Twitter integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (sada poznat pod nazivom X) je društvena mreža i stranica za mikroblogove koju koriste milijuni ljudi diljem svijeta. Korisnici komuniciraju putem kratkih poruka odnosno tweetova (objava), u kojima mogu podijeliti tekst i druge medije kako bi ostvarili interakciju sa svojim pratiteljima. To je izvrsna platforma za brzo širenje informacija, upoznavanje s aktualnim događajima, dosezanje nove publike, traženje povratnih informacija, doprinošenje diskusijama i izražavanje vlastitog mišljenja.
Twitter (X) također koriste tvrtke za promoviranje svojih proizvoda, interakciju s korisnicima ili pružanje podrške kupcima. Može povećati korisničko zadovoljstvo, a vaši agenti mogu pomoći kupcima u stvarnom vremenu, umjesto da se fokusiraju samo na e-poruke ili telefonske pozive.
Integracija LiveAgent-a s Twitterom (X-om) olakšava tvrtkama praćenje spominjanja branda i ključnih riječi, odgovaranje na upite korisnika i nadzor javnih spominjanja. Nakon integracije Twittera (X-a), poštanski sandučić vašeg tima pratit će tweetove (objave) s vašeg računa.
Zašto je korisnička podrška putem Twittera (X-a) važna?
Twitter (X) ima više od 187 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Mnogi od njih koriste Twitter (X) za dijeljenje svojih mišljenja o proizvodima i tvrtkama, postavljanje pitanja i pružanje povratnih informacija dijeleći pozitivna i negativna iskustva.
Budući da se Twitter (X) smatra kanalom koji je stalno aktivan, korisnici očekuju da budu primijećeni na platformi kada pokušavaju kontaktirati tvrtku. Često se tvrtke koje ne reagiraju odmah ili na način koji je zadovoljavajući za kupca suoče s javnim negodovanjem.
Zbog prirode Twittera (X-a), ova se negativna iskustva mogu proširiti poput šumskog požara jer se tisuće ljudi poistovjećuju s njima. Zato je od iznimne važnosti biti aktivan na Twitteru (X-u) i vješt u pružanju proaktivne korisničke podrške.
Kako funkcionira?
Kako biste bili obaviješteni o svakom tweetu (objavi) upućenom vama, morat ćete koristiti napredni softver za korisničku podršku na društvenim mrežama kao što je LiveAgent.
Koristeći našu integraciju s Twitterom (X-om), možete pratiti svoj brand i pravovremeno odgovoriti na tweetove (objave) i komentare koji zahtijevaju vašu reakciju. Sustav će vas obavijestiti i pretvoriti svaki tweet (objavu) koji sadrži vaše praćene ključne riječi, komentare i spominjanja u tiket.
Što možete učiniti s integracijom Twittera (X-a)?
- Pratite spominjanja branda i ključne riječi
- Postavite jednostavne pojmove za pretraživanje te pratite i arhivirajte sve tweetove koji sadrže te pojmove u vašoj bazi podataka
- Pratite sva spominjanja vašeg branda u stvarnom vremenu
- Nadzirite društvene mreže svog branda u stvarnom vremenu
- Povežite nekoliko Twitter (X) računa
- Odgovarajte na tweetove (objave), komentare i spominjanja s jednog mjesta
- Jednostavno kategorizirajte i pretražujte vašu komunikaciju na Twitteru (X-u) i komentare kupaca
- Automatski zabilježite javna spominjanja kao tikete
Kako to izgleda/funkcionira u praksi?
Kako integrirati Twitter (X) s LiveAgent-om?
LiveAgent nudi izvornu integraciju s Twitterom (X-om), koja je dostupna u pretplatničkom planu Large. Međutim, ako imate plan pretplate Small ili Medium, još uvijek možete dodati ovu značajku svom arsenalu za korisničku podršku uz dodatnu naknadu. Kako biste saznali više o integraciji LiveAgent-a i Twittera (X-a), jednostavno slijedite korake u nastavku.
Napomena: Da biste integrirali svoj LiveAgent račun s Twitterom (X-om), prvo morate imati Twitter (X) račun razvojnog programera za pristup Twitter API v2 i stvoriti Twitter (X) aplikaciju.
