TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TelefonBG Politika privatnosti
Što je TelefonBG?
TelefonBG je VoIP pružatelj usluga za help desk-ove. Pruža tvrtkama brojeve telefona, statistike poziva, govornu poštu s brojevima iz preko 60 zemalja. TelefonBG ima velik broj značajki, podržanih uređaja i alata koji će Vam olakšati pozivanje.
Kako ga možete koristiti?
Pomaže LiveAgent call centrima da implementiraju telefonsku komunikaciju u sustav za tiketing stream. Ovu uslugu možete koristiti s našim gumbom za poziv kako biste omogućili veću interakciju s korisnikom putem telefonskih poziva.
Jednostavno postavite gum za poziv na svoju web stranicu, postavite Vaš call centar softver s TelefonBG-om i počnite zvati, odgovarati na pozive, prikupljati povratne informacije i pretvarati pozivatelje u korisnike koji plaćaju.
Call centar moćan je alat za Vaše agente i izvrstan dodatak Vašem help desk-u zajedno s drugim kanalima poput live chat-a, email-a, Facebook-a ili baze znanja.
Prednosti
- Poboljšano upravljanje povratnim informacijama pomoću poziva i gumba za poziv
- Poboljšajte svoj tijek rada s jedinstvenim rješenjem za upraljanje pozivima
- Poboljšajte mogućnosti s LiveAgent-ovim neograničenim snimanjima poziva
- Uključite telefonsku komunikaciju u tikete
Kako integrirati TelefonBG s LiveAgent-om?
Za TelefonBG dostupna je izvorna integracija, tako da nema potrebe za aplikacijama trećih strana koje bi obavljale proces. Otvorite dashboard i slijedite ovaj vodič za integraciju.
Idite na Konfiguracija > Poziv > Brojevi Pronađite i kliknite narančasti “Create” gumb u gornjem odjeljku da biste dodali broj.
Otvoriti će se novi prozor s VoIP pružateljima usluga. Na popisu pronađite TelefonBG i kliknite.
Sada morate ispuniti svoje podatke za prijavu i ostale informacije, kao što su broj, prefiks za biranje broja, i odjel među ostalim. Kada završite, kliknite Dodaj.
Završili ste. Integracija i telefonski broj su postavljeni i možete ih početi koristiti sada.
Jeste li još uvijek znatiželjni o mogućnostima našeg call centra? Pogledajte video ispod.
Frequently Asked Questions
Što je TelefonBG?
TelefonBG je Bugarski VoIP pružatelj usluga s podrškom u više od 60 zemalja. Koriste ga call centri kako bi pružili mogućnosti pozivanja prodajnim timovima, korisničkoj podršci ili drugim timovima.
Mogu li integrirati TelefonBG s LiveAgent-om?
Da, možete. LiveAgent ima izvornu integraciju dostupnu u All-Inclusive paketu za korisnike koji odaberu TelefonBG kao svog VoIP pružatelja usluga. Postupak integracije je jednostavan i traje samo nekoliko minuta. 1. Idite na LiveAgent konfiguraciju i postavke poziva 2. Stvorite novi broj i odaberite TelefonBG kao svoju VoIP uslugu 3. Kliknite na Spremi
Je li integracija TelefonBG s LiveAgent-om besplatna?
Ne morate plaćati dodatno da biste integrirali TelefonBG s LiveAgent-om ako ste odabrali All-Inclusive paket.
Integrirajte WhatsApp s LiveAgent-om i poboljšajte komunikaciju s klijentima! Naša integracija omogućuje brzo i učinkovito odgovaranje na poruke iz vaše upravljačke ploče, povećavajući zadovoljstvo klijenata i optimizirajući radne tokove. Isprobajte našu besplatnu integraciju i pružite izvrsnu korisničku uslugu već danas!