Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je Toky?
Toky je usluga pozivnog centra, poslovnog telefonskog sustava i VoIP usluga. Koristi se za upravljanje pozivnim centrima.
Kako ga vi možete koristiti?
Nećete propustiti novi pozive, govornu poštu i tekstualne poruke jer ćete o njima biti obaviješteni na nadzornoj ploči LiveAgent-a. Također možete upravljati kontaktima, stvarati razgovore i slati tekstualne poruke.
Prednosti
- Call centar podrška za vaš help desk
- Budite informirani o svim pozivima, porukama i govornoj pošti bez prebacivanja između aplikacija
- Šaljite poruke putem nadzorne ploče
Ako želite saznati više o tome kako softver za pozivne centre radi, pogledajte videozapis u nastavku.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Što je Toky?
Toky je tvrtka za sustav cloud telefonije od 2014. S Toky-em možete lako dobiti vlastiti VoIP (Voice over Internet Protocol) za nekoliko minuta.
Kako možete iskoristiti Toky integraciju s LiveAgent-om?
Toky integracija omogućuje vam primanje obavijesti o svim novim pozivima i porukama odmah u LiveAgent-u. Kao rezultat toga, vaša korisnička služba/podrška može se učinkovito nositi s upitima kupaca i pružiti izvrsno korisničko iskustvo. Štoviše, možete upravljati podacima o kontaktima s kupcima, kao i stvarati razgovore sa svima njima iz LiveAgent-a.
Tražite alternativu za Novocall?
Tražite li moćniju alternativu za Novocall? LiveAgent je vaše sve-u-jednom rješenje za komunikaciju putem e-pošte, chata uživo, društvenih medija i pozivnog centra, s preko 175 značajki i 40 integracija. Isprobajte besplatno i unaprijedite korisničku podršku brzinom munje!