Prijavite se u svoj Twitter (X) račun i posjetite developers.twitter.com → idite na portal za razvojne programere u izborniku.
- Ako nemate račun razvojnog programera, morate ga izraditi.
Nakon registracije ili prijave, vidjet ćete sve svoje Twitter aplikacije na stranici upravljačke ploče. Za izradu novog projekta odaberite “+ Stvori projekt” ili idite na Projekti i aplikacije → Pregled u izborniku.
Nastavite s postupkom izrade projekta i aplikacije te na posljednjem zaslonu “Ovdje su vaši ključevi i tokeni” kopirajte i spremite API ključ i tajni API ključ. Kasnije će vam biti potrebni za integraciju → zatim kliknite na gumb “Postavke aplikacije“.
U postavkama aplikacije, kliknite na “Postavi” unutar odjeljka za provjeru autentičnosti korisnika.
Na stranici s postavkama za Autentifikaciju korisnika ispunite sva potrebna polja:
Dozvole aplikacije – Čitanje i pisanje
Vrsta aplikacije – Web aplikacija, automatizirana aplikacija ili bot
URL povratnog poziva / URL preusmjeravanja – URL vašeg LiveAgent računa
URL web stranice – URL web stranice vaše tvrtke
Spremite konfiguracijski obrazac → prikazat će se ID klijenta i Tajne vjerodajnice klijenta → kliknite na “Gotovo”.
Sada kada ste postavili svoju Twitter (X) aplikaciju, možete je povezati s vašim LiveAgent računom. U LiveAgent računu idite na Konfiguracija → Twitter → Postavljanje aplikacije.
Zalijepite vrijednost API ključa u polje Korisnički ključ, a vrijednost tajnog API ključa u polje Tajni korisnički ključ → i kliknite na Spremi. Vaša Twitter aplikacija sada je integrirana s LiveAgent računom. Sljedeći korak je povezivanje vašeg Twitter (X) računa s LiveAgent računom.
Sada pogledajmo kako povezati vaše Twitter (X) i LiveAgent račune:
Idite na svoj LiveAgent račun → otvorite stavku Konfiguracija → kliknite na Twitter → Twitter računi → Dodaj Twitter račun
Prvo treba omogućiti Twitter. To možete učiniti klikom na narančasti gumb u odjeljku. LiveAgent će se ponovno pokrenuti nakon toga.
Prikazat će se novi prozorčić → prijavite se u svoj Twitter (X) račun unosom korisničkog imena i lozinke → kliknite na “Autoriziraj aplikaciju” kako biste LiveAgent-u omogućili pristup i dopustili mu da obradi vaše podatke → prozorčić će se nakon toga automatski zatvoriti.
- Vaš Twitter (X) račun je povezan i trebao bi biti dostupan u odjeljku.
Da biste počeli primati tweetove (objave) i komentare te odgovarati na njih, kliknite na “gumb Uredi” (ikonu olovke) → omogućite opciju “Ako je označeno, LiveAgent će čitati tweetove i pretvoriti ih u tikete”.
Osim toga, možete definirati specifične parametre za dodatne tweetove (objave) koje želite pratiti. Kliknite na “Dodaj novi upit” i prilagodite koje tweetove (objave) želite pretvoriti u tikete.
- I gotovi ste! Slobodno provjerite svoj ulazni pretinac za tiketiranje. Tamo biste trebali vidjeti svoje tweetove (objave) i odgovore vaših pratitelja.
Zašto je ova integracija toliko vrijedna?
Poboljšano korisničko zadovoljstvo i lojalnost brandu
S našom integracijom, više nećete morati pratiti svoje Twitter (X) račune i mobilne uređaje poput sokola. Moći ćete se s lakoćom pridružiti postojećim razgovorima.
Sudjelujući u diskusijama koje vaši kupci vode o vama ili vašim konkurentima, pokazat ćete da vam je stalo i da slušate što imaju za reći.
Štoviše, sa svim prošlim Twitter (X) tiketima pohranjenim u arhivu, možete jednostavno impresionirati svoje klijente znanjem o njihovim prijašnjim upitima, pojedinostima o kupnjama i još mnogo toga. Na taj način možete povećati njihovu odanost vašem brandu i poboljšati životnu vrijednost i zadovoljstvo kupaca.
