Yootel integration
Partner website
Saznaj više
Partner Privacy Policy
Yootel Politika privatnosti
Što je Yootel?
Yootel, Vaš referentni VoIP operater osnovan je 2012. godine i svoje usluge posvećuje profesionalcima. Korisnici će ostati u stalnom kontaktu sa svojim suradnicima i koristit će se vrijednim prednostima kao što su ukupna podrška, vrlo dobra veza i vrhunska oprema.
Naša poslovna telefonija, fiksna ili mobilna, lako se povezuje s Vašim poslovnim aplikacijama. Jednostavan je za upotrebu, prilagođen svim slučajevima korištenja u Vašoj organizaciji i koristan za Vaše svakodnevne aktivnosti.
Yootel Vam daje pristup mnogim VoIP značajkama koje su vodeće na tržištu, a možemo spomenuti na primjer IP telefoniju za tvrtke Centrex, Trunk Sip, objedinjena komunikacija i rješenje za upravljanje kontaktnim centrima za poboljšanje korisničkih odnosa uz marketinška rješenja i usluge s visokom dodanom vrijednošću kao što su posebni brojevi, glasovni prijem, IVR.
Kako ju možete koristiti?
Ako tražite VoIP davatelja usluga za povezivanje s Vašim LiveAgent pozivnim centrom, Yootel je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i tikete, dok će ostatak osigurati Yootel. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje početnog pozivnog centra. Možda će Vam trebati drugi hardver ukoliko kasnije budete željeli poboljšati kvalitetu poziva.
Kako možete iskoristiti LiveAgent pozivni centar?
Iako neki ljudi više vole digitalna korisnička iskustva, drugi žude za dubljom osobnom vezom s brendovima s kojima komuniciraju. Pozivni centri izvrstan su način za poboljšanje korisničkih odnosa, za prodaju proizvoda, pridobivanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.
Padom tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.
Kako radi LiveAgent pozivni centar?
LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih značajki. Na primjer, možete stvoriti prilagođena IVR (interaktivni glasovni odgovor) stabla, koja će automatski usmjeravati Vaše klijente do pravih odjela i agenata.
Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i čini korisničko iskustvo bezbrižnim. Sve što trebate učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako biste bili povezani s pravom osobom za posao.
Je li se Vaš korisnik slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva da biste usmjerili korisnika do jednog od kolega i uštedite im vrijeme.
Teško se sjećate što su rekli Vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite tiketu i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na korisničke pozive.
Želite više informacija o značajkama našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu značajki pozivnog centra koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent-ovog pozivnog centra.
Kako integrirati Yootel VoIP s LiveAgent-om?
Ako želite da kreirate svoj LiveAgent pozivni centar s Yootel-om kao Vašim VoIP pružateljem, slijedite ovaj jednostavni vodič.
- Otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracije > Poziv > Brojevi. Kliknite narančasti gumb Stvori na vrhu.
- Odaberite Yootel s popisa davatelja usluge VoIP.
- Nazovite broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj prefiks broj za biranje. Također možete potvrditi ili poništiti opciju za bilježenje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Dodaj na dnu.
Telefonski broj je u LiveAgent-u i spreman je za upotrebu. Ako želite, možete dodati više Yootel-ovih telefonskih brojeva ili brojeva drugih VoIP davatelja usluga.
Doznajte više o LiveAgent-ovom softveru za pozivni centar
Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte LiveAgent akademiju za više informacija o pozivnim centrima i drugim temama iz svijeta korisničke podrške.
Zanima Vas što još LiveAgent može učiniti? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.
OptiTELECOM nudi vrhunska IP rješenja kao što su virtualne telefonske centrale, a njihova integracija s LiveAgent-om poboljšava funkcionalnost vašeg pozivnog centra. Otkrijte kako ova nativna integracija može unaprijediti vaše poslovanje putem stabilnih i inovativnih VoIP usluga. Isprobajte besplatno i doživite prednosti modernih kontaktnih centara.
Sipcall nudi inovativna VoIP rješenja za poslovne potrebe s virtualnim telefonskim sustavima i certificiranim SIP računima. Integrirajte se jednostavno s LiveAgent pozivnim centrom i iskoristite bogate funkcionalnosti za poboljšanje korisničkog iskustva. Poslujemo od 2005. i nudimo švicarske telefonske brojeve i višejezičnu podršku. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoj pozivni centar uz Sipcall i LiveAgent!