije korisničke komunikacije. Može rješavati globalne glasovne pozive klijenata, podatkovne pozive, te čak i video pozive. Slanje teksta nije izostavljeno. Možete upravljati tekstualnim porukama, SMS-ovima, te čak i Facebook Messenger i Instagram koristeći API.
Sinch vam daje izbor između različitih brojeva kao što su virtualni dugi brojevi, kratki kodovi i besplatni brojevi. Sinch također nudi odlične dodatne značajke kao što su flash calling verifikacija te verifikacija putem glasa ili SMS-a. Njegova rješenja su prikladna za upotrebu u više industrija – zdravstvo, financije, maloprodaja, putovanja i mediji, da navedemo samo neke od njih.
Kako vi možete koristiti Sinch?
Koristite Sinch kao pružatelja VoIP usluge i obraćajte se svojim klijentima iz ujedinjenog višekanalnog tiketing sustava u kojem možete pratiti svaki komunikacijski kanal. Sinch je odličan dodatak za vaš LiveAgent pozivni center. Iskoristite Rest API integraciju s LiveAgent-om da preusmjerite sve pozive koji dolaze na vaš Sinch broj u LiveAgent-ov pozivni centar.
LiveAgent vam može pomoći rješavati razgovore s klijentima i pružiti najbolju korisničku uslugu. Naš pozivni centar je povezan s ostalim kanalima, što znači da možete riješiti sve što vam klijenti zadaju i pratiti sve upite s jednog mjesta.
Pozivni centar je također podržan odličnim značajkama kao što su prilagođena IVR arhitektura prilagođeni chat gumbi, neograničeno snimanje poziva ili automatski poziv natrag. Pogledajte puni popis značajki pozivnog centra.
Koje su prednosti korištenja Sincha?
- Raznovrsne i korisne značajke
- Nudi rich texting i video pozive
- Koristan u širokom rasponu industrija
- Opcije API verifikacije
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Je li LiveAgent integracija sa Sinchom besplatna?
Integracija sa Sinchom je uključena u jednom od planova, tako da nema dodatnih plaćanja. Možete jednostavno povezati svoj Sinch broj s LiveAgent-om i početi rješavati korisničke pozive.
Kako mogu integrirati Sinch u LiveAgent?
Sinch integracija je jednostavna zahvaljujući ugrađenom pluginu. Sve što trebate je unijeti informacije u LiveAgent. Slijedite vodič ispod da saznate kako.
- Idući korak je ući u svoj Sinch račun i otvoriti odjeljak Aplikacije u lijevom panelu. Kliknite na Kreiraj novu aplikaciju. Dajte joj naziv i kratki opis. Kada završite, moći ćete vidjeti novu aplikaciju u popisu aplikacija.
- Kliknite na aplikaciju da bi je konfigurirali i idite na odjeljak Glas i video, Izaberite Povratni URL za SIP ponovno pozivanje i unesite Host podatke iz prvog koraka u ovom formatu: ” sip:{number}@your.asterisk.host “.
Dodijelite Sinch broj koji vam je dostupan za ovu aplikaciju i kliknite na Ažurirajte postavke videa i glasa. Ako još nemate Sinch broj, možete ga i iznajmiti.
- Sada kreirajte drugu aplikaciju i dajte joj naziv. Iskoristite Key i Secret ove aplikacije za SIP autentifikaciju u LiveAgent-u. Također ćete trebati vaše Sinch korisničko ime i šifru za iduće korake.
- Otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija> Pozivi> Brojevi. Kliknite na narančasti gumb za Kreirati novi broj. U novom prozoru nađite i odaberite Sinch s liste VoIP pružatelja usluge.
- Zadnji korak je konfiguracija integracije. Unesite vaše Sinch korisničko ime, šifru i telefonski broj, kao i Key i Secret iz drugog koraka. Također možete izabrati odjel na koji će se podaci preusmjeravati, imenovati broj i dati mu prefiks. Kada ste gotovi, kliknite na Dodaj i vaš Sinch broj će biti povezan s LiveAgent-om.
Uspješno ste integrirali Sinch s LiveAgent-om. Slobodno pogledajte našu stranicu značajki poziva da vidite kako najbolje iskoristiti LiveAgent pozivni centar. Također bacite pogled na naše stranice Akademije kako bi vidjeli savjete i trikove za telefonsku podršku.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Koliko Sinch košta?
Sinch integracija za LiveAgent je uključena u jednom od planova, tako da nema dodatnih plaćanja i možete je početi slobodno koristiti.
Što je Sinch?
Sinch je VoIP pružatelj usluga s globalnim korisničkim glasovnim pozivima, podatkovnim pozivima, te čak i video pozivima. Oni pružaju svoje usluge diljem svijeta.
Kako mogu koristiti Sinch s LiveAgentom?
Koristite ga da povežete svoj Sinch broj u LiveAgent i postavite svoj korisnički pozivni centar.
Otkrijte besplatnu integraciju Swan VoIP usluga s LiveAgentom i poboljšajte korisničko iskustvo. Swan, slovački telekom operator, nudi VoIP usluge diljem Europe. Pridružite se bez dodatnih troškova ako ste all-inclusive korisnik LiveAgent-a. Isprobajte našu 14-dnevnu probu i unaprijedite svoju produktivnost već danas!
Sipcall nudi inovativna VoIP rješenja za poslovne potrebe s virtualnim telefonskim sustavima i certificiranim SIP računima. Integrirajte se jednostavno s LiveAgent pozivnim centrom i iskoristite bogate funkcionalnosti za poboljšanje korisničkog iskustva. Poslujemo od 2005. i nudimo švicarske telefonske brojeve i višejezičnu podršku. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoj pozivni centar uz Sipcall i LiveAgent!