WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je WhatsApp?
WhatsApp je jedna od najpopularnijih platformi za slanje poruka na tržištu. Omogućuje korisnicima da obavljaju pozive, šalju poruke i dijele datoteke zahvaljujući pristupu mobilnoj internetskoj mreži. Aplikacija je besplatna za iOS, Android, Windows, Mac OS i također je dostupna kao web aplikacija putem preglednika. Ima svoje mjesto kao potrošačka aplikacija i kao poslovna aplikacija.
Naša WhatsApp integracija vam omogućuje integriranje vašeg WhatsApp računa u LiveAgent tiketing sustav i njegovo korištenje kao jednog od kanala za komunikaciju s vašim klijentima. Odgovaranje na poruke klijenata u WhatsApp-u je brz i učinkovit način za obrađivanje upita klijenata i pružanje praktične korisničke usluge svakom klijentu. Ova integracija je dostupna za korisnike koji imaju Twilio VoIP i 360dialog.
Kako možete koristiti WhatsApp integraciju?
LiveAgent se povezuje s vašim WhatsApp računima i integrira ih u help desk sustav. Zatim prikuplja sve dostupne WhatsApp razgovore i pretvara ih u help desk tikete kojima možete lako pristupiti iz svoje univerzalne ulazne pošte. Ova značajka je sjajna jer je možete koristiti s mnogim našim drugim bitnim i naprednim značajkama. Zahvaljujući tome, možete poboljšati svoje radne tijeove, pružati brže odgovore, organizirati poruke svojih klijenat i rješavati upite mnogo brže.
Koje su prednosti korištenja WhatsApp integracije?
- Steknite prednost nad konkurencijom
- Povećajte zadovoljstvo klijenata
- Pružite prikladan kanal za podršku
- Brže rješavajte manje složene upite
WhatsApp podrška s LiveAgent-om
Umjesto korištenja poslovnog telefona ili WhatsApp web aplikacije za obrađivanje zahtjeva klijenata, možete jednostavno integrirati svoj WhatsApp s LiveAgent-om i pretvoriti ga u učinkovito poslovno rješenje. Možete odgovoriti na bilo koju konverzaciju s kupcima izravno iz svog tiketing sustava i pružiti izvrsno korisničko iskustvo, baš kao i putem bilo kojeg drugog kanala.
Integriranje Twilio broja vašeg WhatsApp računa s LiveAgent tiketing sustavom putem naše platforme za korisničku službu na društvenim mrežama pruža glatko i učinkovito iskustvo komunikacije. Kao rezultat, svaka dolazna WhatsApp poruka bit će besprijekorno organizirana u jednostavno upravljive tikete unutar vaše ulazne pošte. Korištenjem ove integracije možete učinkovito centralizirati svoju komunikaciju i sve poruke korisnika zadržati na jednom mjestu, koristeći prednosti našeg hibridnog tijeka tiketa.
Integracija WhatsAppa dobro funkcionira s drugim tiketing značajkama poput oznaka, bilješki ili podjele tiketa. Čak možete koristiti pravilo automatizacije kako biste automatizirali svoj radni tok i iskoristili predefinirane poruke za slanje predložene poruke. WhatsApp ograničava svoju poslovnu integraciju samo na poruke, bez funkcije za pozive. Sve odgovore na poruke treba obaviti u roku od 24 sata. Nakon proteka 24 sata, možete odgovoriti samo na WhatsApp poruke s prethodno odobrenim predlošcima.
Kako integrirati WhatsApp s LiveAgent-om
Prvo idite na svoj LiveAgent račun i otvorite Konfiguraciju. Odaberite WhatsApp u lijevom panelu i omogućite značajku.
Sada odaberite WhatsApp brojeve u lijevom okviru i dodajte novi broj . Priložite detalje iz svog Twilio računa ili 360dialog računa i spremite konfiguraciju. To je to, vaš WhatsApp poslovni račun je sada integriran sa LiveAgent-om.
- Sada možete primati WhatsApp tikete i odgovarati na njih izravno putem LiveAgent tiketing sustava. Integracija dobro funkcionira sa značajkama poput transfera tiketa, rješavanja ili razdvajanja tiketa.
Spremni za isprobavanje naše WhatsApp integracije?
Unaprijedimo vašu korisničku podršku zajedno. Počnite s LiveAgent-om danas s našim besplatnim 30-dnevnim probnim periodom i vidite kako je lako upravljati vašom WhatsApp komunikacijom s klijentima putem našeg sustava.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 30-day trial and improve your help desk today!
Frequently Asked Questions
Što je WhatsApp?
WhatsApp je jedna od najpopularnijih aplikacija za slanje poruka koju koriste milijuni korisnika diljem svijeta. Često se koristi za osobnu komunikaciju, ali je također pronašla svoje mjesto i u poslovnom okruženju za obavljanje poslovnih operacija. WhatsApp također postaje popularan kao kanal korisničke službe.
Kako možete integrirati WhatsApp s LiveAgent-om?
WhatsApp se može lako integrirati s LiveAgent-om putem konfiguracijskih postavki vašeg LiveAgent help deska. Sve što vam treba je LiveAgent račun i Twilio broj s WhatsApp integracijom. Zatim jednostavno unesite svoje pojedinosti i povežite svoj račun s tiketing sustavom.
Zašto je WhatsApp korisnička služba važna?
Pružanje savjeta i usluga putem WhatsApp-a često je nedovoljno iskorišten način pružanja zaista brze podrške klijentima. WhatsApp je dostupan na svakom modernom softphone-u, jednostavan je za upotrebu i stoga ga mogu lako koristiti klijenti diljem svijeta. Potiče bržu komunikaciju, što može biti korisno za rješavanje manje složenih problema i pružanje vrlo brze usluge korisnicima.
Koje su prednosti korištenja WhatsApp integracije?
Jedna od glavnih prednosti je konkurentska prednost, jer sva poduzeća ne koriste WhatsApp kao kanal korisničke službe, unatoč njegovoj sve većoj popularnosti. Ostale prednosti su povećanje zadovoljstva korisnika zbog brze komunikacije i jednostavnosti korištenja. Prednosti za agente leže u našem tiketing sustavu koji im omogućuje da iskoriste druge tiketing značajke , omogućuju hibridni tijek tiketa i pružaju odgovore puno brže.
Koje su prednosti korištenja WhatsApp integracije?
Jedna od glavnih prednosti je konkurentska prednost, jer sva poduzeća ne koriste WhatsApp kao kanal korisničke službe, unatoč njegovoj sve većoj popularnosti. Ostale prednosti su povećanje zadovoljstva korisnika zbog brze komunikacije i jednostavnosti korištenja. Prednosti za agente leže u našem tiketing sustavu koji im omogućuje da iskoriste druge tiketing značajke, omogućuju hibridni tijek tiketa i pružaju odgovore puno brže.
Integrirajte VoIPcloud s LiveAgent-om i unaprijedite svoje poslovanje uz globalnu pokrivenost, billing management i podršku za Microsoft Teams. Iskoristite napredne funkcije poput preusmjeravanja poziva i IVR stabala, uz besplatnu integraciju bez dodatnih troškova. Počnite s besplatnim probnim periodom i pojednostavite svoj proces upravljanja pozivima već danas!