TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je TeleCube?
TeleCube je VoIP platforma koja nudi pokrivenost u preko 50 zemalja. Može biti kategoriziran kao globalni operator VoIP usluga. Prema TeleCube-u, njihov je cilj pružiti telefonske usluge kojima se lako upravlja, a istovremeno štede proračun za svaku tvrtku.
LiveAgent i TeleCube su VoIP partneri. Kao rezultat toga, možete koristiti TeleCube u LiveAgent-u i u konačnici poboljšati podršku Vašeg call centra kao i korisničko iskustvo.
Kako možete koristiti TeleCube?
Koristite TeleCube kako bi Vam pružio VoIP usluge za Vaš call centar. LiveAgent Vam može pomoći u rješavanju svih potreba Vašeg call centra, kao što su pohranjivanje povijesti razgovora s korisnicima, IVR kanali i još mnogo toga. Pogledajte video ispod kako biste vidjeli sve mogućnosti LiveAgent call centra ili pročitajte našu call centar stranicu značajki.
Koliko košta integracija TeleCube-a s LiveAgent-om?
LiveAgent Vam neće naplatiti nikakve dodatne naknade za korištenje TeleCube-a kao Vašeg VoIP pružatelja usluga. Međutim, trebati će Vam aktivna pretplata na TeleCube da biste koristili njihove usluge. Za dodatne informacije o cijenama otiđite na TeleCube’s web stranicu.
Koje su prednosti korištenja TeleCube-a?
- Besplatna VoIP TeleCube integracija u LiveAgent-u
- Velika raznolikost aplikacija i značajki
- Podržava i Poljske i svjetske brojeve
- Planovi s plaćanjem unaprijed ili pretplatom
- Niske cijene
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Kako integrirate TeleCube s LiveAgent-om?
Integriranje TeleCube-a s LiveAgent-om jednostavan je postupak. Slijedite ovaj vodič za postavljanje kako biste saznali kako postaviti TeleCube ili pogledajte video vodič za objašnjenje koji možete naći ispod.
- Otvorite TeleCube račun – besplatno je. Ako ga već imate, prijavite se na svoj račun.
- Kada ste na svom TeleCube računu, idite na glavni izbornik. Kliknite na Brzi pristup > Tradicionalni brojevi > Upravljanje brojevima.
- Na dnu stranice kliknite na Number Purchased. Uredite Redirect to dio i odaberite svoj SIP account.
- Ponovno se pomaknite kroz glavni izbornik i idite na Brzi pristup > SIP Računi (Extensions). Otvorite Moj SIP Račun i kliknite na zupčanik, zatim idite na SIP Postavke. Trebali biste biti na ekranu na kojem imate svoj Login (Auth ID) i Password.
- Otvorite svoj LiveAgent račun i idite na Konfiguracija > Poziv > Brojevi poziva i kliknite na narančasti gumb kako biste stvorili novi broj. Odaberite TeleCube sa liste VoIP pružatelja usluga. Nakon toga upišite svoje korisničko ime, šifru, i broj (u internacionalnom mode-u +48). Možete također izabrati odjel kojem će se prosljeđivati pozivi i opciju za snimanje poziva. Kliknite na Dodaj i završili ste.
Znatiželjni ste da saznate što još LiveAgent može činiti? Pogledajte video ispod ili pregledajte našu stranicu značajki da sve vidite.
Frequently Asked Questions
Što znači VoIP?
VoIP je kratica za “Voice over Internet Protocol”. To znači da možete upućivati pozive i odgovarati na njih putem interneta, te stvoriti virtualni call centar samo sa Vašim laptopom ili telefonom.
Što je TeleCube?
TeleCube je telekomunikacijska tvrtka koja svojim korisnicima nudi VoIP brojeve. Pružaju pokrivenost u preko 50 zemalja i pomažu mnogim call centrima da stvore veze za pružanje podrške korisnicima.
Koliko košta integracija TeleCube-a u LiveAgent?
U LiveAgent-u ne postoji naknada za integraciju VoIP-a. Međutim, TeleCube svoje usluge naplaćuje neovisno o LiveAgent-u.
Povežite Teletek VoIP s LiveAgentom za poboljšano korisničko iskustvo i povećanje produktivnosti. Isprobajte besplatnu integraciju koja omogućuje jednostavno upravljanje pozivima i podršku putem e-maila i korisničkog portala. Prijavite se za besplatni probni period i otkrijte prednosti Teletek VoIP-a.