Brže rješavanje problema
Pružanje izvrsnog proizvoda po dobroj cijeni više nije dovoljno. Kupci očekuju personaliziranu podršku i brze odgovore na svoja pitanja/probleme. Ako vam se kupci obrate putem Twittera (X-a), ali ne dobiju odgovor u roku od sat vremena, veća je vjerojatnost da će otići i podijeliti svoje negativno iskustvo na internetu.
S LiveAgent-om možete svojim klijentima dati ono što traže. Naš help desk softver obavijestit će vas svaki put kada primite novi Twitter (X) tiket, što će vam omogućiti da lako odgovorite na sva pitanja korisnika i osigurati da nijedna poruka ne ostane neodgovorena.
Bolja radna učinkovitost
Također možete povećati učinkovitost svojih agenata upotrebom LiveAgent-a za odgovaranje na pitanja kupaca. Evo kako:
- Vaši agenti neće morati stalno nadzirati više računa i uređaja
- Vaše agente neće ometati njihovi Twitter (X) feedovi
- Vaše agente neće ometati sve veći broj obavijesti
- Vaši će agenti moći upravljati s više poslovnih računa istovremeno
Snažnija prisutnost branda
Kada ljudi pregledavaju vaš Twitter (X) feed, velike su šanse da istražuju vaš brand, kao i proizvode ili usluge koje nudite. Zašto ih ne biste pridobili tako što ćete pokazati da na sva pitanja kupaca odgovarate pravovremeno i s dozom elana?
Bolja sigurnost, manje povreda podataka
Osim toga, LiveAgent cijeli proces čini sigurnijim tako što pohranjuje sve Twitter (X) tikete u dijeljeni univerzalni pretinac kojem mogu pristupiti autorizirani agenti podrške. To znači da više ne morate brinuti o:
- Dijeljenju vaših podataka za prijavu s nekoliko zaposlenika
- Tome da ostanete prijavljeni na javnim uređajima
- Gubitku uređaja na kojima ste prijavljeni u svoj Twitter (X) račun
Otkrijte naš nedavni članak koji predstavlja uzbudljivu najavu Twitter integracije i kako ovo novo rješenje osigurava glatku upotrebu i omogućuje vam da nastavite uspješno koristiti integraciju Twittera za korisničku podršku!
Konkurentska prednost
Iako podrška putem Twittera (X-a) postaje sve popularnija, brojne tvrtke je još uvijek ne pružaju. Steknite konkurentsku prednost već danas jednostavnim povezivanjem svog Twitter (X) računa s LiveAgent-om.
Jeste li spremni isprobati našu Twitter (X) integraciju?
Prepustite nama brigu o zahtjevnim stvarima kako biste se vi mogli usredotočiti na pružanje besprijekorne i pouzdane podrške svojim kupcima. Započnite svoje besplatno 30-dnevno probno razdoblje danas. Kreditna kartica nije potrebna.
Frequently Asked Questions
Što je integracija Twittera unutar LiveAgent-a?
Twitter integracija stvara novi tiket svaki put kad vas se spomene u tweetu. Kao rezultat toga, uvijek možete stupiti u kontakt s kupcima i biti u toku s novostima putem jednog sučelja.
Kako integrirati Twitter s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u svoj LiveAgent račun 2. Kliknite na Konfiguracije 3. Pronađite Twitter -> Twitter računi-> Dodaj Twitter račun 4. Poveži 5. Kliknite Uredi i označite okvir Status
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Otkrijte besplatne predloške za korisničku službu na društvenim medijima s unaprijed pripremljenim odgovorima za brže rješavanje klijentovih upita. Poboljšajte povjerenje u svoj brend uz savjete i najbolje prakse za učinkovitu komunikaciju. Isprobajte savršene alate i predloške za personalizirane odgovore koji štede vrijeme i optimiziraju vašu uslugu.
Help desk značajke za društvene mreže
LiveAgent nudi help desk za društvene mreže. Unaprijedite svoju uslugu Instagram, Facebook, Twitter i Viber integracijama u LiveAgent.
Recite zbogom nejasnoćama uz softver za interakciju s korisnicima
Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.