Kreirajte besprijekorno iskustvo korisničke službe sa softverom za kontaktni centar
Današnji tehnološki pametni potrošači koriste više platformi za kontaktiranje tvrtki i očekuju jedinstveno iskustvo na svakoj od njih. Zbog toga je većina tvrtki okrenutih prema kupcima već prihvatila rješenja kontaktnih centara kako bi udovoljila potražnji svojih kupaca za besprijekornim višekanalnim iskustvom.
Bez obzira na kanale koje vaši kupci koriste – pomoću softvera za kontaktne centre LiveAgent možete jednostavno, prikladno i učinkovito upravljati svim interakcijama svojih kupaca s jednog mjesta.
Što je softver kontaktnog centra?
Softver kontaktnog centra alat je koji tvrtkama omogućuje usmjeravanje komunikacije s kupcima kroz sve potencijalne dodirne točke i kanale. To može uključivati pozive, VoIP, e-mail, live chat, poruke i platforme društvenih mreža.
S rastućim brojem tvrtki koje implementiraju rješenja kontaktnih centara, očekuje se da će tržište globalnih kontaktnih centara doseći 47,76 milijardi dolara do 2025. godine.
Zašto trebate softver kontaktnog centra u oblaku?
Softver kontaktnog centra temeljen na oblaku uklanja potrebu za oslanjanjem na tradicionalna rješenja na lokaciji. To znači kako mogućnost postavljanja i pokretanja moćnog sustava kontaktnog centra s robusnim značajkama više ne zahtijeva skupi hardver, infrastrukturu i profesionalne IT timove za upravljanje.
Rješenja zasnovana na oblaku prikladna su i za mala poduzeća i za velike organizacije jer pružaju veliku skalabilnost, fleksibilnost, nude povećanu sigurnost i visoko su isplativa.
Što možete očekivati od upotrebe rješenja za kontaktni centar
Bolje upravljanje uslugom
Mogućnosti izvještavanja i analitičkih alata sustava kontaktnih centara olakšavaju menadžerima nadzor i upravljanje svim aspektima njihovih uslužnih operacija, praćenje kritičnih mjernih podataka usluga i stjecanje uvida u učinak agenata.
Veća sigurnost podataka
Softverska rješenja kontaktnog centra pružaju napredne sigurnosne značajke, uključujući enkripciju podataka i izradu sigurnosnih kopija podataka radi zaštite osjetljivih podataka kupaca.
Veća produktivnost
Platforme sustava kontaktnih centara opremljenu su bogatim setom značajki koje agentima omogućavaju praćenje podataka o kupcima i omogućuju brzo i profesionalno rješavanje problema uz održavanje visoke razine produktivnosti.
Dodatne pogodnosti softvera kontaktnog centra
Smanjeni troškovi podrške
Racionalizacija, automatizacija i optimizacija vaših procesa podrške znači kraće vrijeme odziva, brže rješavanja i manje ponovljenih poziva – sve to doprinosi povećanoj učinkovitosti podrške i nižim operativnim troškovima.
Više prilika za prodaju
Uz trenutni pristup sveobuhvatnim podacima o kupcima, od osobnih podataka do kupnje i povijesti usluga svakog kupca, agenti mogu prema potrebi proaktivno nuditi i prodati relevantne proizvode ili usluge.
All-in-one LiveAgent-ov višekanalni softver kontakt centra
Sustav kontaktnog centra LiveAgent je višekanalno rješenje bogato značajkama koje vašu podršku čini učinkovitijom, a kupce sretnijima.
Potpuno funkcionalan ticketing sustav
Softver kontaktnog centra LiveAgent nudi čitav niz značajki za ticketing, uključujući pametnu distribuciju ticketa, automatizaciju tijeka rada, jednostavno upravljanje odgovornošću, spremljene odgovore i predloške, upravljanje SLA, dijeljenje i spajanje ticketa, alate za timsku suradnju, izvještavanje i još mnogo toga za brzo i učinkovito rješavanje ticketa.
Live chat podrška
Live chat jedna je od osnovnih funkcionalnosti platforme kontaktnog centra LiveAgent koja vam omogućava trenutnu podršku koju današnji potrošači očekuju.
LiveAgent live chat je prepun standardnih i jedinstvenih značajki, uključujući više opcija usmjeravanja chata, proaktivne pozivnice za chat, mrežni nadzor posjetitelja, prikaz tipkanja u stvarnom vremenu i još mnogo toga.
