COVID-19 novi je koronavirus koji se pojavio u Kini u prosincu 2019. COVID-19 se širi zrakom od osobe do osobe. Simptomi uključuju kašalj, groznicu i otežano disanje. U nekim se slučajevima virus pokazao smrtonosnim, međutim, najugroženije osobe su starije osobe ili osobe s već postojećim kardiovaskularnim i respiratornim problemima.
Najbolji način sprječavanje zaraze virusom je izbjegavanje kontakta s drugima, često pranje ruku i izbjegavanje dodirivanja očiju, nosa i usta.
Koronavirus je već imao utjecaja na globalno gospodarstvo. Tržište dionica je ostvarilo pad, provedene su zabrane putovanja i karantene, a trgovine mješovitom robom u potpunosti su rasprodane na određenim područjima zbog panike.
Radi prevencije, mnoge su europske vlade naredile da se privremeno zatvore sva ne-esencijalna poduzeća i organizacije (osim ljekarni, trgovina prehrambenih proizvoda, poštanskih ureda, liječničkih ordinacija).
Razumijemo da se svi poslovi ne mogu raditi na daljinu. Međutim, ako se bavite e-trgovinom ili SaaS-om, možemo pretpostaviti da se puno posla može obaviti od kuće. Agenti za korisničku službu, programeri, online trgovci mogu svoja računala ponijeti kući i nastaviti daljinski raditi. U osnovi se ništa ne mora promijeniti – sve dok vaši zaposlenici imaju dobru radnu etiku i ostanu motivirani.
Ako ne možete otpremiti proizvode ili isporučiti svoje usluge (na primjer, ako ste zrakoplovna tvrtka na koju utječe zabrana putovanja), ponudite svojim klijentima kompromis za naknadu. Na primjer, ako ne možete izvršiti povrat novca, ponudite kupcima kupone. Kuponi bi trebali imati vrijednost jednaku njihovoj prvobitnoj nabavnoj cijeni i trebali bi biti dostupni za iskorištavanje u budućnosti.
Ako se postavite tako, vaši će kupci u budućnosti biti razumljiviji, manje frustrirani i skloniji kupnji od vas u budućnosti.
U ovakvim vremenima važno je ublažiti gubitke. Preusmjerite fokus na ono što trenutno djeluje. Nudite odmor, pustite ljude da razmišljaju o novim profitabilnim projektima, smanjite dobit tvrtke kako bi se vaši zaposlenici osjećali financijski stabilni i sigurni ili ponudite planove pretplate koji dugoročno donose manji prihod, ali danas sprječavaju probleme s novčanim tokovima. Vrijeme je da pametno razmišljate i ostanete mirni.
Usredotočite se na ono za što nikada niste imali vremena. Možda je vrijeme za cjeloviti redizajn weba koji ste odgađali ili je možda vrijeme da ponovo pokrenete svoj blog. Budite kreativni, uvijek ima mjesta za poboljšanja.
Kada se bavite otkazivanjima i povratima novca, važno je uzeti u obzir ljudski aspekt poslovanja i ostati fleksibilan i razumljiv prema svojim kupcima.
Krećite se kroz duge redove poziva i chata pomoću usmjeravanja poziva, IVR ili formulara prije chata. Dajte svojim agentima vremena i prostora kako bi se organizirali i učinkovito odgovorili na sve upite kupaca.
Budite motivirani i shvatite kako su trenutni padovi zadovoljstva kupaca samo privremeni. Pokušajte smisliti nove načine interakcije sa svojim kupcima koji negativno iskustvo mogu transformirati u pozitivno.
Inspiraciju potražite u Martinusu, slovačkoj knjižari, koja i dalje pruža usluge kupcima online. Agenti korisničke podrške spremni su savjetovati kupce u odabiru knjiga u sesijama video chata. Slatko je, učinkovito i pamti se.
Budući kako je količina ticketa velika i samo se povećava, važno je po potrebi rasporediti zaposlenike u timove za korisničku podršku. Čak i ako preraspodijeljeni zaposlenici nisu dovoljno upućeni u vaš proizvod i tehničke tickete koji pristižu, možete im dodijeliti tickete za početnike koja se bave jednostavnim pitanjima poput “Kako mogu resetirati lozinku?” ili “Kako mogu nadograditi pretplatu?”
Na taj se način vaši zaposlenici sa većim znanjem mogu usredotočiti na tickete veće složenosti i važnosti. Ovo je win-win situacija jer nećete držati svoje kupce na čekanju, a raspoloživu radnu snagu možete iskoristiti bez otpuštanja ili novih zapošljavanja.
Kada je količina ticketa izuzetno velika, važno je prilagoditi smjene agenata tako da je vaša korisnička podrška dostupna 24 sata dnevno. Ako ne možete prilagoditi smjene agenata, razmislite o načinima kako pružiti podršku svojim kupcima čak i kada niste dostupni. Razmislite o bazama znanja, forumima, člancima s uputama, izvanmrežnim chatovima, YouTube sadržaju – u osnovi bilo čemu što vaši kupci mogu koristiti kako bi sami riješili problem.
LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Ako imate mogućnost angažiranja privremenih agenata za korisničku podršku, to svakako učinite. Kako bi se dosta ljudi moglo naći bez posla i u teškoj financijskoj situaciji, to za mnoge može biti odlična prilika.
Unaprijed pripremljene poruke i automatizacija određenih odgovora e-mailom izvrstan je način za brzo rješavanje ticketa. Na primjer, unaprijed pripremljene poruke mogu se automatski poslati svima koji zahtijevaju povrat novca. Poruka bi trebala imati unaprijed pripremljeni tekst koji vodi kupca kroz postupak i odgovara na sva česta pitanja u vezi s povratom novca.
Nudimo usluge prebacivanja podataka iz većine popularnih rješenja službe za pomoć.
Sve što vam može uštedjeti vrijeme tijekom velikog priljeva ticketa je plus. Upotrijebite napredne help desk alate, poput prikaza tipkanja u stvarnom vremenu, koji vam omogućuje da biste vidjeli što vaši korisnici pišu u chatu prije nego što uopće pritisnu send. To vam daje dodatno vrijeme da potražite njihove prošle narudžbe, tickete i sve ostale važne informacije koje će vam trebati kada im pomažete.
Ključno u svemu ovome je ostati pozitivan i motiviran. Razmislite o izvanrednim rješenjima koja mogu pomoći vašim korisnicima i agentima. Imajte na umu kako je ovo sve privremeno i da će se sve uskoro vratiti u normalu.
Ako trebate help desk rješenje koje će ispuniti sve vaše zahtjeve za rad na daljinu, isprobajte LiveAgent. Nudimo ugrađeni call centar, ticketing sustav i nativni live chat.
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za LivePerson! Iskoristite napredne alate i značajke za poboljšanje korisničke podrške bez troškova prijave ili kreditne kartice. Započnite besplatno probno razdoblje danas i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Pridružite se tisućama zadovoljnih tvrtki širom svijeta koje su prešle na LiveAgent.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team