Saznajte više o live chat softveru
Glasovni i video pozivi
Pozivni centar u oblaku sastavni je dio složenog rješenja LiveAgent kontaktnog centra. Omogućuje vam primanje poziva s fiksnih telefona ili sa vaše web stranice, dizajn čak i najsloženijih i personaliziranih stabala IVR, definiranje pravila za automatizaciju usmjeravanja poziva i prijenosa poziva, neograničeno snimanje poziva i još mnogo toga.
Integracija sa društvenim mrežama
65% ljudi u dobi od 18 do 34 godine vjeruje kako su društveni mediji učinkovit kanal za korisničku uslugu. LiveAgent integrira se s najpopularnijim kanalima društvenih mreža poput Facebooka, Twittera i Instagrama kako bi vam pomogao pratiti i odgovarati na sve vaše poruke na društvenim mrežama, komentare i spominjanja i to sve putem jedne nadzorne ploče. Uz LiveAgent nema potrebe za prebacivanjem između različitih računa niti za nadgledanjem više uređaja.
Saznajte više o integraciji za društvene medije
Kompletno i kompaktno rješenje
70% potrošača radije koristi web stranicu tvrtke kako bi dobilo odgovore na svoja pitanja, nego telefon ili e-mail. Pomoću LiveAgent-a možete proširiti svoje mogućnosti podrške omogućavanjem potpuno prilagodljivog samoposlužnog portala s bazom znanja, često postavljanim pitanjima i forumima kupaca, koji omogućavaju kupcima da samostalno rješavaju probleme bez uključivanja vaših agenata.
Trebate softver kontaktnog centra?
S raznovrsnim izborom dobavljača softvera za kontakt centre na tržištu, izbor može biti kompliciran. Jednom kad saznate koju vrstu softvera kontaktnog centra tražite, razmislite o stvaranju popisa značajki koje su neophodne za vaš tim za korisničku podršku. Iako neki nude osnovne funkcije kontaktnog centra, drugi uključuju napredne mogućnosti. Naš softver je među najboljim cloud-based rješenjima za kontaktni centar te nudi besprijekorno iskustvo i brzo vrijeme odgovora na upite klijenata. U LiveAgentu izgradili smo rješenje za višekanalni kontaktni centar s više od 179+ značajki dostupnih u ovom trenutku i više od 40 integracija. Live Agent je pozivni centar prikladan za mala poduzeća, start-upe, samostalne poduzetnike, čak i korporacije, koji nudi skalabilnost i prilagodljivost kako bi odgovarao svim vašim poslovnim potrebama.
Zašto je LiveAgent-ov softver za kontakt centar pravo rješenje za vas?
Cloud-based tehnologija
Uživajte u brzom postavljanju, lakoći korištenja, naprednoj sigurnosti i drugim pogodnostima cloud-based tehnologije.
Vjeruje mu 30k tvrtki
Preko 30,000 tvrtki u brojnim industrijama odabrali su LiveAgent kao njihov alat za korisničku podršku.
Skalabilan & prilagodljiv
Softver za kontaktni centar se može jednostavno skalirati i prilagoditi prema vašim specifičnim zahtjevima.
Odaberite plan pretplate koji odgovara vašem poduzeću
Najbolji softver za kontaktne centre je onaj koji se savršeno usklađuje s vašim poslovnim ciljevima, potrebama za korisničkom podrškom i vašim budžetom.
LiveAgent nudi 4 različita plana pretplate – uključujući i jedan potpuno besplatan – bez ugovora ili skrivenih naknada, s potpuno transparentnim i poštenim cijenama, naplaćuju se samo za stvarnu upotrebu svakog mjeseca. Također možete nadograditi svoj plan te dodati ili ukloniti agente u bilo kojem trenutku.
Najbolji softver za kontakt centar
Otkrijte najbolji softver za kontakt centre s ključnim značajkama i prednostima za poboljšanje poslovne komunikacije.
Tražite alternativu za Service Hub?
Tražite povoljniju alternativu za HubSpot Service Hub? Upoznajte LiveAgent, sveobuhvatan softver za pomoć koji povećava produktivnost tima i zadovoljstvo kupaca uz niže troškove. Isprobajte besplatno i pridružite se 15.000 tvrtki širom svijeta u pružanju vrhunske korisničke podrške. Nema potrebe za kreditnom karticom!
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.